|
Parkovací dům
Frank, Ivo ; Barnat, Jan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je zpracování řešení hlavní nosné konstrukce parkovacího domu ve městě Olomouc ve stupni dokumentace pro provedení stavby. Sedmipodlažní objekt má půdorysný rozměr cca 57,2m x 37,0m. Výška konstrukce je 19,2m.Zpracovávanou konstrukční variantou je spřažená ocelobetonová podlahová deska.
|
|
Ocelová konstrukce mostu středního rozpětí
Dovičic, Boris ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom nosnej oceľobetónovej konštrukcie cestného mostu. Konštrukcia premosťuje železničnú trať a vodný tok v intraviláne okresného mesta Blansko. Osová vzdialenosť uloženia mostu je 99,8 m. Konštrukcia mostu je riešená v troch variantoch s výberom najvhodnejšieho variantu. Pri návrhu a výpočtoch boli dodržané platné české technické normy a technické predpisy pre navrhovanie mostov.
|
|
Ocelový skelet průmyslového objektu
Buchta, Vojtěch ; Horáček, Martin (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce byl návrh průmyslového objektu v Ostravě sloužícího ke třídění strusky pro následné další využití. Geometrie ocelového skeletu byla přizpůsobena požadavkům pro osazení technologie. Statický systém byl zvažován ve dvou variantách – kloubová a všesměrný rám, přičemž k detailnějšímu zpracování byla vybrána kloubová varianta se ztužidly, neboť se ukázala jako výhodnější. Byl proveden statický výpočet v softwaru Scia Engineer 14, následně byly ručně navrhnuty vybrané typické přípoje a zpracovány výkresy.
|
| |
|
Silniční a tramvajový most
Vošček, Martin ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Predmetom práce je variantný návrh cestného a električkového mostu v mestskej zástavbe. Jedná sa o premostenie rieky mostom o dĺžke 52,5 m. Sú porovnané dva návrhy pričom v prvom návrhu sa jedná o oblúkovú konštrukcia s tiahlami. Druhý návrh, ktorý je nakoniec rozpracovaný aj ako víťazný je návrh priehradovej konštrukcie. Obe návrhy majú betónovou mostovku spraženú s oceľovými priečnikmi. Ako materiál je použitá oceľ S355 a betón C35/45. Nosná konštrukcia je posudená v súlade s platnými technickými normami.
|
|
Ocelový skelet technologického objektu
Paroulek, Adam ; Pilgr, Milan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce byl návrh ocelového skeletu technologického objektu v lokalitě Štětí. Objekt slouží pro umístění papírenské technologie. Geometrie ocelového skeletu byla přizpůsobena požadavkům pro osazení technologie. Statický systém byl zvažován ve dvou variantách – kloubová a kombinace rámové a kloubové konstrukce. K detailnějšímu zpracování byla vybrána podélně kloubové a příčně rámové konstrukce. Byl proveden statický výpočet pomocí programu Scia Engineer 19, následně byly posouzeny přípoje pomocí programu Idea statica. Práce je zpracována podle platných normativů ČSN.
|
|
Lávka pro pěší
Báča, Pavel ; Puchner,, Josef (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Předmětem studentské práce je návrh nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší. Lávka spojuje dva objekty v lokalitě Brno – Bohunice. Jedná se o přemostění pozemní komunikace, parkoviště a vstupních oblastí obou objektů. Konstrukce lávky je řešena ve třech variantách s výběrem nejvhodnější varianty
|
|
Nosný skelet budovy
Růžička, Jakub ; Sýkora, Karel (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové vícepodlažní konstrukce vědecké instituce v Brně. Práce obsahuje tři rozdílné variantní řešení v předběžném návrhu a pro zvolené řešení je zpracována technická zpráva, statický výpočet, výkaz materiálu a výkresy.
|
|
Zastřešení sportoviště
Chalupa, Miroslav ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a statické posouzení nosné ocelové konstrukce zastřešení tribuny fotbalového stadionu. Stadion je umístěn do lokality Brno. Hlavní nosný systém tvoří 16 radiálně uspořádaných příhradových vazníků s vyložením konzoly 39,9 m. Sloupy s rozsochami podporují vždy dvojici vazníků. Půdorysné rozměry konstrukce jsou 63,2 m x 155,0 m. Výška střechy nad úrovní terénu je 52,0 m. Byly zpracovány dvě varianty řešení. Návrh je proveden v souladu s platnými normami ČSN EN.
|
|
Zastřešení vlakového nádraží
Vacatová, Eliška ; Pilgr, Milan (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové konstrukce zastřešení vlakového nádraží. Tato konstrukce se nachází ve městě Brně. Půdorysný tvar konstrukce je obdélníkový. V příčném směru je konstrukce navržena jako oblouková délky 150 m a vzdálenost příčných vazeb je 20 m. V nejvyšším bodě je vzepětí oblouku 30 m. V podélném směru je konstrukce dlouhá 200 m. V této práci jsou porovnány tři varianty konstrukce.
|