Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 610 záznamů.  začátekpředchozí280 - 289dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie
Staněk, Bohumil ; Sraňková, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce nazvané “Návrh komunikační strategie“ je analýza vysokoškolských studentů a médií vhodných pro cílení. První část je zaměřena na popis nejnovějších poznatků a trendů v dané problematice. Druhá část se zabývá analýzou současného stavu mediálního trhu, analýza produktu, pro který je komunikační strategie určena a analýza studentů jako cílové skupiny. Hlavní částí práce je pak návrh alternativních komunikačních kanálů, které tvoří návrh komunikační strategie. Dále se zabývám případovými studiemi realizovaných kampaní mířených na studenty.
Založení internetového startupu v mezinárodním prostředí
Komenda, Zdeněk ; Šteigl, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá online startup projektem Tigeroy.ru, který jsem založil v roce 2012 s cílem usnadnit a zpopularizovat alternativní vzdělávání v reálném životě na ruském trhu. Tým, který stojí za projektem, má za sebou krátký vývoj aplikace a nyní stojí před otázkou, jak s projektem nadále naložit. V práci se zabývám samotným návrhu produktu od počáteční myšlenky až po současný stav. Analyzuji veškeré chyby, které jsme se jako tým při práci na tomto projektu dopustili a navrhuji opatření a plán, kterým postupovat, aby projekt mohl fungovat a dále se rozvíjet. Výsledkem práce je také návrh podnikatelského plánu, který je vypracován za účelem informovat potenciálního investora o projektu.
Návrh zavedení nového výrobku na trh
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh s domácími potřebami“ je analýza uvedení nové produktové řady Titanio Julliete společností Elimex a.s. (dále jen Titanio od společnosti Pentolpress) na český trh a vyvození doporučení pro rok následující. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového plánu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace) pro správné zvolení marketingové strategie při zavádění nové produktové řady. Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzován marketingový mix u nové produktové řady a navržená doporučení pro příští rok.
Marketingový výzkum maloobchodního trhu
Nesvačilová, Dana ; Novotný, Milan (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je marketingový výzkum v oblasti maloobchodního trhu s rychloobrátkovým zbožím v souvislosti s nakupováním potravin přes internet. První část této práce se věnuje teoretickému popisu maloobchodu, aktuálních trendů a aspektů spojených se zákazníkem. Druhá část obsahuje analýzu vývoje maloobchodu poslední dekády a další analýzy, z nichž získané závěry poslouží jako východiska pro zpracování marketingového výzkumu. Získané informace z tohoto výzkumu budou základem pro formulaci návrhů podoby nové služby pro obchodníky, k odhalení perspektivy nakupování potravin a rychloobrátkového zboží pomocí internetu či jiných komunikačních služeb.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti POSS-SLPC s.r.o.
Benedikovičová, Lucia ; Dvořáková, Martina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na rozvoj obchodných aktivít spoločnosti POSS-SLPC s.r.o., ktorej hlavnou činnosťou je rezacia produkcia pre elektrotechnický priemysel. Spoločnosť je pripravená budovať stabilný úspech a hľadať možnosti na nových trhoch. Diplomová práca obsahuje prevedenie analýzy súčasného stavu podniku a jeho okolia na základe získaných teoretických poznatkov. Výstupom práce je predstavenie vlastných návrhov pre rozvoj obchodných aktivít vo firme POSS-SLPC s.r.o. prostredníctvom akvizície zákazníkov z automobilového priemyslu.
Podnikatelský plán - založení soukromé mateřské školy
Vildová, Ilona ; Horská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování podnikatelského plánu pro založení soukromé mateřské školy v oblasti Brno-venkov, přímo v obci Želešice. Na základě osobních a zjištěných poznatků a z analýzy vnitřního a vnějšího prostředí je sestaven podnikatelský plán, který se zabývá realizací záměru. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů související s podnikáním v da¬ném oboru, společně s možnostmi založení a financování mateřských školek. V praktické části se zabývám konkrétním podnikatelským záměrem – založením soukromé mateřské školky s podrobným finančním plánem na prvních 5 let podávající důležité informace o finančním vývoji podniku a vyhodnocení nejlepší možnosti financování a zjištění, zda je podnikatelský záměr vůbec realizovatelný.
Marketingový plán pro společnost Dotykačka ČR s.r.o.
Bedáňová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu se zaměřením na komunikaci pro společnost Dotykačka ČR s.r.o. V úvodní části je vymezena problematika, stanoveny cíle, kterých chceme dosáhnout a popsány použité metody. V teoretické části jsou definovány základní pojmy a nástroje komunikace. V analytické části je provedena analýza současného stavu společnosti a komunikačních nástrojů. Poslední část obsahuje vlastní návrhy řešení a jejich ekonomické zhodnocení.
Marketingový výzkum pro vybranou firmu, organizaci
Rehuš, Martin ; Kažimírová, Martina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost UNIFER, který se zaměřuje na povědomí a přístup ke vzdělání nad rámec vysokoškolského studia a možnosti vykonávání odborné praxe mezi studenty vysokých škol v Brně. Teoretická část vymezuje pojmy týkající se marketingového výzkumu, které slouží ke zpracování analytické části. Na základě výsledků výzkumu z dotazníků jsou navržena doporučení pro rozvoj a zkvalitnění služeb společnosti.
Podnikatelský záměr expanze technologické společnosti
Hodek, Václav ; Ing.Miluše Jurošková, CSc. (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského záměru, který analyzuje současnou situaci začínající technologické společnosti s cílem zajistit její stabilizaci a rozpracovat konkrétní řešení pro její expanzi. Práce obsahuje některá specifická témata týkající se technologických a začínajících společností. Obsahem je také návrh kompletního podnikatelského záměru pro zvolenou expanzní strategii.
Marketingová strategie společnosti
Koláček, Tomáš ; Číp, Vítězslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro mladou společnost pohybující se na mediálním a marketingovém trhu. V této diplomové práci je popsáno použití klíčových metod, základní teoretické hypotézy a vlastní fyzická realizace metod a podpůrných metod spojených s tématem práce na základě vypracovaných analýz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 610 záznamů.   začátekpředchozí280 - 289dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Šimberová, Iva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.