Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ohodnocení značky Mlékárna Olešnice
Dobiáš, Jan
Práce se zabývá stanovením hodnoty značky Mlékárna Olešnice, jakožto podniku působícího v odvětví zpracování mléka a mléčných výrobků. V teoretické části přibližuje autor problematiku oceňování nehmotného majetku, vymezení základních pojmů a moderních způsobů ocenění. Praktická část předkládá výstupy z vnitřního a vnějšího prostředí podniku, definování jeho budoucího ekonomické vývoje a stanovení hodnoty značky pomocí vhodných metod.
Konstrukční řešení motokola
Dobiáš, Jan
Diplomová práce se zabývá konstrukčním řešením motokola. V úvodní části je provedena rešerše dnešního konstrukčního řešení motokol a typy pohonů. V další části je samotné řešení konstrukce motokola s popisem technický úprav. V návaznosti na to ekonomické zhodnocení přestavby. Závěr práce popisuje subjektivní hodnocení jízdních vlastností zkonstruovaného motokola s návrhem dalších úprav. Součástí práce je kompletní výkresová dokumentace a seznam spojovacího materiálu.
Aktivní a pasivní bezpečnost automobilů
Dobiáš, Jan
Bakalářská práce se zabývá problematikou aktivních a pasivních bezpečnostních prvků automobilů. V úvodní části popisuje historii těchto bezpečnostních prvků. Ve druhé části se práce zabývá biomechanikou ke vztahu bezpečnosti automobilů. Třetí část se věnuje popisu jednotlivých aktivních a pasivních bezpečnostních prvků s důrazem na zádržné systémy. Ve čtvrté části se stručně věnuje metodice hodnocení bezpečnosti automobilů. A v závěru naznačuje předpokládaný budoucí vývoj bezpečnostních prvků.
Analýza marketingového mixu společnosti AAA auto a.s.
Slepička, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dobiáš, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO. Primárním cílem práce je analyzovat fungování jednotlivých složek marketingového mixu společnosti se zaměřením na specifika trhu s ojetými vozy. Sekundárním cílem je podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření mezi zákazníky. Práce je rozdělena na úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část práce zpracovává formou literární rešerše problematiku marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V praktické části je představena společnost AAA AUTO a aplikovány dílčí složky marketingového mixu. Zvláštní důraz je kladen na trhu s ojetými vozy a jeho odlišnosti. Součástí práce je vyhodnocení dotazníkového šetření mezi zákazníky. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky a uvedeny návrhy na možné zlepšení jednotlivých složek.
Ohodnocení značky Mlékárna Olešnice
Dobiáš, Jan
Práce se zabývá stanovením hodnoty značky Mlékárna Olešnice, jakožto podniku působícího v odvětví zpracování mléka a mléčných výrobků. V teoretické části přibližuje autor problematiku oceňování nehmotného majetku, vymezení základních pojmů a moderních způsobů ocenění. Praktická část předkládá výstupy z vnitřního a vnějšího prostředí podniku, definování jeho budoucího ekonomické vývoje a stanovení hodnoty značky pomocí vhodných metod.
Skenování a ukládání grafických dat
Dobiáš, Jan
V této práci jsou diskutovány důležité zkušenosti skenování a ukládání grafických dat. Je zde presentován optimální přístup k zpracování množství experimentálních dat, doplňování grafických dokumentů a vyhledávání.
Experimentální ověření zobecněné metody krokování fáze
Dobiáš, Jan
Referát je o experimentálním ověření zobecněné metody krokování fáze.

Viz též: podobná jména autorů
5 Dobiáš, Jakub
17 Dobiáš, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.