Název: Strategie zavádění nového výrobku na trh ve společnosti Vitana, a. s.
Překlad názvu: Strategy for introducing a new product on the market at Vitana, Inc.
Autoři: Chládek, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Burian, Antonín (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inovace; komercializace; proces zavádění nových výrobků; strategie zavádění; commercialization; innovation; process of introducing new products; strategy of introducing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23686

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76423


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet