Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti a rozvoj dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v Botanické zahradě hl. m. Prahy
Černý, Bohumil
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP) v Botanické zahradě hl. m. Prahy (BZP) a možnostmi nabídky akreditovaných kurzů. Cílem práce je teoreticky vymezit a charakterizovat DVPP s důrazem na analýzu a identifikaci vzdělávacích potřeb a motivaci pedagogických pracovníků předmětů přírodověda a biologie na základních a středních školách na území hl. m. Prahy s důrazem na rozvoj badatelsky orientovaného vyučování. Dále realizovat výzkum zaměřený na využití metod a forem vzdělávání učitelů. Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením a vztahem základních pojmů ve sledované oblasti dalšího vzdělávání, systematického vzdělávání, analýzou vzdělávacích potřeb, organizací vzdělávacích aktivit v BZP, popisem vybraných aspektů DVPP v kontextu celoživotního učení. Pozornost je věnována systému vzdělávání, struktuře a identifikaci vzdělávacích potřeb pedagogických pracovníků. Analyticko-empirická část je věnována výzkumu v oblasti DVPP základních a středních škol předmětů biologie a přírodověda. Výzkum je rozdělen na dílčí části, které analyzují současný stav a DVPP na území hl. m. Prahy. Výzkum je realizován kvantitativní formou a jako výzkumný nástroj je použito dotazníkové šetření. Výsledky výzkumu jsou následně komparovány se strategickými dokumenty...
Možnosti a rozvoj dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v Botanické zahradě hl. m. Prahy
Černý, Bohumil ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP) v Botanické zahradě hl. m. Prahy (BZP) a možnostmi nabídky akreditovaných kurzů. Cílem práce je teoreticky vymezit a charakterizovat DVPP s důrazem na analýzu a identifikaci vzdělávacích potřeb a motivaci pedagogických pracovníků předmětů přírodověda a biologie na základních a středních školách na území hl. m. Prahy s důrazem na rozvoj badatelsky orientovaného vyučování. Dále realizovat výzkum zaměřený na využití metod a forem vzdělávání učitelů. Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením a vztahem základních pojmů ve sledované oblasti dalšího vzdělávání, systematického vzdělávání, analýzou vzdělávacích potřeb, organizací vzdělávacích aktivit v BZP, popisem vybraných aspektů DVPP v kontextu celoživotního učení. Pozornost je věnována systému vzdělávání, struktuře a identifikaci vzdělávacích potřeb pedagogických pracovníků. Analyticko-empirická část je věnována výzkumu v oblasti DVPP základních a středních škol předmětů biologie a přírodověda. Výzkum je rozdělen na dílčí části, které analyzují současný stav a DVPP na území hl. m. Prahy. Výzkum je realizován kvantitativní formou a jako výzkumný nástroj je použito dotazníkové šetření. Výsledky výzkumu jsou následně komparovány se strategickými dokumenty...
Skleník Fata Morgana Botanické zahrady hl.m. Prahy jako místo vzdělávání
Černý, Bohumil ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Vítová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem využití skleníku Fata Morgana Botanické zahrady hl. m. Prahy pro realizaci botanických exkurzí. V první části představuji exkurzi jako organizační formu výuky. Dalším tématem je stručná historie Botanické zahrady jako výchovně vzdělávacího centra. V závěru této kapitoly jsou charakterizovány současné expozice. Hlavním cílem práce bylo dokázat, že tropický skleník je vhodným místem pro pořádání školních exkurzí s využitím profesionálních průvodců. Do práce je zařazeno interview s vedoucí průvodcovské služby Mgr. Evou Novozámskou, které se stalo základem pro získání podrobných informací o systému provázení. Jádro práce tvoří doporučení k zařazení školní exkurze do skleníku podepřené Rámcovými vzdělávacími programy vydanými Ministerstvem školství mládeže a tělovýchovy. V závěru práce je zařazen pracovní list věnovaný moderním technologiím s motivačním textem a metodikou. Klíčová slova: skleník, vzdělávání, exkurze, průvodce
Skleník Fata Morgana Botanické zahrady hl.m. Prahy jako místo vzdělávání
Černý, Bohumil ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Vítová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem využití skleníku Fata Morgana Botanické zahrady hl. m. Prahy pro realizaci botanických exkurzí. V první části představuji exkurzi jako organizační formu výuky. Dalším tématem je stručná historie Botanické zahrady jako výchovně vzdělávacího centra. V závěru této kapitoly jsou charakterizovány současné expozice. Hlavním cílem práce bylo dokázat, že tropický skleník je vhodným místem pro pořádání školních exkurzí s využitím profesionálních průvodců. Do práce je zařazeno interview s vedoucí průvodcovské služby Mgr. Evou Novozámskou, které se stalo základem pro získání podrobných informací o systému provázení. Jádro práce tvoří doporučení k zařazení školní exkurze do skleníku podepřené Rámcovými vzdělávacími programy vydanými Ministerstvem školství mládeže a tělovýchovy. V závěru práce je zařazen pracovní list věnovaný moderním technologiím s motivačním textem a metodikou. Klíčová slova: skleník, vzdělávání, exkurze, průvodce

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.