Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku uplatnění interního marketingu v podnikové praxi konkrétní společnosti, a to v oblasti zvýšení spokojenosti zaměstnanců. Důležitým prvkem je analýza současného stavu firemního prostředí a výzkum spokojenosti zaměstnanců, který je klíčovým východiskem. Součástí práce jsou návrhy.
Výzkum spokojenosti zákazníků
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s. Teoretická část práce je věnována k vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. Praktická část analyzuje spokojenost zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Právní úprava starobních důchodů v ČR a důchodová reforma
Urbánková, Simona ; Zemanová, Jana (vedoucí práce) ; Vysokajová, Margerita (oponent)
Hlavním cílem rigorózní práce je popsat a utřídit informace o starobních důchodech a reformě důchodového systému v České republice ve smyslu platné právní úpravy. Tato práce popisuje důchodový systém České republiky, který je tvořen třemi pilíři - důchodovým pojištěním, důchodovým spoření a doplňkovým důchodovým spořením. Práce skládá z úvodu, pěti kapitol a závěru. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku uplatnění interního marketingu v podnikové praxi konkrétní společnosti, a to v oblasti zvýšení spokojenosti zaměstnanců. Důležitým prvkem je analýza současného stavu firemního prostředí a výzkum spokojenosti zaměstnanců, který je klíčovým východiskem. Součástí práce jsou návrhy.
Výzkum spokojenosti zákazníků
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti BORS Břeclav a.s. Teoretická část práce je věnována k vymezení hlavních marketingových pojmů a marketingovému výzkumu. Praktická část analyzuje spokojenost zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.