Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace k trenérství v atletických klubech
Hrádková, Eva ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Práce je zaměřena na zjištění motivačních zdrojů trenérů atletického klubu Stodůlky Praha. Následně jsou tyto hodnoty použity k porovnání s motivačním profilem definovaných cílových skupin, s cílem porovnat vzájemnou podobnost těchto profilů, což by mělo pomoci určit, zda se v daných cílových skupinách nacházejí noví potenciální trenéři atletiky.
Pracovní podmínky učitelů v Rusku a Česku
Telegina, Ekaterina ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Práce je věnovaná problematice pracovních podmínek učitelů v Rusku a Česku. Cílem práce je analyzovat stav vybraných pracovních podmínek a upozornit na některé problematické složky učitelského povolání. Teoretická část zahrnuje především historický vývoj podmínek práce učitelů a dále vymezení základních pojmů týkajících se tématu práce. Praktická část prezentuje, shrnuje a interpretuje výsledky různých šetření v oblastech prestiže učitelského povolání, finančního odměňování učitelů a problematiky agrese žáků na učitelích. Práce představuje soubor poznatků, které mají za cíl přiblížit čtenáři problematiku učitelské profese na základě kritického popisu vývoje a stavu ve dvou sledovaných státech.
Sensory and emotional marketing
Lešková, Terézia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Smyslový a emoční marketing je novým postupem v marketingu a představuje širokou paletu nového marketingového výzkumu. Ve své diplomové práci se zaměřuji na oblast, která je v našem prostředí málo prozkoumána, a tou je neuromarketing. Neuromarketing je věda, která vyjadřuje vliv emocí na naše racionální chování. Nejprve poskytuji teoretický podklad k dané problematice a následně pokus o realistický pohled na vliv neuromarketingu na spotřebitele. Praktická část zkoumá povědomí neuromarketingu u studentů ekonomie vybraných vysokých škol (ČR, SR a Dánsko) a rozebírá možné vlivy při nákupním rozhodovacím procesu. Je rozdělena do pěti částí, ve kterých se mimo jiné zaměřuji na dopad reklamy a její využití při neuromarketingu a etikou, která bude v neposlední míře bude určovat další směřování neuromarketingu.
Vliv médií na prožívání a chování lidí v době hospodářské krize 2008 - 2009
Novotný, Tomáš ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Práce zkoumá vliv médií na českou společnost v období hospodářské krize 2008-2009. Teoretická část obsahuje analýzu lidské komunikace a rozbor českých masových médií. Stručně popisuje příčiny hospodářské krize a její medializaci ve sledovaných letech. Zjištěná východiska jsou ověřena prostřednictvím online strukturovaného dotazníku. V praktické části práce jsou vyhodnocena data průzkumu a navrhnuta řešení, jak předcházet zjištěným problémům v negativním vlivu médií na českou společnost.
Psychology of selling in wholesale and retail
Jesenská, Tatiana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Cílem této práce je přiblížit základní funkci a vliv psychologie prodeje a buzzmarketingu v praxi. Také přiblížení nejdůležitějších nástrojů potřebných k pochopení správného zužitkování všech jejich výhod, postupy jak se stát úspěšným profesionálním prodejcem, jak se vyhýbat neúspěchem a umět se vyrovnat se vzniklými problémy, jak správně komunikovat s klienty a jaký podíl na tom všem má samotná motivace. Práce poskytuje přehled o tom jak úzce spolu psychologie prodeje a buzzmarketing souvisí. Tyto teoretické poznatky jsou podloženy a analyzovány na základě empirického šetření ve velkoobchodech a podrobného výzkumu ve vybraném maloobchodním řetězci.
Vliv reklamy na psychiku dětí
Mikušová, Marcela ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Děti vnímají svět kolem sebe nezatíženi "dospěláckými" zkušenostmi a bez skeptické nedůvěry, která je tak příznačná pro dospělé a až ve školním věku začínají pociťovat první zrnka nedůvěry. Jeden z důvodů je nejen psychický vývoj jedince, ale také vliv socializace. Pro dospělého je na rozdíl od dítěte důležitý užitek a zvažuje i alternativní možnosti nákupu, který vyřeší jeho potřebu. Reklama v dnešní době však dokáže zaujmout dítě, dospívajícího i dospělého. Ve svém průzkumu jsem se zaměřila na několik hypotéz, které se mi po vyhodnocení mých dotazníků podařilo buď potvrdit, anebo vyvrátit. Dále jsem také dospěla k určitým zajímavým souvislostem, které by bylo dobré ještě dále prozkoumat v rámci dalšího dotazování. V každém případě však platí přísloví: Média jsou dobrý sluha, ale špatný pán.
Analýza práce, popis a specifikace vybraných pracovních míst v podniku MAVEL, a.s.
Roškotová, Hana ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu pracovních míst v soukromém podniku MAVEL, a. s. Cílem práce je aktualizace současných popisů pracovních míst, doplněných o jejich specifikaci, a vytvoření chybějícího popisu vybrané pracovní pozice. První část práce tvoří teoretický základ, zpracovaný pomocí odborné literatury a relevantních internetových zdrojů. Praktická část dále charakterizuje zkoumaný podnik a uvádí základní vlastnosti respondentů, kterými byli všichni pracovníci zkoumaných pracovních pozic. Následuje analýza práce, prováděná prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledkem analýzy práce je vytvoření popisů pracovních míst, jejichž finální podoba je dotvořena po přímém rozhovoru s nadřízenými pracovníky zkoumaných pozic. Aktualizované popisy pracovních míst by měly usnadnit výběrová řízení firmy na dané pozice. V závěru práce je uvedeno několik doporučení, které by měly vést k zefektivnění personálních činností v rámci zkoumaného podniku.
Psychologické a sociální aspekty působení cestovní kanceláře
Kaplina, Olesya ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Předmětem této diplomové práce je nabídka cestovní kanceláře, která bude analyzována po stránce teoretické a porovnána s výsledky empirického šetření. Dále budou ohodnoceny metody, kterými cestovní kancelář láká potenciální klienty. Hlavním cílem této práce je na základě teoretických znalostí a empirického šetření pochopit současné tendence poptávky v oblasti cestovního ruchu, očekávání zákazníků, jejich preference, přání a možnosti, zda odpovídají představám cestovní kanceláře.
Analýza vnitřní komunikace ve firmě OSMA
Maršálová, Kateřina ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tématem této diplomové práce je vnitřní komunikace ve firmě OSMA zpracování plastů, s.r.o.. Cílem je pak zjistit způsoby a kvalitu komunikace v této firmě. Práce je rozdělena na tři části. Na začátku jsou vymezena metodologická východiska- cíl a předmět práce, hypotézy o komunikaci ve firmě OSMA a metodika řešení. Následuje teoretická část, kde je komunikace nejprve zasazena do širšího kontextu komunikace sociální a následně je podrobněji zaměřena na vnitřní komunikaci v organizaci. Stěžejní části této práce je část praktická. Ta zahrnuje interpretaci výsledků, ověření stanovených hypotéz a náměty k řešení zjištěných nedostatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Bedrnová, Eva,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.