Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace mzdových nákladů ve vybrané organizaci
Štraitová, Libuše ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Hejda, Jan (oponent)
Práce se zabývá optimalizací osobních nákladů, jejichž podstatnou část tvoří mzdové náklady v organizacích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje popis jednotlivých nákladových složek osobních nákladů včetně příkladů jejich výpočtu a vlivu na daňovou uznatelnost. Hlavním cílem práce je charakterizovat postupy a metody optimalizace mzdových nákladů ve firmách. Zvláštní pozornost bude věnována metodám a postupům optimalizace mzdových nákladů, které jsou vhodné pro firmy zaměřené na vydavatelské činnosti. Praktická část se zabývá analýzou celkových osobních nákladů ve společnosti Litmedia a.s. a jejich vývoj v posledních pěti letech. Výsledky jsou porovnány s osobními náklady v jiné organizaci, která se zabývá obdobnou činností. V závěrečné části je zhodnocen vliv optimalizace celkových osobních nákladů na výsledky organizace a navržena doporučení, která by mohla zvýšit efektivitu těchto nákladů při dosahování cílů dané organizace.
Spotřebitelské úvěrování v České republice z pohledu klienta
Huleš, Matěj ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Kaczor, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem Spotřebitelské úvěrování v České republice z pohledu klienta je analýza nabídky spotřebitelských úvěrů na českém trhu a vysvětlení základů problematiky spotřebitelského úvěrování. V první části práce vysvětluje základní informace a teoretická východiska související s problematikou. Ve druhé části práce jsou pak tato východiska uváděna do praxe a na dvou modelových příkladech je vysvětlen postup výběru úvěrového produktu, který bude vyhovovat potřebám spotřebitele. K porovnání produktů je zvolena metoda komparace. Komparaci jsou podrobeny úvěry z hlediska celkových nákladů a také dílčí parametry úvěrů, které do těchto nákladů přímo vstupují. V návaznosti na výsledky komparace jsou závěrem přidána praktická doporučení spotřebiteli. Vyústěním práce je souhrnný edukační text, který případnému zájemci o produkty spotřebitelského financování usnadní orientaci při jejich výběru.
Klamavá reklama a klamavá obchodní praktika při online nakupování
Žáčková, Veronika ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Kaczor, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena primárně na problematiku klamavé reklamy při nakupování v internetových obchodech, zejména jednodruhových. Práce se zaměřuje na popis a komparaci klamavé reklamy a klamavé obchodní praktiky, rozbor konkrétního ´problematického´ e-shopu, porovnání s ´bezproblémovým´ e-shopem a komparaci prvků, které jsou pro klamavé e-shopy jednotné. V práci je vymezen výčet institucí, které mají oprávnění řešit klamavou reklamu a klamavou obchodní praktiku. V praktické části je vymezen návrh webového rozšíření, s jehož pomocí by mohlo dojít k razantnímu omezení podvodných e-shopů.
Předmanželská smlouva jako způsob ochrany společného jmění manželů a podnikání
Vávrová, Eliška ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Kaczor, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi úpravy společného jmění manželů v podobě uzavření předmanželské smlouvy jako způsobu ochrany majetku v případě rozvodu či podnikání jednoho z manželů. Cílem práce je zjistit nedostatky v aktuální právní úpravě. Na základě těchto nedostatků navrhnout řešení vedoucí ke zlepšení aktuálního stavu. A podle tohoto návrhu sestavit vzorovou předmanželskou smlouvu. Návrh doporučení je sestaven za pomoci komparace s rakouskou úpravou manželských majetkových vztahů a prostřednictvím dotazníkového šetření mezi studenty VŠE, kteří mají zkušenost s úpravou SJM.
Hodnocení zaměstnanců v malém podniku
Klattová, Lucie ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu hodnocení pracovníků v konkrétním malém podniku XY s.r.o., následně na navržení nového systému hodnocení a konečně na popis implikace. Cílem je vypracovat edukační podklady pro vedení firmy XY s.r.o. Metody sběru dat jsou studium odborné literatury, nestrukturované rozhovory s vedením společnosti XY s.r.o., analýza vnitropodnikových dokumentů a dvě dotazníková šetření - k analyzování pracovních míst a systému hodnocení pracovníků.
