Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Doplňková činnost divadel
Janková, Markéta ; Svobodová, Doubravka (vedoucí práce) ; Srstka, Jiří (vedoucí práce) ; Čuříková, Tamara (oponent)
Tématem této diplomové práce je doplňková činnost divadel. První část práce se zabývá vymezením termínu doplňková činnost v kontextu platné legislativy, přičemž se zaměřuje na právní předpisy, které upravují jednotlivé právní formy divadel. Konkrétně jde o zákony upravující právní formu příspěvkových organizací, obecně prospěšných společností, občanských sdružení, obchodních společností a fyzických osob a důraz je kladen zejména na to, zda uvedené organizace ze zákona musí či nemusí sledovat odděleně vykonávané činnosti. Následující dvě části práce se věnují daňovým zákonům (především zákonu o daních z příjmů a zákonu o dani z přidané hodnoty) a živnostenskému zákonu, které s oblastí doplňkové činnosti úzce souvisejí. Následuje část práce zabývající se doplňkovou činností v praxi vybraných divadel. Tato část se neomezuje na doplňkovou činnost pouze u organizací, které ji mohou provozovat ze zákona (tj. příspěvkové organizace a obecně prospěšné společnosti), ale všímá si podobných aktivit také v divadlech ostatních právních forem. V závěrečné části se práce zaměřuje na analýzu a shrnutí získaných informací z jednotlivých divadel a dále souhrnně poukazuje na hlavní nedostatky legislativního sytému.
Produkce a fundraising expozic v otevřeném prostoru
Menzelová Kelymanová, Olga ; Čuříková, Tamara (vedoucí práce) ; Kraft, David (oponent)
Tématem bakalářské práce je popis vlastních zkušeností s produkcí a fundraisingem pro expozice v otevřeném prostoru. Konkrétně jde o rozsáhlé fotografické výstavy velkoformátových fotografií, které jsou umístěny v centru metropole či velkého města a jsou zdarma ke zhlédnutí pro všechny návštěvníky. Cílem práce je popsat průběh produkcí těchto výstav a otevření tématu fundraisingu v českých podmínkách. Produkce výstav zahrnuje projekt od počátku, tedy od oslovení autora fotografií po smlouvy, zajišťování všech potřebných povolení, najímání pracovníků, výrobu nosičů pro fotografie až po kompletní zafinancování celé akce. Práce se dotýká i fundraisingu v českých podmínkách. Toto téma, které je v České republice tak málo zpracované, bych ráda otevřeněji zpracovala v navazujícím magisterském projektu. (studiu)
Povodně v Dlouhé
Švecová, Aneta ; Čuříková, Tamara (vedoucí práce) ; Měřičková, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá obdobím Divadla v Dlouhé, které ovlivnilo jeho provoz na více než jeden rok. Toto období začíná 14. srpna 2002, kdy bylo divadlo vyplaveno porušenou kanalizací, a končí slavnostním otevřením divadla po celkové rekonstrukci dne 24. října 2003. Cílem této práce je vytvořit ucelený dokument, který podává informace o tom, jak divadlo řešilo nastalou krizovou situaci. Snažila jsem se zaměřit na veškeré důsledky povodně, které ovlivnily činnost divadla. Proto se zde zabývám prvními momenty a záchrannými pracemi po vytopení, náhradním krizovým hracím plánem, vyčíslením následků povodně a nákladů na obnovu, podmínkami účinkování v náhradních prostorech, kam se činnost divadla na jednu sezonu přesunula, způsobem prodeje vstupenek, zdroji financování obnovy divadla a rekonstrukcí budovy.
Kultura v armádě ČR
Sochová, Tereza ; Srstka, Jiří (vedoucí práce) ; Čuříková, Tamara (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře se specifiky fungování kulturních organizací zřizovaných a spravovaných Armádou České republiky, jejich chodem a možností využití. Dále práce stručně mapuje přehlídky a festivaly pořádané AČR, i jinými pořadateli z civilní sféry, zaměřené na vojenskou uměleckou činnost. Práce je rozdělena na historii, popisující posledních padesát let kultury v armádě, a současnost, zaměřenou na vojenské hudby jako nejvýraznější prvek současné armádní kulturní politiky. Jako názornou ukázku takovéto organizace jsem zvolila Vojenskou hudbu Tábor, na jejímž příkladu bych ráda popsala konkrétní fungování uměleckého tělesa podléhajícího pravidlům AČR. Hlavním cílem práce je obhájit smysl vojenských kulturních organizací a poukázat na ně jako na nedílnou součást kultury České republiky s historickou tradicí i současným významem.
Abonmá
Gregor, Jan ; Čuříková, Tamara (vedoucí práce) ; Srstka, Jiří (oponent)
Začátek práce definuje metodu její analytické části. Dále jsou vymezeny všechny důležité pojmy. Následující kapitoly začínají malým vhledem do historie a pokračují popisem tvorby abonmá. Jsou definovány tři pilíře, které abonmá musí nést. Dále se detailněji rozebírá strukturování abonentní nabídky, cenové strategie, distribuční kanály i možné obecné zásady, které je důležité sledovat při tvorbě abonmá. Stěžejní, analytická část práce začíná stručným číselným shrnutím výsledků analýzy abonentních systémů v České republice. Následují podrobné popisy obecných poznatků, které z analýzy vyplynuly. Je odkryta typologie abonentních skupin a zároveň dochází k pojmenování konkrétních případů, které se zdají být signifikantní. Na závěr jsou jmenovány zajímavé skupiny, které vybočují z normálu. V poslední podkapitole se setkáváme s konkrétními, nejzajímavějšími divadly, v jejichž světle zřetelněji vyniknou některé předcházející body práce. Přílohy obsahují ukázky webových prezentací divadel a několik nejzajímavějších statistických zdrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.