Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybrané aplikace a služby webu 2.0
Chudán, David ; Toman, Prokop (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je teoretická, která se zaměřuje na popis jednotlivých oblastí webu 2.0 a na popis vybraných aplikací a služeb. Druhá, praktická část se zaměřuje na srovnání vybraných aplikací webu 2.0, konkrétně na srovnání blogovacích systémů, online textových editorů a online map. V příloze je uvedeno vlastní šetření formou dotazníku. Hlavním cílem práce je poskytnout celkový přehled o této problematice. Kromě vymezení samotného termínu web 2.0 tedy především přehled aplikací a služeb, které splňují charakteristiky webu 2.0. Vedlejšími cíli je potom pomocí srovnání umožnit uživatelům výběr optimálního blogovacího systému, online textového editoru, nebo online mapy s ohledem na jejich požadavky.
Srovnání reklamních systémů a vybrání nejvhodnější varianty pro "Pension 48"
Kalous, Martin ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou internetové reklamy. Popisuje základní charakteristiky internetového marketingu, přehled chyb, kterých se začínající podnikatelé dopouštějí při formulování cílů. Rozebírá jednotlivé druhy reklam použitelných na internetu z hlediska funkčnosti, možnosti platby. Zároveň nabízí přehled reklamních systémů, které tyto druhy reklam poskytují. V souvislosti s reklamou se práce věnuje problému jejího blokování. Představeny jsou nejznámější systémy, které blokují reklamy, ale také metody, jak takové systémy obejít. Cílem práce je podat lidem, kteří chtějí investovat peníze do reklamy, relevantní informace o nabízených službách a pomoci jim vybrat si správný typ propagace pro své webové stránky. Podle předem daných kritérií ověřit vhodnost reklamy a reklamního systému na ubytovacím pensionu ve Špindlerově Mlýně. Součástí je představení vybraného reklamního systému Sklik, jeho funkcí, detailní postup při tvorbě kampaně a její optimalizace. Dále jsou naznačeny možnosti, jak stávající kampaň vylepšit.
Podpora XML v moderních webových prohlížečích
Mansfeldová, Kateřina ; Kosek, Jiří (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Práce nabídne bližší pohled na technologie založené na XML či pracující s XML. Všechny tyto technologie mohou být využívány v prohlížečích. Cílem této práce je poskytnout ucelený přehled podpor v současných moderních prohlížečích, kam budou zahrnovány vzhledem k možnostem i prohlížeče mobilní. K dosažení cíle budou použity testy daných technologií. Technologie budou vybírány podle jejich předpokládané podpory, následovat bude jejich krátké představení a přiblížení. Předpokladem práce však je, že potenciální čtenáři se v XML technologiích již vyznají.
Praktické využití jazyka HTML 5 a CSS 3.
Stehlík, Petr ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o dvou nových jazycích, HTML 5 a CSS 3, které jsou pravděpodobně budoucností webových stránek. Oproti jejich předchozím verzím obsahují mnoho novinek. V současnosti jsou oba jazyky ve stádiu vývoje, ale již se začínají objevovat v praktickém použití na webu. Cílem práce bylo prozkoumat použitelnost HTML 5 a CSS 3 a zjistit, zda se vyplatí již dnes na tyto jazyky přejít. Toho jsem docílil teoretickým průzkumem možností jazyků a jejich následnou aplikací. Pro zodpovězení otázky funkčnosti a použitelnosti stránek, napsanými těmito jazyky, jsem porovnal jejich grafický vzhled a funkčnost v různých prohlížečích. Výsledkem práce je zjištění, že HTML 5 i CSS 3 lze pro výhody, které přináší, využívat již dnes. Je jen otázkou, jak naložit s kompatibilitou starších prohlížečů. To, že starší prohlížeče nové prvky nepodporují lze obejít pomocí různých skriptů. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části popisuji nejdůležitější nové možnosti HTML 5 a CSS 3 a v praktické části ověřuji jejich použitelnost.
