Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 266 záznamů.  začátekpředchozí257 - 266  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová analytika v marketingovém výzkumu akademické instituce
Jindra, Jan ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá postavením webové analytiky v marketingovém výzkumu akademické instituce. V teoretické části shrnuje postavení (online) marketingu v marketingových aktivitách akademické instituce a zdůvodňuje důležitost analýzy návštěvnosti na webových stránkách akademické instituce. Rovněž předkládá základní východiska pro výběr vhodného analytického nástroje. V praktické části pak analyzuje provoz na webových stránkách Fakulty managementu za rok 2010 a navrhuje opatření vedoucí k vyšší spokojenosti návštěvníků a k naplnění konverzních cílů webu.
Affiliate marketing a možnosti jeho využití v prostředí internetu
Horák, Luboš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá jedním z odvětví online marketingu - affiliate marketingem. Práce je rozdělena do dvou logických celků, v první části je pohovořeno o principech fungování Affiliate marketingu jako formy podpory prodeje v online prostředí. V druhé části práce je pak na případových studiích ukázáno jak affiliate marketing (ne)funguje v českém prostředí a v zahraničním prostředí. Práce si klade za cíl analyzovat toto často opomíjené, přesto zajímavé online marketingové odvětví. Poznatky vycházejí ze zkušeností autora, které jsou rozvinuty pomocí uváděných pramenů.
Analýza systémů důchodového zabezpečení
Šíma, Daniel ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
1. Cílem práce je analýza systémů důchdového zabezpečení. 2. Práce se může zaměřit na způsoby důchodového zabezpečení v různých zemích a komparovat zkušenosti v jednotlivých zemích. 3. Práce by měla analyzovat možnosti důchodové reformy v České republice, výhody a nevýhody jednotlivých variant.
Obecné specifikace radioterapeutických přístrojů a jejich zastoupení na pracovištích v České republice
NOVÁK, Michal
Radioterapie je od prvního kontaktu pacienta se simulátorem až k léčebné aplikaci záření přímo spojena s přístroji. Přístroje v radioterapii jsou nenahraditelné, protože bez nich by léčba zářením ani nebyla možná. S výrobou moderních přístrojů, používáním nových ozařovacích technik, příslušenství, pomůcek a zejména rozvojem počítačové techniky se celý proces radioterapie stal složitější. Tato skutečnost však umožnila přiblížit se náročným požadavkům dnešní moderní radioterapie. V současné době se škála přístrojů používaných v radioterapii ustálila na několika typech, které pokrývají většinu klinických potřeb. Jsou to lineární urychlovače, kobaltové nebo cesiové izotopové ozařovače, terapeutické RTG přístroje a automatické afterloadingové systémy pro brachyterapii. Pozornost se dnes ubírá spíše směrem k rozšíření technických možností stávajících přístrojů, než k hledání nových typů zdrojů. Výjimkou je oblast využití nekonvenčních zdrojů záření, zejména neutronových zdrojů a urychlovačů těžkých částic. Tato bakalářská práce si klade za cíl nastínit význam přístrojů při léčbě zářením. Práce poskytuje přehled dnes nejčastěji používaných přístrojů pro léčebnou aplikaci ionizujícího záření. Tyto přístroje jsou v práci obecně specifikovány a jsou zde také poskytnuty důležité informace o zastoupení přístrojové techniky na pracovištích radioterapie v České republice.
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
Novák, Michal ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Terciární vzdělávání prochází a bude procházet mnoha změnami, které budou vyvolány jak politickými, demografickými, ale také tržními změnami. Na tyto změny musí vedení vysoké školy určitým způsobem zareagovat, aby se vyhnulo existenčním potížím, které mohou následovat. Jednou z cest je využití marketingových nástrojů pro propagaci vlastních vzdělávacích programů. Tato kvalifikační práce se zabývá podstatou marketingového řízení vysoké školy a její vzájemné souvislosti s propagací školy navenek. Identifikuje možnosti jak efektivně propagovat vysokou školu na internetu s konkrétní ukázkou tvorby internetové marketingové kampaně Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze s cílem zvýšit poptávku po bakalářském vzdělávacím programu na této fakultě.
Finanční analýza v pojišťovnictví
Novák, Michal ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Kuberová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá metodami finanční analýzy v pojišťovnictví s následnou aplikací vybraných metod a přístupů na společnosti Komerční pojišťovna, a.s. Finanční analýza je směřována z pohledu vlastníka. Teoretická část je věnována deskripci finanční analýzy se zaměřením na pojišťovnictví. Praktická část je určena pro aplikaci metod finanční analýzy a porovnání zkoumané pojišťovny s odvětvím a konkurencí.
Pojištění bankovních produktů
Novák, Michal ; Marek, Luboš (vedoucí práce) ; Peřina, Milan (oponent)
Práce se zaměřuje na pojištění bankovních produktů, tedy na pojistné produkty, které přímo pojišťují nebo úzce souvisí s produkty bank. V této oblasti pojištění tak dochází k průniku působení bank a pojišťoven. Pro přiblížení této interakce jsou v úvodní části vysvětleny principy fungování obou těchto typů finančních institucí. V další části se práce zaměřuje na možné způsoby integrace bank i pojišťoven, které vedou k efektivnějšímu propojení bankovních a pojistných produktů. Principy prodeje pojištění bankami vysvětluje část věnovaná bankopojištění. Po stručné charakteristice bankovních produktů již práci uzavírá analýza klíčových pojištění bankovních produktů.
Možnosti plateb za zboží a služby pomocí mobilních telefonů
Novák, Michal ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Způsob plateb pomocí mobilních telefonů je relativně nový, nachází však uplatnění v mnoha situacích. Pomocí mobilních telefonů lze platit jak za digitální tak i za klasické zboží. Poskytuje možnost okamžitých plateb za obsah, služby a zboží na internetu, jízdné v prostředcích hromadné dopravy, parkovné a za mnoho dalších služeb. Jedná se tedy o oblast s velkým potenciálem k expanzi. Předmětem bakalářské práce "Možnosti plateb za zboží a služby pomocí mobilních telefonů" je analýza možností využití jednotlivých technologií plateb a zhodnocení aktuálního stavu v České republice. V první části práce bude čtenář seznámen s rozvojem mobilní komunikace v České republice, dále pak s principy mobilního obchodování a s mobilními platbami jako celkem. Druhá část práce popisuje jednotlivé možnosti plateb, především GSM Banking, SMS platby a platby založené na technologii NFC. Hodnotí jejich výhody a nevýhody a analyzuje aktuální situaci v České republice. Ve třetí části je vyhodnocen dotazník zaměřený na aktuální využívání mobilních plateb a postoj veřejnosti k jejich možnému rozšiřování. Čtenář práce bude seznámen se situací na poli mobilních plateb, získá představu o možnostech jejich využití, silných i slabých stránkách a možném budoucím vývoji.
Google
Novák, Michal ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce)
Práce popisuje zrod společnosti Google, jeho stručnou historii a souhrn poskytovaných služeb. Dále obsahuje popis technologie, základních a pokročilých funkcí fulltextového vyhledávače. Podrobněji popisuje takové služby, u kterých je předpoklad využití pro potřeby výuky na Fakultě managementu Vysoké školy ekonomické v Praze nebo jiných vzdělávacích institucí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 266 záznamů.   začátekpředchozí257 - 266  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.