Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovativní herní VR demo v UE4
Doležal, Josef ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit demo aplikaci pro virtuální realitu s použitím Unreal engine 4. Hlavními mechanikami vytvořenými v této práci jsou gravitační pole, simulující vlastní gravitaci a zrcadlové teleportály schopné teleportovat hráče na stejné, nebo odlišné místo na které se teleportovali předtím. Vytvořené prefabrikáty jsou dále volně použitelné v ostatních projektech v Unreal engine 4.
Sběratelská karetní hra s umělou inteligencí
Doležal, Josef ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je tvorba digitální verze sběratelské karetní hry Flesh and Blood . Součástí hry je umělá inteligence, která je schopna tuto hru hrát na začátečnické úrovni. Zásadním problémem jak při tvorbě této hry a její umělé inteligenci je fakt, že hra se neustále rozšiřuje o nové karty a pravidla. Práce popisuje jak je možné řešit vývoj v takto dynamickém prostředí. Ve hře je tento problém s rozšiřováním řešen pomocí zapouzdřených modulů jednotlivých herních prvků. Díky tomuto přístupu je zjednodušeno přidávání nových karet a případná úprava pravidel. Pro umělou inteligenci je možné řešení vhodné uzpůsobení vstupů. Umělá inteligence je realizována pomocí neuronové sítě a učena pomocí hry sama proti sobě, či ostatním sítím. Výstupem sítě je výběr vhodného tahu, který probíhá na základě informací o aktuálním stavu ve hře. Proto je důležité efektivní kódovaní aktuálního stavu hrací desky.
Sběratelská karetní hra s umělou inteligencí
Doležal, Josef ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je tvorba digitální verze sběratelské karetní hry Flesh and Blood . Součástí hry je umělá inteligence, která je schopna tuto hru hrát na začátečnické úrovni. Zásadním problémem jak při tvorbě této hry a její umělé inteligenci je fakt, že hra se neustále rozšiřuje o nové karty a pravidla. Práce popisuje jak je možné řešit vývoj v takto dynamickém prostředí. Ve hře je tento problém s rozšiřováním řešen pomocí zapouzdřených modulů jednotlivých herních prvků. Díky tomuto přístupu je zjednodušeno přidávání nových karet a případná úprava pravidel. Pro umělou inteligenci je možné řešení vhodné uzpůsobení vstupů. Umělá inteligence je realizována pomocí neuronové sítě a učena pomocí hry sama proti sobě, či ostatním sítím. Výstupem sítě je výběr vhodného tahu, který probíhá na základě informací o aktuálním stavu ve hře. Proto je důležité efektivní kódovaní aktuálního stavu hrací desky.
Inovativní herní VR demo v UE4
Doležal, Josef ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit demo aplikaci pro virtuální realitu s použitím Unreal engine 4. Hlavními mechanikami vytvořenými v této práci jsou gravitační pole, simulující vlastní gravitaci a zrcadlové teleportály schopné teleportovat hráče na stejné, nebo odlišné místo na které se teleportovali předtím. Vytvořené prefabrikáty jsou dále volně použitelné v ostatních projektech v Unreal engine 4.
Metodika předprodejní analýzy eWay-CRM
Lalinský, Jan ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Doležal, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem metodiky předprodejní analýzy českého produktu eWay-CRM pro společnost eWay System, s.r.o. Vychází z dostupných materiálů k této problematice ve světě i zahraničí a existujícímu postupu ve společnosti.
Analýza architektury a implementačních aspektů výukového programu pro zdokonalování sociálních dovedností
Müller, Jindřich ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Doležal, Josef (oponent)
Tato diplomová práce je studií se záměrem vyvinout výukovou aplikaci s herními prvky. Obsahovým tématem výukové hry je rozvoj sociálních dovedností. Úvod práce obsahuje vymezení požadavků na aplikaci a proces vývoje. Ve své práci pak rozepisuju teoretická východiska pro jednotlivé aspekty tvorby a prodeje aplikace. Z technického hlediska podrobněji rozpracovávám tématiku tzv. chatbot technologií, kdy popisuji principy, na jakých tato technologie pracuje a hodnotím jejich současnou úroveň vyspělosti a možnosti vzhledem k případnému využití v mé aplikaci. Závěr je vyústěním teoretických poznatků a je věnován konkrétnímu navrhovanému řešení aplikace.
Uplatňování daně z přidané hodnoty u veřejnoprávních subjektů
Bártů, Josef Bc. ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Doležal, Josef (oponent)
Implementace evropských právních předpisů do zákona o dani z přidané hodnoty v České republice. Vliv tohoto zákona na činnost veřejnoprávních subjektů, zejména obcí. Daně, jejich význam a správa. Evropská společenství, jejich historie a instituce. Prameny práva Evropské unie. Šestá směrnice Rady. Veřejnoprávní subjekt. Osoba povinná k dani. Ekonomická činnost. Skutečnosti podstatné pro registraci. Nárok na odpočet DPH. Nemovitosti a zákon o DPH. Vliv DPH na hospodaření Města Dačice. Klady a zápory plátcovství pro veřejnoprávní subjekt. Vliv DPH u stavebních prací na rozpočet obcí okresu Jindřichův Hradec.

Viz též: podobná jména autorů
44 DOLEŽAL, Jan
32 DOLEŽAL, Jiří
21 Doležal, Jakub
44 Doležal, Jan
6 Doležal, Jaroslav
32 Doležal, Jiří
2 Doležal, Jiří,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.