Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  začátekpředchozí93 - 102další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Transformace výrazových prostředků ve filmech Stevena Soderbergha při přechodu z analogové na digitální technologii
Hudeček, Ondřej ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; MAREK, Diviš (oponent)
Bakalářská práce "Transformace výrazových prostředků Stevena Soderbergha při přechodu z analogové na digitální technologii" pojednává o proměně tvůrčích postupů ve tvorbě Stevena Soderbergha se zaměřením na změny, které s sebou přinesl příchod digitální technologie. Pro celistvé porozumění problematice práce představuje nástup digitální technologie z širšího hlediska a z pohledu autorů, kteří tuto technologii vítají, ale také těch, kteří ji zavrhují. Práce se nezabývá technickou komparací obou technologií. Dále je popsána proměna tvůrčích postupů Stevena Soderbergha na pozici režiséra, kameramana i střihače svých vlastních filmů. Práce zahrnuje deskripci transformace výrazových prostředků Stevena Soderbergha během jeho kariéry rozdělené do tří období a anticipaci jeho dalšího vývoje. Metodami práce je studium zahraniční a české literatury, komparace estetických vlastností a technických možností analogové a digitální technologie, analýza filmů Stevena Soderbergha, analýza relevantních obrazových materiálů a zúčastněné pozorování.
Vliv digitalizace na současnou filmovou tvorbu
Vach, Tomáš ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Diplomová práce "Vliv digitalizace na současnou filmovou tvorbu" popisuje a hodnotí proměny filmové a televizní výroby způsobené implikací digitálních technologií. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány následujícím tématům: technické srovnání digitálních kamer první a druhé generace, fenomén 3D, proměny distribuce a digitalizace archivace. Podstatou práce je představení uceleného pohledu na aktuální stav vlivu digitalizace na vyjmenované oblasti a také zhodnocení dopadu na tyto oblasti z distribučního, producentského i uživatelského hlediska.
Současné kamery v digitální kinematografii
Vlnas, Jan ; MYSLÍK, Jiří (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Obsahem bakalářské práce je porovnání nejpoužívanějších digitálních kamer současnosti v oblasti profesionální kinematografie, ale i v oblasti nízkorozpočtových projektů. Nebudou ale pouze popisovány technické rozdílnosti a parametry jednotlivých typů, jakými jsou rozlišení, velikost senzoru nebo rychlost snímání. Hlavním těžištěm práce budou praktické kvalitativní testy parametrů, které bývají
Gamifikace a její využití při designu služeb
Laky, Jan ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Fuksa, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá termínem gamifikace, jeho původem, dez/interpretací a možnou budoucností. Gamifikace vychází ze hry a jejího historického vývoje, který je v práci popsán od antických dob až po éru počítačů. Tím se dostáváme ke vztahu gamifikace a digitálních technologií, které dokážou rozvinout její opravdový potenciál. V praktické části vycházím z identifikovaných gamifikačních principů a na jejich základě vytvářím model vlastní gamifikované služby. Samotnému tvůrčímu procesu předchází analytická část, kde snažím identifikovat mezeru na trhu a tu svým řešením vyplnit.
Možnosti využití e-learningu při výuce fyziky na ZŠ
BEDNÁŘ, Vít
Diplomová práce v teoretické části popisuje na základě rešerše různé druhy elektronického vzdělávání s jeho vývojem a zejména souvislostmi k pedagogice na základní škole a psychosociálními aspekty. Uvádí možnosti využití multimédií ve výuce Fyziky. Dále pak v praktické části popisuje konkrétní nasazení LMS Moodle pro výuku Fyziky obor Kapaliny pro výuku stylem blended learning a srovnává ho s výukou tradičním způsobem.
