Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 203 záznamů.  začátekpředchozí151 - 160dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Překladač dopočtových rovnic energetického průmyslu
Pehal, Petr ; Goldefus, Filip (oponent) ; Čermák, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá specializovaným programovacím jazykem využívaným pro specifické výpočty v systému pro řízení energetických sítí. Nejdříve uvádí obecný význam těchto výpočtů v energetickém průmyslu a následně konkrétní využití jazyka. Představuje syntaxi a sémantiku jazyka společně s jeho zajímavými vlastnostmi. Dále se zaměřuje na návrh a implementaci optimalizačních úprav a požadovaných rozšíření.
Paralelní lexikální analyzátor
Ježek, Lukáš ; Koutný, Jiří (oponent) ; Čermák, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá generováním lexikálního analyzátoru, který analyzuje soubor paralelně, tj. několika vlákny. Analyzátor je vygenerován na základě regulárního jazyka a reprezentován konečným automatem s potřebnými funkcemi. Důraz je zde kladen právě na paralelní zpracování. Diskutuje možnost zpracování dopřednými a zpětnými vlákny. V implementaci byla zvolena metoda dopředných vláken. Rozebírá problémy, které se vyskytly při implementaci a způsobily, že výsledný program nedosáhl téměř žádného zrychlení.
Generování kódu optimalizovaných matematických operací
Beneš, Vojtěch ; Horáček, Petr (oponent) ; Čermák, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením jednoduchého programovacího jazyka pro práci s matematickými operacemi. Hlavním cílem práce je vytvořit kompilátor tohoto jazyka, který pro generování instrukcí cílového kódu využívá instrukční sadu technologie MMX. Generování optimalizovaného kódu probíhá na základě upraveného algoritmu kontextového generování.
Vestavěné moduly moderních mobilních zařízení
Pelikán, Ondřej ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce pojednává o vývoji mobilní aplikace pro platformu Windows Phone 7 zaměřenou na změnu životního stylu a řešení problémů s váhou, kondicí a fyzickým vzhledem. Aplikace využívá vestavěných modulů moderních mobilních telefonů, jako jsou GPS navigace, kamera s vysokým rozlišením a připojení k internetu. Vývoj je popsán od obecného úvodu do problému, přes popis hlavních rysů platformy Windows Phone 7, konkrétní architekturu aplikace a řešení implementačních problémů, až po popis použitých metod a nástrojů při návrhu a plánování, popis knihoven a rámců třetích stran.
Konstrukce sufixových polí a jejich využití v bioinformatice
Hlávka, Ondřej ; Čermák, Martin (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Práce pojednává o perspektivní datové struktuře, která se nazývá sufixové pole. Tato datová struktura je zde podrobněji popsána a v práci je dále uvedeno rozdělení algoritmů pro konstrukci tohoto pole. Je zde popsáno několik konstrukčních algoritmů a nejpodrobněji se práce zaobírá algoritmem nazývaným qsufsort. Nakonec si ukážeme využití sufixového pole pro vyhledávání přesných (pomocí binárního vyhledávání) a přibližných (metoda QUASAR) vzorů v sekvencích DNA.
Síťová hra typu dáma
Semerád, Lukáš ; Horáček, Petr (oponent) ; Čermák, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá deskovou hrou dáma. Shrnuje její historii a hry, ze kterých se vyvinula do podoby, jakou známe dnes. Práce probírá jednotlivé verze pravidel, které se po světě hrají. Dále se zabývá rozborem algoritmů pro hru s počítačem. Výstupem bakalářské práce je program, který umožňuje hru dvou hráčů, síťovou hru a hru proti počítači při různém nastavení výchozích pravidel.
Konstrukce sufixových stromů a jejich využití v bioinformatice
Hlaváček, Pavel ; Čermák, Martin (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou implementace sufixových stromů a jejich využití v bioinformatice. Jsou zde uvedeny různé druhy algoritmů pro tvorbu sufixových stromů. Především se zabývá implementací on-line metody pro tvorbu sufixového stromu navrženou E. Ukkonenem a přibližným vyhledáváním podřetězců. To je realizováno za pomoci dynamického programování, upraveného pro využití sufixových stromů. Obě tyto metody jsou popsány pseudokódem a implementovány v příloze práce.
Knihovna pro zpracování obrazu v GPU
Čermák, Michal ; Španěl, Michal (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá architekturou grafických karet Nvidia a s ní související programátorské rozhranní CUDA, které je využito při tvorbě knihovny akcelerující algoritmy zpracování obrazu. Velký důraz je kladen na testování výkonnostního zisku oproti optimalizované a používané knihovně OpenCV.
Anotace souborů PDF pro Android
Vejtasa, Ondřej ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace umožnující anotaci PDF dokumentů na mobilních zařízeních pro platformu Android. Tato aplikace umožnuje nejenom PDF dokumenty prohlížet, ale také do těchto dokumentů vkládat své vlastní poznámky a libovolně s nimi manipulovat. Aplikace je naimplementována v programovacím jazyce Java a využívá moderních knihoven pro práci s PDF dokumenty.
Správce prezentací pro Android
Vančo, Matúš ; Čermák, Martin (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá mobilnou platformou Android, a popisuje návrh a implementáciu aplikácie pre správu prezentácií pre túto platformu. Aplikácia umožňuje organizáciu blokov prezentácií a poskytuje pomoc pri prezentáciách. Dôraz je kladený na využívanie novátorských princípov platformy Android.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 203 záznamů.   začátekpředchozí151 - 160dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
29 ČERMÁK, Martin
24 ČERMÁK, Michal
10 ČERMÁK, Miroslav
13 Čermák, Marek
29 Čermák, Martin
2 Čermák, Matouš
1 Čermák, Matyáš
2 Čermák, Matěj
2 Čermák, Michael
24 Čermák, Michal
4 Čermák, Milan
10 Čermák, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.