Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 129 záznamů.  začátekpředchozí88 - 97dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
VST plug-in modul pro řízení dynamiky zvukového signálu
Zoň, Robin ; Frenštátský, Petr (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je realizace efektů pro úpravu dynamiky signálu. Práce zahrnuje čtyři základní dynamické efekty – kompresor, expander, limiter a šumovou bránu. První část práce zahrnuje vypracování efektů v softwarovém prostředí Matlab. Toto řešení nabízí napojení řídící větve na jiný zdroj signálu, zobrazení průběhů jednotlivých bloků řídící větve, nahrávání výstupního signálu a umožňuje ukládání výstupních charakteristik. Ve druhé části práce byl efekt realizován pomocí technologie VST, což nabízí možnosti úpravy parametrů v reálném čase a zobrazení a nahrání signálu v jednotlivých bodech řídící větve signálu. Vypracování zahrnuje i krátké pojednání o využití takových dynamických efektů v praxi a sbírku vzorových příkladů pro demonstraci použití takovýchto efektů.
Expansion valve replacing with the capillary tube
Devečka, Viktor ; Tuhovčák, Ján (oponent) ; Hejčík, Jiří (vedoucí práce)
Great importance is placed at present on the reduction of emission production quality and purity of the environment. These trends apply to all industries, as well as the construction industry and heating of buildings. Until now, the most widely used type of heating was combustion of fossil fuels. Heat pumps, however, are coming to prominence and are beginning to take a significant share of the market. Because of the demand for heat pumps, the number of producers and competition is increasing. The aim of manufacturers is to increase the efficiency of heat pumps and at the same time reducing production costs to achieve a better position in the market. This paper deals with the processes occurring in the refrigerant circuit of the heat pump. It examines the behaviour of refrigerant during condensation and ways to increase efficiency of the heat pump. Increasing efficiency is achieved by chilling the refrigerant during condensation to increase the heat gain. This is achieved by including a second electronic expansion valve behind the condenser. This technology is, however, costly. The thesis deals with the calculation of the capillary based on practical measurement, which will retain refrigerant in the condenser and will perform a similar role as the expansion valve. Subsequently the results of individual measurements are compared. The results are compared to a simple system in which there is no refrigerant hypothermia. The analysis of the results of the various systems is in conclusion.
Dmychadla pro přeplňování spalovacích motorů
Bílek, Vojtěch ; Svída, David (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce na téma dmychadla pro přeplňování spalovacích motorů je zaměřena na seznámení čtenáře o principu činnosti přeplňování spalovacích motorů. V úvodu je v krátkosti seznámen s danou problematikou a také čemu se práce bude věnovat. Další část obsahuje historii přeplňování a v další části je seznámení s termodynamickými oběhy spalovacích motorů. Nejrozsáhlejší částí je popsání jednotlivých druhů přeplňování a na závěr je pozornost věnována nejčastějším poruchám a vývoji nových technologií, které budou v budoucnosti napomáhat motorovým vozidlům v lepší dynamice a ekologičtějšímu provozu.
Přeplňovaný zážehový motor o objemu 1,2L
Věříš, Michal ; Svída, David (oponent) ; Bradávka, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem dostupné varianty zážehového motoru o zdvihovém objemu do 1,2 litru, který bude určen k přeplňování turbodmychadlem. Ve výpočtové části se určí návrhové parametry pro výběr kompresoru, na jehož základě se vybere sériově dostupné turbodmychadlo. Simulací v software Lotus Engine Simulation a GT-Power se ověří spolupráce motoru a turbodmychadla, včetně nezbytné regulace. Vzhledem k nedostatečným výkonovým charakteristikám zvoleného turbodmychadla je simulováno přeplňování dvěma do série zapojenými turbodmychadly. S ohledem na optimální průběh výkonu a konstrukční limity je zvolena výsledná dvojice. Součástí práce je rešerše postupů zvyšování výkonu zážehových motorů se zaměřením na systémy přeplňování.