Problémy vyhledávání informací v prostředí internetu
Mischaniuk, Mykhailo ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Práce se snaží rozebrat problém, který se objevuje v prostředí internetu, v souvislosti s hledáním informací. Tento problém se týká relevance. Tedy jak jsou výsledky vyhledávaní pro člověka použitelné. Hlavní část práce se týká porovnání dvou nejsilnějších hráčů v oblasti vyhledávání na internetu v českém prostředí, Seznamu a Google. Porovnání je popsáno formou několika testu a analýzou získaných výsledku. Rovněž se v práci věnuji tomu, jak využít prostředků vyhledávaní, aby se dosáhlo co nejrelevantnějších výsledků, a tomu jak tvůrci webových stránek používají prostředky, aby využili relevanci ve svůj prospěch.
Využití sociálních sítí pro propagaci společnosti
Zahradník, Jan ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit, zdali jsou sociální sítě vhodným prostředím pro zviditelnění a prezentaci firem a jejich produktů a na základě zvolených kritérií určit, které sítě v českém prostředí jsou pro tuto prezentaci nejvhodnější a jaké nástroje pro propagaci nabízejí. Práce je rozdělená na část teoretickou, v níž se zaobírám odbornou terminologií, popisuji vývoj prostředků ke sdružování lidí na internetu až do dnešní podoby sociálních sítí. Následuje kapitola, která zmiňuje nejrozšířenější sociální sítě v České republice se zaměřením hlavně na Facebook, na němž také popisuji platformu pro vývoj aplikací. V praktické části ilustruji možnosti propagace společnosti na Facebooku prostřednictvím reálné marketingové kampaně, zaobírám se rozdíly v cílení, náklady spojené s chodem kampaně a poté vyhodnocuji, zda je kampaň úspěšná a přidávám návrhy na zlepšení. Dalším tématem je možnost využití Facebook API a jazyka FBML při tvorbě aplikace na platformě Facebook a s tím spojené využití při internetovém marketingu. Práce obsahuje také veřejný průzkum, který zachycuje, jaké sociální sítě lidé opouštějí a na jaké se naopak přesunují, reakce uživatelů na reklamu na sociálních sítích a vztah k aplikacím na sociálních sítích běžících. Přínosem práce je ukázat možnosti, které nabízí využívání sociálních sítí při prezentaci společností prostřednictvím sociálních sítí.
Tvorba obchodně úspěšných textů pro webové stránky
Tomčík, Martin ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent)
Cílem této práce je vytvořit uceleného průvodce web copywritingem (psaní reklamních textů pro webové stránky). Čerpat budu především z vlastních zkušeností, které jsem získal při práci na pozici copywritera, ale také z vybraných publikací a článků. Cílovou skupinou mého textu jsou začínající copywriteři, marketingoví pracovníci a všichni ostatní, kteří jsou zodpovědní za tvorbu obsahu pro webové stránky. Struktura práce odráží typický postup web copywritingu. Výsledek lze díky tomu použít jako "návod" pro psaní reklamních textů na internetové stránky. Ukázat jeden z mnoha možných postupů, podle kterých copywriteři pracují, byl mimochodem další cíl mé práce. V první části se zabývám interpretací textů na webových stránkách. Kromě konkrétních poznatků rovněž uvádím, jak tato zjištění ovlivňují samotný web copywriting. Následující kapitola je věnována obsahové analýze neboli metodám, pomocí kterých získávají copywriteři podklady pro svou práci. Třetí část popisuje základní principy web copywritingu, bez kterých nelze připravit úspěšný reklamní text. Stejně jako v předchozí kapitole jsou i tato pravidla a postupy obohacená poznatky z mé vlastní praxe. Předposlední část práce shrnuje, jak lze testovat efektivnost textů na webových stránkách. V závěrečné (praktické) kapitole uvádím aplikaci teoretických poznatků na realizaci web copywritingu pro vybranou internetovou prezentaci. Tuto strukturu jsem vyhodnotil jako nejvhodnější především kvůli praktickému přínosu pro běžného čtenáře. Nabízí se však i další členění, jako například prostý souhrn metodických pravidel nebo pohled na úlohu reklamních textů v životním cyklu stránek. Vybrané pasáže mé bakalářské práce jsou doplněny názornými ukázkami. Některé z nich lze najít na skutečných stránkách méně či více známých firem. Ty ostatní jsem sám vytvořil tak, aby byl význam pravidla (postupu) jasný na první pohled.
