Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mladí a životní styl
Bláhová, Petra ; Klusoňová, Hana (vedoucí práce) ; Kudláčková, Zděnka (oponent)
SHRNUTÍ Petra Bláhová Mladí a životní styl Diplomová práce Univerzita Karlova v Praze Farmaceutická fakulta v Hradci králové Studijní obor: Farmacie CÍL: Cílem této práce bylo zjistit a vyhodnotit zkušenosti studentů středních škol s užíváním léků, jejich povědomí o lécích a názory na užívání, a porovnat námi získané výsledky s výsledky obdobných studií. M ATERIÁL A METODIKA: Ke sběru potřebných dat byl použit dotazník s uzavřenými, otevřenými a polouzavřenými otázkami. Dotazníkové šetření probíhalo ve školním roce 2009/2010 a 2010/2011. Celkem bylo vyhodnoceno 345 dotazníků (návratnost byla 86,3%) získaných od studentů tří středních škol. Věk studentů se pohyboval od 15 do 22 let s průměrným věkem 17,5 let. Z toho bylo 49,2% mužů a 50,8% žen. Data byla vyhodnocována pomocí programu Microsoft Excel 2002. VÝSLEDKY: Většina studentů (87,2%) se domnívá, že užívání léků je prospěšné, ale za určitých okolností může být i zdraví škodlivé. To, že mohou léky způsobit vážné poškození zdraví až otravu organismu, si myslí 81,0% respondentů. V posledním roce užívalo léky přes tři čtvrtiny dotazovaných (77,0%). Nejčastěji se jednalo o léky na bolest (67,5%), léky na infekční nemoci (70,5%) a léky na zažívací problémy (35,5%). Nejčastěji dotázaní užívali léky na doporučení lékaře (78,0%) nebo někoho z rodiny (26,5%)....
Image of the brand Kérastase Paris
Bláhová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vnímání značky Kérastase Paris spotřebiteli na českém a slovenském trhu na základě dotazníkového šetření. Následně je zjištěný image značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s její strategií a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrženy marketingová doporučení pro značku. Dále jsou v práci zkoumány nákupní zvyklosti v oblasti vlasové péče v SR a ČR.
Lidová kultura jako faktor rozvoje cestovního ruchu v regionu Valašsko
BLÁHOVÁ, Petra
Cílem diplomové práce bylo poukázat na význam lidové kultury pro rozvoj cestovního ruchu a na základě výsledků analýzy ve zkoumaném regionu navrhnout možnosti lepšího zhodnocení a efektivnějšího využívání potenciálu lidové kultury v cestovním ruchu vybraného regionu. Navrhla jsem nový produkt s názvem ?Valašské pátrání?, jehož cílem je zapojení mladých lidí do valašské kultury, umožnit účastníkům cestovního ruchu aktivně a zajímavou formou cestovat po regionu a cíleně objevovat jeho přírodní a kulturní bohatství. ?Valašské pátrání? vychází z celosvětově známé aktivity zvané geocaching. V diplomové práci jsem sestavila podrobný návrh ročního testování této aktivity.
Guerilla marketing in the banking sector
Bláhová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo posoudit vhodnost a účinnost marketingové komunikace (zkráceně GM) v bankovnictví u cílové skupiny mladých lidí. Dotazníkového šetření se zúčastnily dvě skupiny respondentů, Češi a Němci. Teoretická část obsahuje základy marketingové komunikace, včetně komunikačních trendů v bankovnictví ČR, popis GM a GM technik. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že GM komunikace vyvolá zájem a virální šíření u dané cílové skupiny. Poptávka po dalších informacích o bankovním produktě, po vyvolaném zájmu GM komunikací je výrazně vyšší u Němců než u Čechů.
Přepravní služby v silniční dopravě
Vykoupalová, Marie ; Eisler, Jan (vedoucí práce) ; Bláhová, Petra (oponent)
Práce popisuje trh přepravních služeb v silniční dopravě v ČR. Charakterizuje jednak subjekty přepravních služeb, ale i průběh samotného přepravního procesu a jeho jednotlivé fáze. Zdůrazňuje priority při poskytování přepravních služeb v silniční dopravě a nastiňuje praktické kroky vedoucí k jejich dosažení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 BLÁHOVÁ, Pavlína
19 BLÁHOVÁ, Petra
7 Blahová, Pavlína
5 Bláhová, Pavla
7 Bláhová, Pavlína
19 Bláhová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.