Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie zavádění nového výrobku na trh ve společnosti Vitana, a. s.
Chládek, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Burian, Antonín (oponent)
Cílem diplomové práce je určit strategické body a kroky, které je nutné dodržet, aby byl nový produkt zaváděný na trh úspěšný. V průběhu textu je diskutováno několik obecných východisek pro inovování, proces vývoje výrobků až po jejich uvedení na trh. V aplikační části je nastíněna situace na trhu a určena pozice Vitany, a. s. Jsou zde důkladně zanalyzovány její dva produkty -- s diametrálně rozlišnou úspěšností. K tomuto účelu je postupováno analogicky k teoretické části po jednotlivých nástrojích marketingového mixu. U obou produktů je detailně popsán průběh zavádění a identifikovány kroky, které přinesly či naopak zmařily požadovaný výsledek. Závěrem je stanoveno, zda v tomto případě platí typické příčiny neúspěchu inovací.
Finanční analýza Huperz CZ. s. r. o.
Chládek, Petr ; Sotonová, Hana (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Práce hodnotí finanční situaci v podniku Huperz CZ. s. r. o. Po představení společnosti následuje teoretická část, kde je nastíněn postup pro jednotlivé výpočty a hodnocení. Druhá část bakalářské práce je zaměřena na jednotlivé výpočty ukazatelů a indexů s jejich stručnými komentáři. Na závěr je připojeno srovnání a hodnocení celého oboru, ve kterém se podnik pohybuje. Práce je zakončena závěrem, kde jsou všechny poznatky shrnuty a nastíněna doporučení pro management společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Chládek, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.