Žádný přesný výsledek pro Bui,, Viktor nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Bui Viktor ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Polish Market
Bui, Viktor ; Blaha, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for company UGO Trade s.r.o. while undertaking expansion abroad, concretely into Polish market. The proposal is a reaction on a strong position of the company on the Czech market with fresh juices and it tries to find a suitable way for company’s further development. The thesis includes an evaluation of internal as well as external company’s environment, which is supported by properly used analysis. The final proposal is based particularly on presented analysis, it suggests steps which the company has to follow in order to successfully penetrate into the market. Furthermore, the recommendations present a simplified financial plan for the first year of firm’s presence on the market and plan for further expansion of restaurants into other cities.
Podnikatelský záměr na založení nové společnosti
Nguyen, Anh Duc ; Bui,, Viktor (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na založení nové firmy poskytující podvojné účetnictví a daňovou evidenci pro Vietnamskou komunitu podnikající v jihomoravském kraji. Teoretická část obsahuje teoretická východiska práce, vysvětluje základní pojmy a nástroje podnikatelské analýzy. V analytické části bude provedena analýza trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část se věnuje samotnému sestavení podnikatelského plánu.
Návrh marketingového mixu podniku
Bui, Viktor ; Zetková, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti MADUS Company s. r. o. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První teoretická část se zabývá základními termíny marketingu a definicí nástrojů marketingu. Druhá analytická část se skládá z představení společnosti, její stručné historie a podrobné analýzy současného stavu. V poslední části jsou na základě informací vypracovány návrhy na zlepšení současné situace.
Podnikatelský záměr na založení nové společnosti
Nguyen, Anh Duc ; Bui,, Viktor (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na založení nové firmy poskytující podvojné účetnictví a daňovou evidenci pro Vietnamskou komunitu podnikající v jihomoravském kraji. Teoretická část obsahuje teoretická východiska práce, vysvětluje základní pojmy a nástroje podnikatelské analýzy. V analytické části bude provedena analýza trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část se věnuje samotnému sestavení podnikatelského plánu.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Polish Market
Bui, Viktor ; Blaha, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for company UGO Trade s.r.o. while undertaking expansion abroad, concretely into Polish market. The proposal is a reaction on a strong position of the company on the Czech market with fresh juices and it tries to find a suitable way for company’s further development. The thesis includes an evaluation of internal as well as external company’s environment, which is supported by properly used analysis. The final proposal is based particularly on presented analysis, it suggests steps which the company has to follow in order to successfully penetrate into the market. Furthermore, the recommendations present a simplified financial plan for the first year of firm’s presence on the market and plan for further expansion of restaurants into other cities.
Návrh marketingového mixu podniku
Bui, Viktor ; Zetková, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti MADUS Company s. r. o. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První teoretická část se zabývá základními termíny marketingu a definicí nástrojů marketingu. Druhá analytická část se skládá z představení společnosti, její stručné historie a podrobné analýzy současného stavu. V poslední části jsou na základě informací vypracovány návrhy na zlepšení současné situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.