Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů
Adámková, Pavla ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie, která by měla vést k zisku nových zákazníků, udržení stávajících zákazníků a dále k většímu zisku, na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy.
Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů
Adámková, Pavla ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie, která by měla vést k zisku nových zákazníků, udržení stávajících zákazníků a dále k většímu zisku, na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy.
Domovy pro seniory versus domácí péče o seniory
ADÁMKOVÁ, Pavla
Práce se zaměřuje na domovy pro seniory versus domácí péče o seniory. Teoretická část popisuje stárnutí, stáří, změny, které doprovázejí stáří, domovy pro seniory a domácí péči o seniory v kontextu sociálních služeb. V praktické části práce jsou popsány domovy pro seniory v Písku a poskytovatelé domácí péče v Písku (zřizovatelé, nabídka služeb, cena poskytovaných služeb). V praktické části jsou výsledky SWOT analýzy domovů pro seniory a domácí péče o seniory v Písku a polořízených rozhovorů s klienty užívající služby. Prvním cílem je zjistit spokojenost seniorů s poskytovanými službami v domově pro seniory a home care v městě Písek. Druhým cílem je zjistit, zda senioři znají rozdíl poskytované péče v domovech pro seniory a v home care. Třetím cílem je zjistit, jaké klady a zápory obě tyto formy péče seniorům přinášejí.

Viz též: podobná jména autorů
3 ADÁMKOVÁ, Pavla
1 Adamková, Pavlína
6 Adamková, Petra
6 Adámková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.