Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí89 - 98  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řešení správy dokumentů u drobných živnostníků
Joos, Filip Alexius ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem bakalářské práce je podrobná analýza a následné zdokumentování postupů týkajících se zavedení aplikace na správu dokumentů a změny souvisejících procesů u drobných podnikatelů. Metoda dosažení tohoto cíle se zakládá zejména na popisu, pochopení a následné aplikaci teoretických základů v praxi, konkrétně u drobných podnikatelů. Společně s tím je popsán i výskyt všech problémů a překážek, které se při zavedení mohou vyskytnout. Přínos této práce spočívá ve vytvoření návodu, jak řešit správu dokumentů ve firmách výše zmíněného typu. Dalším důležitým prvkem je zhodnocení přínosů zavedení aplikace na správu dokumentů na základě zkušeností z reálné firmy. Tato práce je rozdělena do několika kapitol -- analýza trhu a současného stavu, význam dokumentů pro firmy, samotný proces implementace aplikace na správu dokumentů, problematika a aplikace nástroje pro digitalizaci dokumentů, zhodnocení a porovnání dílčích stavů ve firmě, závěr a prognóza budoucího stavu.
Využití DMS pro bezpapírovou kancelář
Strnad, Marek ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Bachmann, Petr (oponent)
Tématem této bakalářské práce je využití DMS pro bezpapírovou kancelář. V první části se autor zabývá tím, co je potřeba brát v úvahu při realizaci bezpapírové kanceláře. Jaké legislativní aspekty jsou spojené s provozem bezpapírové kanceláře v České republice a jaké zázemí je k tomu potřeba. Autor při psaní této bakalářské práce spolupracoval se společností AiP Safe s.r.o., která mu poskytla analýzy projektů nasazení DMS. Z těchto analýz je poté zpracována druhá část, kde je popsáno, na které agendy je systém SAFE společnosti AiP Safe s.r.o. nejčastěji nasazován. Postupně je u každé agendy popsán výchozí stav, řešení v systému SAFE a shrnutí přínosů bezpapírové kanceláře. Závěr práce je věnován vyhodnocení, jestli nasazením vhodného DMS roste rychlost a efektivita procesů a činností, a zda dochází k dodržování legislativy a interních pravidel.
Porovnání přístupů k digitalizaci dokumentů v obchodních společnostech
Škrobánková, Jana ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kasner, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na systém toku dokumentů od jejich vzniku či přijetí do společnosti až po jejich archivaci. Především je v této práci uvedeno, jaké dokumenty prochází společností, kteří zaměstnanci s nimi pracují, které z dokumentů se převádí do elektronické podoby, jaká podoba dokumentu se nadále ve společnosti využívá (fyzická či digitální) a jaký je přínos digitalizace dokumentů pro zaměstnance firmy. Pro možnost porovnání jsou v této práci popisovány dvě společnosti rozdílné velikosti. V úvodu jsou vysvětleny pojmy použité v této práci, kterým lidé mohou přisuzovat a často přisuzují jiný význam. V další části jsou popsány obě sledované společnosti a všechny údaje týkající se jimi používaných dokumentů, které jsem již v této kapitole zmínila. Závěrečná část obsahuje porovnání dvou společností, převážně toku dokumentů a zhodnocení digitalizace dokumentů zaměstnanci.
Správa dokumentů v malé výrobní společnosti
Smolík, Viktor ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Efektivní správa dokumentů je jedním ze stěžejních problémů každé společnosti. Díky ní se zvýší efektivita práce, sníží se náklady a tím se zvýší i rentabilita společnosti. V této bakalářské práci autor analyzuje správu dokumentů v malé výrobní firmě, která se zabývá výrobou a prodejem textilních výrobků, a následnou jejich optimalizaci. Společníci autorovi práce dovolili udělat analýzu a návrh optimalizace jejich řešení, protože si uvědomují, že současná situace je neefektivní.
Implementace Microsoft SharePoint Serveru 2010 do malé společnosti
Jakoubek, Jiří ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Zajíc, Ján (oponent)
V současném světě, který je globálně propojen pomocí nejrůznějších IT technologií, existuje nepřeberné množství informací. Výhodu získává ten, kdo je schopen s informacemi efektivně a rychle pracovat. Proto vznikají nejrůznější produkty s cílem tento proces zjednodušit, zrychlit ale také zpříjemnit. Jedním z těchto produktů je i Microsoft SharePoint Server 2010. Práce se zabývá možnostmi využití této portálové technologie a způsobem její implementace do malé společnosti. V úvodu jsou zmíněny základní důvody, proč vůbec o zavedení portálu uvažovat. Velký prostor je věnován popisu funkcionality, která je rozdělena do šesti funkčních celků. Pro lepší ilustraci jsou zahrnuty také praktické ukázky. Druhá polovina textu se zaměřuje na jednotlivé fáze procesu implementace SharePoint Serveru 2010 do firemního prostředí včetně ukázky konkrétní instalace. Součástí práce je také návrh struktury projektového webu, který vychází z požadavků konkrétní společnosti. V jednotlivých kapitolách se čtenář postupně dozví o možnostech praktického využití jednotlivých funkcí SharePointu, ale také o průběhu implementace tohoto softwaru do firemního prostředí. Obě části čerpají z praktických zkušeností autora při práci s touto technologií v reálném prostředí.
