Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr pro založení studentské kavárny
Kósová, Michaela ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení studentské kavárny ve městě Brno. Účelem této práce je zpracovat podklady pro zahájení činnosti studentské kavárny. Bakalářská práce má tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska, které jsou podkladem pro další části. Ve druhé části se prováděly analýzy, kterých výstupy jsou důležité pro praktickou část, kde je již vytvořen podnikatelský záměr. Ten charakterizuje podmínky pro jeho realizaci.
Ekonomická analýza společnosti A.S.A. TS Prostějov, s. r. o.
Jetelová, Markéta ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Kosová, Michaela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit výkonnost podniku .A.S.A. TS Prostějov, s.r.o., který působí v oblasti odpadového hospodářství. Analýza je provedena z pohledu stávajícího vlastníka. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Jsou v ní aplikovány metody finanční a ekonomické analýzy, mezi které patří analýzy absolutních dat, portfolií služeb, poměrových ukazatelů, rozklad Du Pont, aplikace vybraných bonitních a bankrotních modelů, ekonomické normály a ukazatele produktivity práce. Výsledky analýzy poměrových ukazatelů a portfolií služeb jsou porovnány s výsledky dalšího podniku, který je součástí holdingu .A.S.A. Česká republika - .A.S.A. EKO Znojmo, s.r.o. Na závěr je uvedeno zhodnocení finanční situace analyzovaného podniku a doporučení pro zlepšení jeho hospodaření. Společnost je ve sledovaném období bonitní a dosahuje stabilních výsledků.
Hodnocení kvality gastronomických služeb
Kosová, Michaela ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Stárek, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá způsoby hodnocení kvality gastronomických služeb. V teoretické části charakterizuje oblast gastronomie, její specifika a přehled právních předpisů souvisejících s touto oblastí. Dále vysvětluje pojem kvality, přibližuje základní systémy řízení jakosti, zabývá se specifiky kvality ve stravovacích službách a zmiňuje možné přístupy k hodnocení a ocenění kvality gastronomických služeb. V analytické části předkládá analýzu situace na poli hodnocení kvality gastronomických služeb v Německu a České republice se zaměřením na gastronomické průvodce, internetové hodnotící servery a databáze restaurací. Pojednává i o přístupech k jednotné klasifikaci či standardizaci kvality v tomto odvětví a uvádí krátké srovnání vybraných statistických ukazatelů. Závěrečná část práce navrhuje vlastní jednoduchý systém standardizace a certifikace kvality gastronomických zařízení v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.