Analýza internetových sociálních sítí
Honzík, Martin ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o internetových sociálních sítích. Cílem práce je definovat pojem sociální síť, popsat historii vzniku největších českých i zahraničních sociálních sítí, prozkoumat funkce a rizika těchto sítí. Součástí práce je analýza možností propagace na sociálních sítích, vytvoření stránky k propagaci pomocí jazyka FBML a pohled na různé statistiky a trendy, které vznikají v této oblasti. V poslední části se nachází krátké zamyšlení autora nad budoucností těchto sítí. Cílů této bakalářské práce bylo dosaženo průzkumem jednotlivých sociálních sítí, využitím jejich aplikací, studií internetových a knižních zdrojů a v poslední řadě anketou mezi širokou veřejností. Přínosem této práce je komplexní pohled na sociální sítě, upozornění čtenářů na rizika spojená s používáním sítí. Dalším přínosem jsou informace, jak využít sociální sítě k propagaci, praktická ukázka jazyka FBML a získání přehledu o návštěvnosti vybraných sociálních sítí.
Obsah a struktura webových dokumentů a možnosti jejich účinného indexování a vyhledávání
Hlobil, Lukáš ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na prohlížeče internetových stránek. Zabývá se jejich historickým vývojem, zkoumá jejich technologie, srovnává a testuje je. Pozornost je také věnována rozdílným režimům vykreslování internetových stránek. Dále se tato práce soustředí na postupy psaní internetových stránek tak, aby výsledné stránky byly velmi podobné ve všech prohlížečích a zároveň v souladu s webovými standardy. Cílem práce je poukázat na některé nedostatky moderních prohlížečů, které v zájmu zachování zpětné kompatibility se starými internetovými stránkami, nabízejí více režimů zobrazování stránek. Práce ukazuje, jak dosáhnout určitého režimu zobrazování, a také jak překonat jejich určité rozdíly. Postupy jsou názorně předvedeny na příkladech a také na vlastní vzorové webové prezentaci. Bakalářská práce také zkoumá rychlost zpracování JavaScript programů různými prohlížeči. K tomuto účelu je využito také vlastních testů. Dále je v práci připomenuto několik důvodů, proč by autor webových stránek měl psát správné HTML značky a správné kaskádové styly.
Využití mikroformátů při vývoji internetového magazínu
Pospíšil, Jan ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Nemrava, Jan (oponent)
Cílem této práce je nahlédnout do problému sémantiky na webu, vybrané sémantické prvky v podobě mikroformátů a HTML 5 elementů implementovat při vývoji nové verze redakčního systému a magazínu mobilenet.cz, a provést průzkum, jak jsou na tom s využíváním mikroformátů konkurenční magazíny a volně dostupné systémy pro správu obsahu na webu. Práce přináší praktický pohled na řešení implementace do systému internetového magazínu, popisuje problémy, které je potřeba při implementaci řešit a jejich možná řešení. Přináší také přehled reálných využití a benefitů, které implementace těchto technologií poskytuje. Průzkum využití mikroformátů pak přináší náhled do aktuální situace a způsobu využití mikroformátů na českém internetu a zároveň poskytuje cennou perspektivu pro vyvíjený magazín v oblasti získání možných konkurenčních výhod. Je také zkoumáno, jaké možnosti v oblasti sémantiky nabízejí volně dostupné systémy pro správu obsahu. Práce je rozčleněna na čtyři kapitoly, přičemž první, teoretická, se zabývá sémantikou na webu a konkrétně pak mikroformáty a HTML 5. Poté následuje základní popis vývoje magazínu mobilenet.cz, jenž je v třetí kapitole následován implementací sémantických prvků. Poslední část práce je pak věnována samotnému průzkumu a hodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.