Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jiný rok manažera - Nadace Vodafon
Kumstová, Lucie ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním přínosnosti programu nadace Vodafone Rok ji- nak. Respektive zkoumá změny, které program vyvolal na straně účastníků a neziskových organizací a jejich dlouhodobý přínos. Věnuje se vývoji organizací dle větve managementu a větve sociologické a rozmanitosti organizací. Dále práci ma- nažera a vlivu této práce na jeho psychický stav. V praktické části je analyzován ročník 2014 za pomoci obsahových analýz, sémantické analýzy a rozhovorů. Na základě výzkumu jsou pak stanovena možná využití principů Roku jinak pro rozvoj občanských organizací a zájemců.
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Trávníčková, Monika ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků second hand obchodů v České republice. Práce je pojata jako replikace výzkumu second hand životního stylu mezi americkou a čínskou mládeží, jehož výsledky byly nedávno publikovány v International Journal of Consumer Studies. Výzkum je zaměřen na odhalení motivů nákupu v second hand obchodech, na odhalení možných obav a limitů ohledně nošení použitého oblečení a na prokázání vlivů sociálních skupin. Výsledkem je nalezení společných znaků spotřebitelského chování a následná profilace zákazníků second hand obchodů.
How to sell education: analysis of marketing tools used in education
Ivaničová, Martina ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou marketingu ve školství. Analyzuje a porovnává marketingové nástroje využívané ve školství, způsob realizace marketingových aktivit na středních školách na Slovensku a mapuje, jak školy vnímají problém masifikace školství. Práce se skládá ze dvou částí. V první části práce jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska související s marketingem školy a s problematikou masifikace školství. Druhá část je výzkumná, charakterizuje metodiku výzkumu, použité metody, způsob výběru a popis respondentů. Následuje vyhodnocení a prezentace výsledků. Závěr práce poukazuje na klíčové prvky, souhrnně popisuje a vyhodnocuje zjištěné poznatky.
Marketingová strategie nového produktu společnosti Malované Mapy, s.r.o.
Imramovská, Blanka ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je výběr a nastavení vhodné koncepce nově vznikajícího produktu. Výběr vhodné koncepce vychází ze stanovené koncepce a jejího testování. Testování je provedeno na základě výzkumu s cílovými zákazníky, kterými jsou zástupci veřejné a podnikatelské sféry. Výstupem je stanovení konečné koncepce produktu a návrh marketingové strategie pro manažery společnosti Malované Mapy, s.r.o., což umožňuje manažerům pracovat na dalších krocích procesu vývoje nových produktů. Teoretická část vysvětluje na základě informací čerpajících z odborné literatury základní marketingové pojmy související s tématem práce, které jsou dále využity v praktické části pro zpracování informací pro manažery společnosti.
Sociální komunita v sociálních sítích na internetu
Šuk, Marek ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Šimůnek, Michal (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním vybrané sociální komunity na internetové sociální síti Facebook z pohledu autora práce. Záměrem práce je tuto sociální komunitu analyzovat a k naplnění záměru je třeba odpovědět na čtyři cíle, které se týkají zkoumané komunity a její struktury, sociopreferenčních vztahů, sociálního kapitálu a sociální integrace. V první části práce popisuji teoretické poznatky o sociální integraci, sociologickém pojetí sociální komunity, teoriích sociálního kapitálu a historii a charakteristice internetových sociálních sítí. V druhé části práce se věnuji popisu struktury zkoumané komunity a zpracování dat, která vzešla z výzkumného šetření, zkoumající četnost sociálních interakcí v této komunitě ve vybraném časovém období. Prostřednictvím vybraných sociometrických metod docházím k závěrům, s jejichž pomocí jsem schopen interpretovat odpovědi na vytýčené cíle, a tím naplnit i záměr celé práce. Přínos práce spatřuji v inspiraci firmám, jak by měly pracovat s pracovními kolektivy, aby došlo k zefektivnění výkonu těchto kolektivů i firem jako celku.
Věda v médiích: Obraz vědy v Lidových novinách
Filípková, Denisa ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Cílem diplomové práce je ukázat, jaký obraz vědy vytvářel deník Lidové noviny v letech 2012 -- 2014, a to na stránkách jeho vědecké přílohy. Teoretická část práce shrnuje stav dosavadního bádání o vědecké žurnalistice, mapuje přenos informací o vědě do společnosti, popisuje žánr vědecké žurnalistiky, představuje koncept zpravodajských hodnot a představuje problematiku tvorby mediálního obrazu vědy. V následné analytické části, která je založena na metodě kvantitativní obsahové analýzy, se práce věnuje analýze specifických rysů vědecké žurnalistiky na stránkách Lidových novin a mediálnímu obrazu, který Lidové noviny o vědě vytváří. V závěrečné části práce jsou diskutovány výsledky analýzy, a to v perspektivě konceptů, které byly představeny v teoretické části práce.
Professors to go. Emigration of the academic staff of the Faculty of medicine of the German University in Prague before and after the Nazi Occupation, 1938–39
Šimůnek, Michal V. ; Hermann, Tomáš
It is the aim of this paper to present statistical overviews documenting the processes of emigration of the academic staff of the Faculty of medicine of the German University in Prague before and after the Nazi Occupation (1938–39). Demonstration of some personal histories helps to analyse the scientific emigration during the era of Nazism in its alternative perspectives.
Eugeneia. Kontrola lidské dědičnosti mezi utopií a skutečností
Šimůnek, Michal V.
Studie se zabývá počátky eugeniky v období do první světové války.
Národní eugenika - eugenický národ
Šimůnek, Michal V.
Příspěvek se zabývá především vzájemným vymezením dobových pojetí a konceptů národa, rasy a tzv. normální konstituce, a sice s ohledem na dobovou znalost nauky o dědičnosti. V příloze je obsažen seznam přednášek tzv. ankety o české národní eugenice, která byla uspořádána Českou eugenickou společností a která probíhala na přelomu let 1918 a 1919.
Česká eugenika a Velká válka
Šimůnek, Michal V.
Článek mapuje vývoj eugenického hnutí v českých zemích v období před a během první světové války. Zvláštní pozornost je věnována recepci klasické genetiky a nárůstu genetického poznání mezi lety 1900-1915; zmíněni jsou hlavní protagonisté jako Ladislav Haškovec, Vladislav Růžička, František Čáda či Jaroslav Kříženecký.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 Šimunek, Martin
8 Šimůnek, Martin
8 Šimůnek, Michal V.
2 Šimůnek, Milan
2 Šimůnek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.