Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí61 - 70  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zobrazení šachů pomocí sledování paprsku
Vaverka, Martin ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá použitím metody sledování paprsku pro vykreslování 3D scény. Zachycuje výhody a nevýhody jejího použití. Popisuje úpravu této metody známou jako distribuované sledování paprsku. Dále se zabývá metodami z jiného odvětví, jako jsou konstruktivní geometrie a procedurální texturování, které s touto metodou úzce spolupracují.
Realistická krajina s vegetací
Zelený, Jan ; Jošth, Radovan (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
V dnešní době již grafický výkon počítačů stačí na mnohem více než jen strohé interiéry a může nabídnout velmi realistické zobrazení krajiny a vegetace na ní. Spolu s tím se objevují čím dál sofistikovanější metody pro generování takové krajiny a simulaci ekosystému rostlin, které na ni žijí. Tato práce popisuje mnohé z algoritmů pro generování i metod pro interaktivní vykreslování krajiny a vegetace.
Modelování realistické postavy
Palguta, Miloš ; Chudý, Peter (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tento dokument pojednáva o vypracovaní diplomovej práce, ktorá sa venuje problematike modelovania realistickej ľudskej postavy. Cieľom tejto práce je zoznámiť sa s procesom tvorby 3D postavy. Obsahuje rýchle oboznámenie sa s dnešnou grafikou, teoretickú prípravu na tvorbu 3D postavy. Zoznámime sa s rôznymi modelovacími technikami. Podrobne sa tu oboznámime s teóriou Mesh Flow, ktorá je pre dnešné modelovanie organických objektov nevyhnutná. Všetky získané znalosti použijeme pri tvorbe objektu postavy. Postupne prejdeme cez všetky fázy tejto tvorby, teda po modelovaní prejdeme ako teoreticky, tak prakticky cez proces mapovania, textúrovania a skinningu. Ukážeme si ako spojením rôznych programov môžeme dosiahnuť väčšiu rýchlosť, efektivitu a kvalitu pri tvorbe modelu a textúr. V závere tejto práce sa budeme venovať tvorbe programu, ktorý v OpenGL zobrazí nami vytvorenú postavu.
Streaming Ray Tracer na GPU
Dvořák, Jakub ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Současné GPU je možné snadno použít jako vysoce výkonné stream procesory a představují tak lákovou platformu pro implementaci raytracingu. V první části práce stručně přibližuji základy raytracingu, programovatelnou pipeline moderních GPU a možnosti jejího využití. V druhé části popisuji algoritmy využité pro implementaci jednoduchého raytraceru a rozebírám experimenty s ním provedené.
Realistické zobrazení mraků a kouře
Kopidol, Jan ; Žák, Pavel (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami pro vykreslování objemových dat jako jsou mraky nebo kouř v počítačové grafice. V úvodu jsou shrnuty techniky a triky používané v počítačové grafice pro zobrazení těchto těles ve scéně, především ty, které využívají objemovou reprezentaci, jejich výhody a nevýhody. Následující část je hlouběji věnována vybrané technice pro zobrazování objemových dat - vykreslování mraků a kouře s ohledem na chování světla uvnitř jejich objemu (nazývané participating media), jejímu principu a vztahům ze kterých vychází. Je uveden krátký přehled aplikací, sloužících pro realistické zobrazování scény, které by byly vhodné pro implementaci vybraného algoritmu. Blender, do kterého je algoritmus implementován je popsána podrobněji, včetně jeho vnitřní struktury, obzvláště renderovacího engine. Poslední část práce je věnována návrhu algoritmu, jeho integrace do aplikace a postupu při jeho implementaci.
Sledování paprsku pomocí k-D tree
Musil, Petr ; Jošth, Radovan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací programu pro syntézu obrazu pomocí sledování parsků. Cílem je ověření vlastností optimalizační metody dělení prostoru pomocí KD stromu. Práce porovnává metody prostorového mediánu, objektového mediánu a cenového modelu použité pro určování dělících rovin při výstavbě KD stromu. Pro vyhodnocení je použito několik testovacích scén.
Systém pro správu outdoorových aktivit a víkendových akcí
Hohn, Michal ; Jošth, Radovan (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje tvorbu dynamického uživatelského rozhraní pro systém správy outdoorových aktivit a víkendových akcí. Cílem je implementovat a ukázat, jak lze pomocí ASP.NET, JavaScriptového frameworku jQuery a dalších technologií, vytvořit webovou aplikaci, kterou lze editovat pouze myší a zefektivnit uživatelovy často prováděné úkony.
Porovnání časové a paměťové náročnosti různých konstrukcí v jazyce Python
Votroubek, Jan ; Jošth, Radovan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Programovací jazyk Python pod svojí jednoduchostí skrývá místa, na kterých je snadné udělat chybu. V této práci budou taková místa ukázana a konfrontována s efektivnějším přístupem. Bude jasně demonstrován rozdíl ve výkonu efektivních a neefektivních programových konstrukcí.
Zobrazování medicínských dat v reálném čase
Lengyel, Kristián ; Havel, Jiří (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace na zobrazování medicínských dat v reálném čase. První část projektu je zaměřena na metody získávání medicínských dat v praxi a na možnosti vizualizace rozsáhlých objemových dat v počítači s využitím známých renderovacích přístupů. Podobné aplikace se používají mimo medicíny i v jiných oblastech, jako např. v chemii na zobrazování molekulárních struktur nebo mikroorganizmů. Další část projektu bude zaměřena na výhody vizualizace volumetrických dat pomocí programovatelného hardwaru a na nové metody paralelizace algoritmů na grafické kartě pomocí technologie CUDA a OpenCL. Výsledná aplikace bude zobrazovat medicínské objemové data na základě vybrané metody urychlené pomocí programovatelných shaderů, přičemž časově náročné operace budou paralelizované na grafické kartě.
Creating of Internet Travel Agency
Solárik, Róbert ; Jošth, Radovan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This dissertation thesis focuses on creating a business plan for starting an online travel agency with aim to find out if is it feasible to start a business in tourism industry as a travel agency operating over the internet. Analysis of the environment is performed and recommendations in form of time projection, marketing plan, operation plan and financial plan are provided. Based on the forecasted financial reports, the feasibility of the project is evaluated.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí61 - 70  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.