Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Děti a jejich bezpečí (prezentační videopořad)
Bednařík, Josef ; Jiroušková, Ivana (vedoucí práce) ; Lustig, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce byla mnou natočena a následně zpracována jako preventivně informační videopořad na téma "Děti a jejich bezpečí", obsahující hrané scénky s různými situacemi, do kterých se děti mohou v životě dostat. Pořad jsem natáčel na základě vyhotoveného námětu, obsahového i technického scénáře a dále zpracoval pomocí střihového programu Pinnacle Studio. Teoretická část bakalářské práce stanovuje cíle výukového videopořadu, věnuje se interaktivní výuce a vlivu médií na děti. Dále prověřuje současný stav zpracování zadané problematiky, zabývá se přípravou a prací s videokamerou, zjišťuje přednosti videotechniky pro zpracování zadaného tématu. V závěru se věnuji možnostem uplatnění videopořadu v praxi, poznatkům a získaným zkušenostem v průběhu natáčení.
Návrh a realizace bezdrátového nabíjení pro vestavěné systémy
Bednařík, Josef ; Bastl, Michal (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a realizací obvodu bezdrátového nabíjení pro vestavěné systémy. Předmětem úvodních kapitol je rešeršní studie dostupných řešení a přístupů k problematice bezdrátového přenosu. V návaznosti je vysvětlen princip fungování rezonanční induktivní vazby spolu s popisem stěžejních parametrů určujících kvalitu a charakter přenosu. V úvodu praktické části je vytvořeno několik variant rezonančních obvodů, které jsou vzájemné porovnány za účelem nalezení vhodné konfigurace. Následuje návrh a realizace prototypu zařízení bezdrátového nabíjení, jenž slouží k vyhodnocení účinnosti a přenosových vlastností několika variant rezonančních obvodů. V posledním kroku je vytvořen výsledný demonstrátor doplněn o mikrokontrolér, v němž je implementován software pro monitoring stavu nabití baterie a schopnost detekce cizích objektů.
Postupové tvářecí nástroje
Bednařík, Josef ; Řiháček, Jan (oponent) ; Lidmila, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce je zaměřena do oblasti technologie plošného tváření. Postupně se zabývá základní problematikou stříhání, ohýbání a tažení. Popisuje základní konstrukční principy nástrojů a požadavky, které musí splňovat pro správnou funkci. Dále se zabývá základním popisem konstrukce a činnosti postupových tvářecích nástrojů. V závěrečné části bakalářské práce jsou uvedeny rozdíly mezi zpracováním polotovaru, který je ve formě svitku a využívá se tedy automatického podávání materiálu nebo je ve formě tabulí plechu a je podáván ručně.
Řízení výukového modelu magnetické levitace
Bednařík, Josef ; Brablc, Martin (oponent) ; Matějásko, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním, simulací a řízením výukového modelu magnetické levitace CE 152 od firmy Humusoft s.r.o, který je charakteristický svou nelinearitou a nestabilitou. V první části práce jsou popsány jednotlivé prvky reálného systému za pomocí matematických rovnic, které jsou základem pro vytvoření simulačního modelu, navrženým v programu MATLAB/Simulink. Součástí práce je i odhad parametrů reálného modelu na základě různých experimentů, které jsou následnou validací ověřeny. Hlavní část práce je věnovaná popisu a aplikaci řízení na simulačním a reálném modelu magnetické levitace. Řízení je uskutečněno PID regulátorem, stavovým regulátorem a feedforward regulátorem. Na závěr bakalářské práce je zhodnocení dosažených výsledků a porovnání jednotlivých typů řízení.
Děti a jejich bezpečí (prezentační videopořad)
Bednařík, Josef ; Jiroušková, Ivana (vedoucí práce) ; Lustig, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce byla mnou natočena a následně zpracována jako preventivně informační videopořad na téma "Děti a jejich bezpečí", obsahující hrané scénky s různými situacemi, do kterých se děti mohou v životě dostat. Pořad jsem natáčel na základě vyhotoveného námětu, obsahového i technického scénáře a dále zpracoval pomocí střihového programu Pinnacle Studio. Teoretická část bakalářské práce stanovuje cíle výukového videopořadu, věnuje se interaktivní výuce a vlivu médií na děti. Dále prověřuje současný stav zpracování zadané problematiky, zabývá se přípravou a prací s videokamerou, zjišťuje přednosti videotechniky pro zpracování zadaného tématu. V závěru se věnuji možnostem uplatnění videopořadu v praxi, poznatkům a získaným zkušenostem v průběhu natáčení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Bednařík, Jakub
10 Bednařík, Jan
4 Bednařík, Jaroslav
10 Bednárik, Ján
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.