Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití auditu webových stránek pro Competitive Intelligence
Lecián, Michal ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na důkladné popsání termínu Competitive Intelligence a jeho následné využití při auditu webových stránek. Praktická část práce je primárně vypra-covávána pro firmu Bisnode. Může však sloužit všem, kteří chtějí provádět on-line analýzu svých webových konkurentů. V práci jsou také využity profesionální nástroje od společností Majestic a SEO PowerSuite, které jsem po e-mailové kontaktu se společnostmi získal na omezenou dobu k využití zdarma. Na začátku praktické části je představena firma Bisnode, aby se s ní mohl čtenář seznámit. Následně je provedena analýza, která byla rozdělena do 4 tematických oblastí dle zadání firmy Bisnode. V každé z těchto oblastí jsou zhodnoceny silné a slabé stránky jednotlivých sledovaných webů tak, aby se firma mohla poučit nejen ze svých chyb, ale také chyb svých konkurentů. V teoretické části práce jsem se snažil podrobně rozebrat termín Competitive Intelligence. Kromě toho je na tento termín nahlíženo z více úhlů pohledu (jeho historie, zamyšlení nad českým překladem, etika spojená s CI nebo popsání jej jako procesu) díky čemuž může být tato diplomová práce přínosná i pro čtenáře, kteří se již s tímto termínem setkali, ale chtějí si prohloubit znalosti.
Redesign firemních webových stránek s využitím HTML5 a CSS3
Lecián, Michal ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Hradil, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit kompletně nové firemní webové stránky s odstraněním nedostatků zjištěných v původní verzi pomocí dotazníkového šetření. Tyto stránky by měly přilákat více nových zákazníků, díky čemuž dojde ke zvýšení povědomí o firmě. Na začátku této práce je popsán jazyk HTML a CSS a nově přijaté elementy a vlastnosti, aby čtenář pochopil jejich následné použití v praktické části práce. V další části již přecházím k samostatnému popisu procesu redesignu webových stránek, který je popsán tak, jak jsem postupoval. Stránky byly vytvořeny ve 2 verzích -- podle starších standardů HTML 4.01 a CSS2 a nových HTML5 a CSS3 standardů, aby čtenář zjistil, jak se tvořily stránky dříve a dnes, a co tedy nově přijaté standardy přináší. Následuje popis struktury webu s technickým řešením vybraných stránek. Další popsanou částí je analýza konkurence, ve které zkoumám podle předem stanovených kritérií silné a slabé stránky konkurence. V poslední uvedené kapitole jsem se zaměřil na popis mnou vytvořené reklamní kampaně v nástroji Google AdWords, díky čemuž se zobrazují stránky na horních pozicích vyhledávače Google a mohou tak přilákat více nových návštěvníků. Je také dosaženo lepších přirozených pozic díky použití SEO technik při nové tvorbě stránek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.