Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí97 - 98  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie rodinného divadla
Štěpánová, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Frank, Nathalie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Touto problematikou se zabývám v teoretické části. V praktické části analyzuji konkrétní divadlo Minor z hlediska jejich marketingového mixu. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT se snažím navrhnout divadlu zlepšení marketingového mixu.
Výběr uměleckých pracovníků v divadelní a muzikálové sféře
Sovová, Andrea ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá výběrem herců pro divadlo a muzikál. Teoretická část popisuje vývoj společenské funkce divadla, vztah jeviště a hlediště a vývoj herecké profese vč. jejího postavení ve společnosti. Aplikační část se věnuje statistikám oboru, legislativě a vzdělávání a výběru herců. Kromě samotného popisu používaných pravidel a postupů při získávání a výběru pracovníků jsou v práci zmíněny také hlavní aspekty personální práce (pracovní smlouvy, motivace, adaptace, vedení, kontrola a hodnocení zaměstnanců, kolektivní pracovní vztahy atd.). Zdroje diplomové práce sestávají zejména z rozhovorů s uměleckým šéfem, s psycholožkou, z průzkumu Herecké asociace a z rozhovorů (a článků) v médiích. Práce je primárně zaměřena na Českou republiku, je však doplněna i o zahraniční specifika (zejména o poznatky ze studie Eurofia, evropské sekce Mezinárodní herecké federace).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí97 - 98  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.