Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Angažovanost studentů v oblasti sportovního dobrovolnictví
Bártová, Monika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Angažovanost studentů v oblasti sportovního dobrovolnictví Cíle: Zjistit rozdíly v angažovanosti studentů ve sportovním dobrovolnictví v České republice, Německu a Americe. Na základě rozdílného přístupu k dobrovolnictví v každé z těchto zemí doporučit návrhy na zvýšení angažovanosti studentů v dobrovolnictví. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda dotazníkového šetření, která provedla průzkum mezi studenty ve třech zemích. Dále byla užita metoda vlastního pozorování, která umožnila zhodnotit organizaci dobrovolníků na třech sportovních akcích. Výsledky: Výsledkem zkoumání bylo zjištění, že dobrovolnictví v Čechách je stále ještě méně populární, než dobrovolnictví v Německu a Americe. Tím pádem se studenti angažují méně v dobrovolnických aktivitách. Přesto je dobrovolnictví ve sportu velice oblíbenou oblastí, zvláště pro studenty, kteří sportovní obor studují. Klíčová slova: dobrovolník, dobrovolnictví ve sportu, dobrovolnictví v České republice, Německu a USA, metodika práce s dobrovolníky, management dobrovolníků
Implementace marketingové komunikace firmy Adidas v partnerských fitness centrech
Bártová, Monika ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Implementace marketingové komunikace firmy adidas v partnerských fitness centrech Cíl: Cílem práce je zdokonalení marketingové komunikace pro partnerská fitness centra firmy adidas. Uvedené téma vychází ze situační analýzy firmy zaměřené na využití jednotlivých komunikačních kanálů. Dále jsou na základě marketingového výzkumu zákazníků uvedených fitness zpracovány návrhy na zefektivnění stávajících komunikačních kanálů, eventuélně navržení nových, podporujících firemní identitu. Metodologie: Marketingový výzkum 1.Kvantitavní - dotazníkové šetření 2.Kvalitativní - hloubkové interview SWOT analýza marketingové komunikace Vyhodnocení a interpretace výsledků: Z výsledků výzkumu vyplývá, že produkty adidas patří mezi špičku sportovního zboží užívaného do fitness. Přesto o své cílové zákazníky bojuje především s americkým konkurentem Nike. Je třeba, aby si adidas zachoval konkurence schopnost v oblasti fitness i přesto, že do ní v momentální době nevkládá dostatečné množství finančních prostředků, jako do jiných klíčových kategorií. Toho může dosáhnout tak, že bude intenzivně využívat finančně nenáročné komunikační kanály. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, sponzoring, propagace, podpora prodeje, vztah k veřejnosti, zákazník, identita firmy Powered by TCPDF...
Angažovanost studentů v oblasti sportovního dobrovolnictví
Bártová, Monika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Angažovanost studentů v oblasti sportovního dobrovolnictví Cíle: Zjistit rozdíly v angažovanosti studentů ve sportovním dobrovolnictví v České republice, Německu a Americe. Na základě rozdílného přístupu k dobrovolnictví v každé z těchto zemí doporučit návrhy na zvýšení angažovanosti studentů v dobrovolnictví. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda dotazníkového šetření, která provedla průzkum mezi studenty ve třech zemích. Dále byla užita metoda vlastního pozorování, která umožnila zhodnotit organizaci dobrovolníků na třech sportovních akcích. Výsledky: Výsledkem zkoumání bylo zjištění, že dobrovolnictví v Čechách je stále ještě méně populární, než dobrovolnictví v Německu a Americe. Tím pádem se studenti angažují méně v dobrovolnických aktivitách. Přesto je dobrovolnictví ve sportu velice oblíbenou oblastí, zvláště pro studenty, kteří sportovní obor studují. Klíčová slova: dobrovolník, dobrovolnictví ve sportu, dobrovolnictví v České republice, Německu a USA, metodika práce s dobrovolníky, management dobrovolníků
Dětské soutěžní pořady (tematická analýza otázek)
BÁRTOVÁ, Monika
Tématem diplomové práce jsou Dětské soutěžní pořady. Práce analyzuje vybrané televizní kvizy a soutěže pro děti a mládež z hlediska toho, jaká "představa vzdělanosti" je za výběrem otázek v jednotlivých pořadech přítomna. Práce vychází z toho, že soutěžní pořady, kde mají soutěžící odpovídat na otázky znalostního charakteru, reprezentují výběrem otázek představu o vzdělanosti. Práce se zabývá především rozdíly v povaze, obsahu a druzích otázek v jednotlivých kvizech a chce se dobrat k tomu, jak média v dnešní době přistupují ke vzdělání a na které oblasti vzdělání kladou podle zařazených otázek největší důraz.

Viz též: podobná jména autorů
1 BÁRTOVÁ, Marcela
10 BÁRTOVÁ, Marie
5 BÁRTOVÁ, Markéta
2 BÁRTOVÁ, Martina
5 BÁRTOVÁ, Michaela
2 BÁRTOVÁ, Miroslava
4 BÁRTOVÁ, Monika
2 Bártová, Magdalena
2 Bártová, Magdaléna
10 Bártová, Marie
5 Bártová, Markéta
5 Bártová, Michaela
2 Bártová, Miroslava
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.