Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Performance optimisation of turbocharged engine for Formula Student
Špičák, Milan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
This thesis focuses on the Powertrain choice evaluation for Formula Student car, building a reliable computational model by using an advanced testing equipment. The work is than focused on preparing the testing conditions, testing itself and also calibration of the Engine Control Unit to be able to validate the simulations as well as set the engine to run efficiently and reliably in hard racing conditions. It is part of the complex project developing turbocharged single-cylinder engine for TU Brno Racing team.
Mazací okruh turbodmychadla Formule Student
Novotný, Tomáš ; Špičák, Milan (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá mazáním ložiskové skříně turbodmychadla. V první části se práce věnuje rešerši způsobům mazání ložiskové skříně, přičemž jsou popsány součásti tohoto systému a způsob distribuce maziva. Další část se zabývá návrhem samostatného mazacího okruhu pro turbodmychadlo vozu Formule student, konkrétně čerpadla a jeho regulátoru tlaku.
Měření charakteristiky vstřikovače zážehového motoru
Černý, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Špičák, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést rešerši zabývající se problematikou ohledně vstřikování paliva záţehových spalovacích motorů, konkrétně tedy vstřikovacími ventily pro motory s přímým i nepřímým vstřikováním paliva. Další části je provést návrh metodiky a sestrojit zařízení pro provádění testovacích zkoušek zmíněných ventilů.
Pokročilé algoritmy řízení pohonných jednotek
Špičák, Milan ; Puškár, Michal (oponent) ; Slimařík,, Dušan (oponent) ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá výpočetním řízením pohonných jednotek motorových vozidel použitím společné proměnné, točivého momentu. Práce je rozdělena do třech částí, první část se zabývá návrhem metody pro odhad točivého momentu na základě známých či měřených veličin vozidla. Druhá část práce se věnuje návrhu algoritmu pro řízení pohonné jednotky pomocí dílčích požadavků na točivý moment. V třetí části je experimentálně řešena optimalizace zrychlení vozidla právě řízením točivého momentu.
Koncepce uložení motoru Formule Student na dynamometr
Špičák, Milan ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá uložením jednoválcového motocyklového motoru na dynamometr. V první části je osvětlena problematika soutěže Formula Student. Dále práce obsahuje rozbor používaných motorových zkušeben včetně měřící techniky. V poslední části je samotný návrh uložení motoru Husaberg FE 570 na dynamometr Superflow SF-902, pro ilustraci doplněný o virtuální model.
Hnací ústrojí jednoválcového motoru
Vašek, Lukáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Špičák, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení vyvážení klikového ústrojí u pohonné jednotky ve vozidle kategorie Formule Student. Jedná se o dva motory sériové výroby Husaberg FE 570, Husaberg FE 510. Dále se jedná o další dvě modifikace Husaberg FE 510. Hodnotí se vyvážení setrvačných účinků sil od posuvných částí a poměr statických momentů vývažku protiběžného vyvažovacího hřídele vůči klikovému hřídeli.
Ventilový rozvod přeplňovaného motoru formule Student
Buchta, Martin ; Špičák, Milan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem ventilového rozvodu přeplňovaného motoru pro použití ve vozidle kategorie Formule Student. Na základě termodynamického modelu bylo navrženo vhodné časování z hlediska dosažení maximálního výkonu v pásmu vysokých otáček. Pomocí kinematického modelu byly stanoveny výsledné profily vaček a vytvořen CAD model nové vačkové hřídele.
Pokročilé algoritmy řízení pohonných jednotek
Špičák, Milan ; Puškár, Michal (oponent) ; Slimařík,, Dušan (oponent) ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá výpočetním řízením pohonných jednotek motorových vozidel použitím společné proměnné, točivého momentu. Práce je rozdělena do třech částí, první část se zabývá návrhem metody pro odhad točivého momentu na základě známých či měřených veličin vozidla. Druhá část práce se věnuje návrhu algoritmu pro řízení pohonné jednotky pomocí dílčích požadavků na točivý moment. V třetí části je experimentálně řešena optimalizace zrychlení vozidla právě řízením točivého momentu.
Měření charakteristiky vstřikovače zážehového motoru
Černý, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Špičák, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést rešerši zabývající se problematikou ohledně vstřikování paliva záţehových spalovacích motorů, konkrétně tedy vstřikovacími ventily pro motory s přímým i nepřímým vstřikováním paliva. Další části je provést návrh metodiky a sestrojit zařízení pro provádění testovacích zkoušek zmíněných ventilů.
Ventilový rozvod přeplňovaného motoru formule Student
Buchta, Martin ; Špičák, Milan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem ventilového rozvodu přeplňovaného motoru pro použití ve vozidle kategorie Formule Student. Na základě termodynamického modelu bylo navrženo vhodné časování z hlediska dosažení maximálního výkonu v pásmu vysokých otáček. Pomocí kinematického modelu byly stanoveny výsledné profily vaček a vytvořen CAD model nové vačkové hřídele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.