Vliv obtokového součinitele na návrh a geometrii přímého výparníku pro chladící jednotku
Vytasil, Michal ; Rubinová, Olga (oponent) ; Rubina, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vlivem obtokového součinitele na návrh a geometrii výparníku pro chladicí jednotku datového centra. Detailně je řešen vliv obtokového součinitele na jednotlivé parametry návrhu. Všechny závislosti jsou zachyceny pomocí grafů, u nichž je umístěn komentář týkající se daného parametru. V části C matematicko-fyzikální řešení jsou předvedeny výpočty a postupy vedoucí k návrhu výměníku. Na závěr je provedeno zhodnocení provedených výpočtů a jejich možné zlepšení pro praxi.
Úprava vokálních stop v SW post-produkci hudby
Trkal, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro zpracování vokálních stop. Aplikace je složena z několika dílčích modulů reprezentujících zvukové procesory a efekty a je realizována v podobě pluginu vytvořeného pomocí technologie VST. Plugin disponuje jednoduchým systémem ovládání a integrovanou databází presetů, jenž pomáhají převážně méně zkušeným uživatelům výrazně urychlit proces zvukového zpracování vokálních stop. Z uživatelského hodnocení vyplývá, že aplikaci lze úspěšně využít jak při tvorbě demonahrávek, tak i pro profesionální mix hudebních skladeb.
Pomocné energetické jednotky letadel
Baran, Jan ; Klement, Josef (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem používaných koncepcí leteckých palubních pomocných energetických jednotek (PEJL) se zřetelem na stanovení hlavních výhod a konstrukčních obtíží u jednotlivých koncepcí. Dále definuje trendy v této oblasti. Dílčí část práce popisuje možnosti použití palivových článků jako energetického zdroje na palubě letounu.
Zážehový přeplňovaný motor Honda
Malec, Petr ; Bradávka, Marek (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem vhodného plnicího turbodmychadla pro zážehový motor Honda 1.98L. Součástí je odborná rešerše dosavadních systémů používaných pro přeplňování zážehových motorů. Další částí je pak výpočtová část pro určení správných parametrů kompresoru a turbíny. Na závěr je provedena simulace vybraného turbodmychadla spolu s motorem pomocí softwaru GT Power.
Zkušební stanoviště pro zkoušení turbodmychadel
Šebesta, Filip ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou testování turbodmychadel. Úkolem práce je provést dostupnou rešerši o zkušebních stanovištích. Dále navrhnout konstrukci měřícího stanoviště. Součástí práce je vytvoření obslužného programového vybavení pro dostupné měření. Vytvořený program bude sloužit jako základ pro kontrolu měřených dat turbodmychadla.
Valves timing of compressor for CO2 refrigerant
Kamenický, Robin ; Kobský, David (oponent) ; Hejčík, Jiří (vedoucí práce)
Together with an endeavour to decrease companies’ costs and costs of their customers, significant effort to decrease an impact on the environment in the last decades was made. To do so a development is the crucial step. This paper is focused on a development of a CO2 reciprocating compressor, which is produced by Emerson Climate Technologies. The diploma work goal is to increase the compressor COP, while maintaining its durability. The document is divided into a few chapters, which address an analysis of an original compressor design, a description of a new design proposals and an evaluation of the new designs. Necessary theoretical knowledge base is also provided. In the last document part, can be read about other design possibilities and improvements. The main compressor part, for the development, was a valve plate assembly. Base on a few assumptions and original valve plate analyses, the new designs were suggested and subsequently tested as static structural problems. Natural shapes and frequencies of suction valve were determined by modal analysis. Apart from the modal and static structural analyses a CFD analysis was performed. In the last step, prototypes were tested and results were compared with the original compressor design. Software support was necessary for successful designing, thus mainly MATLAB, ANSYS WB and Microsoft Excel were used. Especially results obtained in ANSYS WB are frequently presented in this work.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 129 záznamů.   začátekpředchozí88 - 97dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.