Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace chytrých hodinek pro podporu sportovního tréninku a závodů
Dohnalík, Pavel ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit aplikaci na chytré hodinky, která umožní měřit závody a tréninky, případně vytvářet lokalizační podklady pro tuto činnost. Aplikace je implementovaná pro mobilní zařízení s operačním systémem Android a iOS. Pro chytré hodinky je podporován operační systém Wear OS. V práci je popsána teorie programování pro mobilní operační systémy a programování na operační systém Wear OS. V praktické části je popsaný návrh, implementace a testování. Pro implementaci mobilní aplikace jsem zvolil framework Flutter spolu s jazykem Dart. Pro aplikaci na chytré hodinky jsem zvolil framework Flutter spolu s jazykem Dart. Výsledná aplikace umožňuje uživatelům měřit závody a tréninky.
Mobilní aplikace pro zajištění sportovních tréninků
Dohnalík, Pavel ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci, která umožní plánování tréninkových plánu, sjejich sdílení v týmu a následné vyhodnocování sportovních aktivit, které budou do aplikace zadávany nebo naměřeny. Aplikace je implementována pro operační systém Android. V práci je popsána teorie programování pro mobilní operační systémy. V praktické části je popsán návrh, implementace a testování. Pro implementaci byl využit NativeScript, který je spojením XML a JavaScriptu případně TypeScriptu. Výsledná aplikace umožňuje uživateli vytvářet tréninkové plány a zaznamenávat si sportovní aktivity.
Aplikace chytrých hodinek pro podporu sportovního tréninku a závodů
Dohnalík, Pavel ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit aplikaci na chytré hodinky, která umožní měřit závody a tréninky, případně vytvářet lokalizační podklady pro tuto činnost. Aplikace je implementovaná pro mobilní zařízení s operačním systémem Android a iOS. Pro chytré hodinky je podporován operační systém Wear OS. V práci je popsána teorie programování pro mobilní operační systémy a programování na operační systém Wear OS. V praktické části je popsaný návrh, implementace a testování. Pro implementaci mobilní aplikace jsem zvolil framework Flutter spolu s jazykem Dart. Pro aplikaci na chytré hodinky jsem zvolil framework Flutter spolu s jazykem Dart. Výsledná aplikace umožňuje uživatelům měřit závody a tréninky.
Mobilní aplikace pro zajištění sportovních tréninků
Dohnalík, Pavel ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci, která umožní plánování tréninkových plánu, sjejich sdílení v týmu a následné vyhodnocování sportovních aktivit, které budou do aplikace zadávany nebo naměřeny. Aplikace je implementována pro operační systém Android. V práci je popsána teorie programování pro mobilní operační systémy. V praktické části je popsán návrh, implementace a testování. Pro implementaci byl využit NativeScript, který je spojením XML a JavaScriptu případně TypeScriptu. Výsledná aplikace umožňuje uživateli vytvářet tréninkové plány a zaznamenávat si sportovní aktivity.

Viz též: podobná jména autorů
4 Dohnalík, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.