|
Direct marketing and car market
Humaj, Matúš ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na direct marketing v těsném spojení s automobilovým trhem v České republice. V teoretické části přibližuje direct marketing jako jednou z disciplín marketingové komunikace, hovoří o jeho výhodách, nevýhodách, úkolech, nástrojích a právní úpravě. V praktické části se pomoci analýzy trhu a dotazníku snažím najít slabé místo trhu a navrhuji způsob využití direct marketingu.
|
|
Cílový spotřebitel rybí restaurace
Mikšovská, Lucie ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá segmentací trhu pro nově vzniklý rybí fastfood MICHAEL'S. První část práce se zabývá představením fastfoodové restaurace MICHAEL'S, historií vzniku restaurace a celkovým podnikatelským plánem. Ve druhé části je představena teoretická část potřebná pro segmentaci trhu a její možná aplikace na konkrétní segmentaci pro rybí fastfood. Ve třetí části je zpracován teoretický návrh výzkumu trhu.Projekt bude nápomocen při odkrývání vhodných cílových segmentů. Vybrání vhodných cílových segmentů je velice důležité pro vytvoření úspěšné marketingové strategie. Projekt také pomůže zvolit vhodnou lokalitu pro otevření nové restaurační jednotky.
|
| |
| |
|
Analýza spotřebního chování - cukrovinky
Jirkovská, Hana ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce analyzuje spotřební chování týkající se čokoládových tyčinek. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Hlavní částí je výzkum formou dotazníků mezi studenty VŠE. Zjišťuje oblíbenost jednotlivých značek čokoládových tyčinek a jednotlivých prodejních míst v areálu školy. Výsledky jsou použity pro formulaci doporučení pro strategii prodeje.
|
|
Tvorba propagační strategie soukromé kliniky
Náplavová, Veronika ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Cílem mé diplomové práce na téma Postavení soukromých klinik v České republice s důrazem na tvorbu marketingové strategie soukromé kliniky je zmapovat situaci českého zdravotnictví a zjistit, zda soukromé kliniky mají vůbec místo na českém trhu. Smyslem celého úsilí je ilustrovat momentální stav zdravotnictví v ČR, jeho připravenost na zvyšující se konkurenci zdravotnických zařízení a formulovat návrhy na opatření do budoucnosti pro soukromé kliniky. V analytické části se zabývám determinujícími faktory, které tvoří image českého zdravotnictví.
|
|
Analýza postojů spotřebitelů k typům prodejen
Merklová, Eva ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce je zaměřena na zjištění postojů spotřebitelů k různým typům prodejen na českém trhu. Analyzována jsou jak sekundární, tak primární data. Sekundární údaje jsou vytěženy z výzkumu Market&Media&Lifestyle agentury Median. Primární šetření je prováděno metodou ústního dotazování. Cílem je zjištění názorů spotřebitelů, jejich emocí a sklonů k chování, tedy odhalení všech tří dimenzí postojů.
|
|
Výzkum trhu vybrané komodity - mléčné produkty
Šteidlová, Simona ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce popisuje a zkoumá trh mléka a mléčných produktů, zabývá se charakteristikou evropského, mezinárodního i českého trhu. Uvedena je i charakteristika významných českých výrobců mléka a mléčných výrobků. Práce dále využívá dat ze statistiky rodinných účtů a uvádí výsledky získané primárním dotazníkovým šetřením,které řeší problematiku spotřeby mléčných výrobků, spotřebitelských preferencí, nákupních zvykolostí nebo spotřebitelských postojů.
|
| |
|
Analýza nabídky a poptávky tanečních kursů (v Praze a okolí)
Lipgart, Anna ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce analyzuje poptávku po tanečních školách ve smyslu míry zájmu o tancování a konkrétních požadavků zákazníků na způsob organizace taneční hodiny, a porovnává je se současnou nabídkou tanečních škol. Na základě těchto informací potom formuluje určité problémy tanečních škol, se kterými se v současné době potýkají, a způsoby jejich řešení v podobě návrhů ve změně složek marketingového mixu. Práce dále shrnuje teoretické zásady marketingového výzkumu a aplikuje jeho metody na konkrétní výzkum. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu současné situaci na trhu tanečních škol a formuluje doporučení.
|