Vymáhání pohledávek VZP ČR
Galuška, Ondřej ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Lorenc, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzniku a vymáhání pohledávek pocházejících z dlužného pojistného na veřejné zdravotní pojištění u Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány důvody vzniku pohledávek na veřejném zdravotním pojištění, jejich zjištění cestou správního řízení a zákonné možnosti navazujícího vymáhání. Dále obsahuje popis problematiky exekučního, insolvenčního a trestního řízení. V praktické části je provedena analýza správy a vývoje pohledávek Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky v letech 2012 až 2015. Práce obsahuje taktéž vymezení organizační struktury Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky. V závěrečné části diplomové práce jsou identifikovány nedostatky v současné práci s pohledávkami u Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky a navrženy možné způsoby jejich řešení, případně minimalizace jejich negativních dopadů. Cílem práce je zmapování problematiky vymáhání pohledávek na veřejné zdravotní pojištění z teoretického, ale i praktického hlediska a nalezení doporučení do dalších let.
Corporate social responsibility společnosti GE Money Bank, a.s.
Kubátová, Lenka ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Hejda, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností vybrané velké bankovní instituce, kterou je GE Money Bank, a.s., která již od počátku svého působení v České republice uskutečňuje široké spektrum společensky odpovědných aktivit. Nejdříve je provedena analýza současného stavu, popsány společensky odpovědné projekty a aktivity, spolu s určením silných a slabých stránek, příležitostí i hrozeb. Následně je proveden podrobnější rozbor a definována pozitiva a negativa sledovaných aspektů. Na základě zhodnocení současného stavu konceptu CSR doporučuje v praxi použitelná zlepšení, jakými by se v budoucnu měla ubírat komunikace CSR aktivit tak, aby pozitivně ovlivnila povědomí stávajících i potencionálních klientů a široké veřejnosti o bance. Poté navrhuje způsoby, kterými by GE Money Bank, a.s. mohla pomoci při řešení problematiky týkající se významného zhoršení kvality pitné vody pro město Plzeň, k němuž došlo v důsledku nepříznivého krajinného managementu v povodí řeky Úhlavy.
Řešení nezvladatelné finanční tísně fyzických osob
Křenková, Pavlína ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Ondřej (oponent)
Práce se věnuje problematice finanční tísně fyzických osob-nepodnikatelů, okolnostem jejího vzniku a soustředí se na možné způsoby jejího řešení. Cílem je teoreticky identifikovat a popsat tyto způsoby ve chvíli, kdy dlužníci nezvládají hradit své závazky, a poskytnout tak použitelný návod pro dlužníky v případech, kdy čelí insolvenčním či exekučním řízením. Z tohoto důvodu je kladen důraz na představení obou druhů řízení v komplexním pohledu a se všemi podstatnými náležitostmi, aby dlužníci mohli vždy relevantně vyhodnotit adekvátnost postupu v jejich daném případě. Součástí práce je i popis nejčastějších negativních způsobů přístupu k řešení nezvladatelných dluhů a návrhy vhodnějších řešení.
Označení původu výrobků a ochrana spotřebitele
Mžourek, Martin ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
1. Cílem práce je analýza ochrany spotřebitele v potravinářství se zaměřením na nová pravidla v označování výrobků podle nového zákona o označování potravin. Práce přináší zhodnocení aktuálních zákonů a organizací, které se označováním výrobků zabývají. V případě, že byl nalezen nedostatek, je navrženo řešení, které vede ke zlep-šení a zjednodušení orientace zákazníka při nákupu zboží. 2. Součástí práce je dále vysvětlení základních pojmů, práv a povinností v rámci nové legislativy a hodnocení těchto nových ustanovení z hlediska spotřebitele. Současně budou uvedeny příklady, kdy dochází k porušení těchto pravidel. 3. Předmětem práce je především analyzovat aktuální problémy týkající se označení výrobků ve smyslu označení původu a obsahu výrobku v návaznosti na novou legisla-tivu. V rámci práce budou také uvedeny příklady nekalé soutěže. 4. Práce chce rovněž poukázat na to, co všechno může zákazník od označení potravin požadovat, a informovat o organizacích sloužících k ochraně spotřebitele.
Studentská zpětná vazba na FM VŠE
Balounová, Radka ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi vnitřní kontroly kvality výuky na vysokých školách, se zaměřením na evaluaci předmětů studenty na Fakultě managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem práce je především zmapování současného stavu zpětné vazby z obou zainteresovaných stran, tedy pedagogů i studentů. V teoretické rovině je práce zaměřena na hodnocení zaměstnanců obecně, dále na hodnocení kvality výuky na vysokých školách a detailněji se zabývá právě zpětnou vazbou studentů. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření mezi studenty a pedagogy a na základě komparace získaných poznatků je vytvořen návrh možných změn. Ten obsahuje především vytvoření vnitřního předpisu, informování studentů o umístění výsledků zpětné vazby, pravidelné komentování výsledků evaluace pedagogy a změny v obsahu předmětové ankety.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.