Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modul GTS international - „Karta ISIC a studentské cestování“. Samostatný dotazníkový modul distribuovaný v rámci šetření „Studium na vysoké škole 2004“
Basl, Josef
Závěrečná zpráva byly zpracována na základě analýzy dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření Studium na vysoké škole 2004 – modul GTS – Karta ISIC a studentské cestování.
Studium na vysoké škole 2004. Zpráva z výzkumu studentů prvních ročníků vysokých škol v České republice
Matějů, Petr ; Simonová, Natalie ; Straková, Jana ; Basl, Josef
Zpráva shrnuje výsledky výzkumu studentů prvních ročníků vysokých škol „Studium na vysoké škole 2004“ uskutečněném na jaře 2004. Poskytuje údaje o sociálním složení studentů, o jejich studijních aspiracích a plánech, o faktorech, které je vedly k rozhodnutí studovat určitý obor a o nákladech spojených se studiem, o názorech studentů na kvalitu poskytovaného vzdělání na středních a vysokých školách a o postojích k vícezdrojovému financování studia.
University Reform and Accessibility of Higher Education: Conference on University Reform and Higher Educational Accessibility with a Special Focus on Eastern and Central Europe
Matějů, Petr
The main idea behind the conference was that post-communist can move forward in reforming their higher education more successfully if their cooperation in this field is strengthened. The conference main goal was to promote collaborative interdisciplinary policy-oriented research on higher education in EU accession candidate countries in Eastern and Central Europe and to develop a common strategy for implementing reforms in financing higher education in the EU accession states.
Strategie inovace terciárního vzdělání: vytváření znalostí III. modu a osobní kapitál
Vitásková, Anna ; Harkins, A.
Cílem této studie je ukázat, jak je možné posílit osobní a společenský kapitál uznáním a rozvojem tvorby znalostí III. modu. Naše řešení je postaveno na devíti souborech utvářejících složek (‚framers') (technologie, kontext, proces, znalosti, kultura/hodnota, role, učení se, aplikace, politika/rozhodování) terciárních vzdělávacích služeb podporujících rutinní neustálou inovaci na úrovni jednotlivce. Předpokládá se, že jednoduché složky si mohou osvojit ‚obyčejní' jednotlivci, kteří uplatňují implicitní profesionalismus, a že jejich komunikaci a spolupráci s terciárním vzděláváním je proto možné rozšířit. Našimi základními předpoklady bylo, že postavení implicitních znalostí je v rámci jednotlivce a explicitní znalosti se objevují jako produkt jednotlivců, kteří se snaží selektivně uplatňovat své znalosti formou osobního a společenského kapitálu podporujícího neustálou inovaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.