Přenosy NT LIVE
Klouzalová, Pavla ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SVOBODOVÁ, Doubravka (oponent)
V bakalářské práci se věnuji projektu pořádanému londýnským National Theatre. Jde o projekt, kdy jsou do kin po celém světě přenášena divadelní představení z National Theatre a několika dalších vybraných divadelních společností. Tématem této práce je nejen popis fungování projektu z britské strany, ale obdobně i produkční zajištění v Čechách se zaměřením na práci s divákem. Klíčovou je pro mne otázka motivace účastnit se tohoto projektu, a to na všech úrovních - nejen motivace uspořádat takovýto projekt (National Theatre), šířit ho (distributorská společnost Aerofilms) a vysílat (kino Aero), ale také motivace diváka přijmout a stát se součásti projektu.
Eschatologie filmového pásu
Týmal, František ; ČIHÁK, Martin (vedoucí práce) ; BREGANT, Michal (oponent)
Filmový průmysl prochází několik posledních let technologickou proměnou, která činí z klasického filmového pásu vysloužilé médium. Diplomová práce Eschatologie filmového pásu se snaží definovat základní rozdíly mezi fotochemickou a elektronickou tradicí pohyblivého obrazu a celou transformaci trhu kriticky zhodnotit. Poukazuje na řadu paradoxních situací, jež jsou způsobeny tlakem na urychlené zavedení digitálních technologií a klasický film obhajuje jako svébytný tvůrčí nástroj, který má nyní šanci etablablovat se v uměleckém prostředí. Ve svých úvahách autor popisuje možnosti nového uplatnění filmového pásu a předstsvuje výzkumný projekt Kinoaparát.cz, zaměřený na osvětu v oblastiumění, techniky a technologie klasického filmu.
Problematika a technické možnosti zvuku pri natáčaní s DSLR fotoaparátmi.
Ujčík, Lukáš ; NEUBAUER, Petr (vedoucí práce) ; GREINER, Ladislav (oponent)
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou zvukovej zložky pri spolupráci s DSLR fotoaparátmi (digitálnymi zrkladlovkami). Rozoberá technické parametre zvuku u fotoaparátov a vyhodnocuje ich výhody a nevýhody. Popisuje technické možnosti a varianty realizácie zvuku v jednotlivých fázach tvorivého procesu, od plánovania až po postprodukciu, s prihliadnutím na druh a charakter audiovizuálneho diela. To všetko je dané do kontextu s fenoménom prudkého rozvoja digitálnych technológii a jeho dôsledkom na úroveň profesionality a pracovných postupov v audiovizuálnej produkcii.
Digitální postprodukční korekce obrazu
Daliman, Tomáš ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; SMUTNÝ, Vladimír (oponent)
Formáty a videokodeky, Bayerova maska, problematika barevných prostorů, referenční barevné prostory, pracovní barevné prostory, 1D LUT vs 3D LUT, úvod do správy barev, hardwarové řešení barvících systémů, Softwarové řešení barvících systémů.
Vliv a dopad digitálního šíření filmů na artová kina
Žůrek, Tomáš ; DANIELIS, Aleš (vedoucí práce) ; VÍTEK, Petr (oponent)
Digitalizace kin s sebou přináší největší změnu v šíření filmů za poslední desítky let a její dopad se týká všech kin po celém světě. Jedná se zejména o nové možnosti programování, rozšířenou nabídku alternativního obsahu a prostor pro hlubší dramaturgii. Jsou však tyto novinky dostačující tomu, aby byla klasická a artová kina konkurenceschopná vůči multikinům? Tato práce se zaměřuje na artová kina v České republice a zabývá se otázkou, jaký dopad má zavedení digitálního šíření filmů právě na tato kina. Důraz je kladen na financování a technologické změny, jaké musela kina v rámci digitalizace podstoupit. Celkové zhodnocení dopadu digitalizace na artová kina je pak uskutečněno na základě přehledu artových kin s údaji týkajícími se tohoto fenoménu a dotazníku zaslaného provozovatelům vybraných kin. Poslední část práce je pak věnována krátkému porovnání procesu digitalizace kin v České republice, ve Velké Británii a na Slovensku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   začátekpředchozí93 - 102další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.