Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výtvarná tvorba jako prostředek prevence a nápravy dysgrafie v prostředí 1. stupně zákdní školy
Zápotočná, Jana ; Bartoňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Květoňová, Lea (oponent)
Diplomová práce Výtvarná tvorba jako prostředek prevence a nápravy dysgrafie v prostředí 1. stupně základní školy představuje propojení speciální pedagogicky s výtvarnou výchovou v prostředí základní školy. Diplomová práce dále představuje intervenční materiál, jenž má ověřit účinnost na rozvoj jemné motoriky, vizuomotorické koordinace, koncentrace pozornosti a vizuální představivosti. Cílem práce je nabídnout vhled do teorie specifických poruch učení, představit autorský intervenční materiál jako možnost prvotní pedagogické diagnostiky, rozvoje a nápravy žáky v oblasti speciálně vzdělávacích potřeb pak jako celku za pomoci výtvarné výchovy. KLÍČOVÁ SLOVA Specifické poruchy učení, dysgrafie, výtvarná výchova, školské poradenské zařízení, metodika intervenčního materiálu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.