Knihovnička elektronických dokumentů
Bouda, Petr ; Šlajchrt, Zbyněk (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Cílem práce je naprogramovat aplikaci, která umožní správu a prohledávání elektronických dokumentů. Aplikace musí poskytovat nahrávání dokumentů přes webové rozhraní. Aplikace může nahrávat jak jednotlivé dokumenty, tak i dokumenty, které jsou zabaleny v ZIP archivu. K jednotlivým dokumentům je možné přiřazovat metadata při vkládání nebo i při následné aktualizaci. Aplikace umí vyhledávat dokumenty pomocí fulltextového vyhledávání, i podle jejich metadat. Po vyhledávání je možné exportovat jeden dokument nebo skupinu dokumentů v archivu ZIP. Digitální knihovnička musí mít rozhraní pro komunikace s knihovním systémem třetích stran. Pomocí tohoto rozhraní lze využívat vyhledávací funkcionalitu aplikace a následné vrácení nalezených výsledků. Dalším využitím rozhraní je informování knihovního systému o nových digitálních přírůstcích.
Zpracování dokumentů v LaTeXu
Veselý, Jindřich ; Komárková, Lenka (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem této práce je seznámit studenty s možností sepsání jejich bakalářských či diplomových prací jiným způsobem, než jsou zvyklí. LaTeX je v těchto ohledech jistě vhodnějším nástrojem než například MS Word. Práce je zaměřena především na studenty a podle toho jsou také koncipovány její jednotlivé části. Seznámeni budou s nejdůležitějšími prvky a aspekty jazyka TeX na konkrétních příkladech, popřípadě příloze ve formě zdrojového kódu této práce.
Využití služeb Google a Google API při řízení a spolupráci v malé skupině
Lhotan, Petr ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Smyslem této práce je pokusit se vytvořit návrh jednoduchého řešení potřeb komunikace, řízení a sdílení dokumentů uvnitř malého týmu s využitím dostupných služeb Google a jejich případné integrování do klientského programu prostřednictvím aplikačního programovacího rozhraní. V práci jsou popsány pouze vybrané služby Google v souvislosti s možností aplikace výsledků práce na reálný příklad z praxe. V práci jsem použil své osobní zkušenosti s používáním popisovaných služeb, analyzoval jsem potřebné teoretické předpoklady práce v týmu a zaměřil jsem se především na možnosti Google Kalendáře, jako hlavního pilíře pro organizování času a přidělování úkolů při řízení pracovní skupiny. Hlavním přínosem práce by mělo být zvýšení všeobecného povědomí o možnostech a výhodách vybraných služeb a jejich zamýšlené využití v praxi.
Řešení správy dokumentů ve firmě E-solutions, s.r.o.
Švanda, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Svěžen, Zdeněk (oponent)
V diplomové práci se věnuji problematice správy dokumentů ve firmě E-solutions, s.r.o. Tuto firmu jsem vybral záměrně, protože v ní již několik let pracuji. Cílem mé práce je koplexní analýza řešení správy dokumentů ve firmě, která bude sloužit pro nasazení nového systému pro správu dokumentů (DMS). Toho je dosaženo následujícími kroky, které lze označit za dílčí, konkrétní cíle. Nejdříve je popsán současný stav řešení správy dokumentů ve firmě. Následuje podrobný popis a analýza dokumentů, se kterými by systém měl pracovat. Popis těchto dokumentů je strukturován tak, aby sloužil pro potřeby DMS. Analýzou jsou následně identifikovány firemní procesy, jejichž činnosti by bylo možné nasazením DMS podpořit. Tyto procesy jsou pak namodelovány do optimálního stavu tak, aby jejich průběh spolu s podporou DMS byl maximálně efektivní. Součástí analýzy je i důsledný sběr požadavků na nový systém. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická popisuje problematiku DMS obecně, vysvětluje základní principy DMS (charakteristika DMS, pohled na dokumenty v problematice DMS, funkcionalita DMS) a tvoří tak základnu pro část praktickou. Druhá, obsáhlejší, praktická část se pak zaměřuje na správu dokumentů v konkrétním prostředí firmy E-solutions, s.r.o. V rámci této části jsou nejprve uvedeny základní informace o firmě, poté jsou řešeny jednotlivé dílčí cíle. Po jejich dosažení jsou v závěru práce vyhodnoceny. Práce bude sloužit firmě, případně dodavateli DMS řešení, jako východisko pro výběr, parametrizaci a implementaci konkrétního DMS řešení do firmy.
Vývoj modulu pro správu dokumentů v rámci portálu INOVIO
Michálek, Lukáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Obsahem mé diplomové práce je analýza požadavků na systém pro správu dokumentů a návrh řešení těchto požadavků v modulu pro modul pro správu dokumentů portálu Inovio. V první části uvádím čtenáře do problematiky systémů pro správu dokumentů a stručně popisuji, jaké je místo těchto systémů v podnikové informatice. Dále popisuji vznikající webový portál Inovio a jeho aplikační moduly, zejména modul pro správu dokumentů. K návrhu tohoto modulu moje práce přispívá. Druhá část práce je potom zaměřena na konkrétní funkční i nefunkční požadavky kladené na systém pro správu dokumentů i obecně na webovou aplikaci. V této části čtenář nalezne jak analýzu požadavků, tak i konkrétní návrhy jejich řešení v modulu pro správu dokumentů portálu Inovio.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí89 - 98  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.