Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol
Bartová, Erika ; Zemková, Jaroslava (oponent) ; Hájková, Vanda (oponent)
NÁZEV: Analýza procesu inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením v třídách běžných základních škol AUTOR: Mgr. Erika Bartová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra speciální pedagogiky ABSTRAKT: Rigorózní práce se věnuje problematice edukace žáků s mentálním postižením na základních školách běžného typu. Cílem rigorózní práce je analyzovat problematiku integrace žáků s mentálním postižením do hlavního vzdělávacího proudu, zhodnotit její přednosti a upozornit na možné nedostatky. Ve své teoretické části se zabývá vymezením základních pojmů spojených s mentálním postižením, školskou integrací, edukací žáků s mentálním postižením na základní škole běžného typu a charakterizuje úlohu poradenského systému při integraci. Praktická část práce přibližuje konkrétní proces integrace v praxi na dvou základních školách. Popisuji zde prostředí škol, aktivity s inkluzivní tematikou, které jsou uskutečňovány na Základní škole Na Líše a Základní škole Dukelská. Analýza průzkumu obsahuje případové studie individuálně integrovaných žáků, výsledky dotazníkového šetření a šetření sociometrickou metodou se spolužáky integrovaných žáků, výsledky dotazníků s rodiči žáků a rozhovory s učiteli žáků. Na základě vyhodnocení získaných informací v průběhu vypracovávání rigorózní práce shrnuji doporučení pro zlepšení integračního klimatu na...

Viz též: podobná jména autorů
4 BÁRTOVÁ, Eliška
12 BÁRTOVÁ, Eva
2 Bártová, Edita
4 Bártová, Eliška
12 Bártová, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.