Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 878 záznamů.  začátekpředchozí869 - 878  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informační podpora strategického řízení
Svobodová, Jana ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Wagner, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci a popis významných problémů v informační podpoře strategického řízení, a to s důrazem na přístup k těmto problémům v germanofonní oblasti. Cílem diplomové práce je popsat a charakterizovat ty problémy informační podpory, které jsou v germanofonní oblasti aktuálně považovány za nejvýznamnější, a identifikovat jejich významnost na pozadí současných přístupů ke strategickému řízení. Zároveň se diplomová práce zaměřuje na zjištění a zdůvodnění případných rozdílů mezi různými přístupy (zejména současnou anglosaskou, germanofonní a tuzemskou situací). Po obecném pojednání o pojetí, významu a posunech ve strategickém řízení se diplomová práce věnuje diskusi hlavních problémů v informační podpoře strategického řízení na příkladu díla prof. Dr. Jürgena Webera z německé WHU Koblenz jako představitele germanofonní oblasti, anglofonní oblast reprezentuje dílo prof. Roberta S. Kaplana.
Projektový controlling
Ebr, Pavel ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se analyzuje controlling obecně jako celek a popisuje procesy, které v rámci controllingu probíhají. Dále se zabývá vztahem controllingu a managementu a vazbami mezi nimi. Zmiňuje reporting, který s ním souvisí. Více tato práce ale analyzuje projektový controlling, zejména pak na projektový controlling u stavebních projektů, jakožto aplikace této podoby controllingu v praxi.
ŘÍZENÍ INFORMATIKY VE VALEO GROUP - ROZDĚLENÍ KOMPETENCÍ
Lisý, Tomáš ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Fencl, Martin (oponent)
Text se zabývá řízením informatiky v divizi společnosti Valeo. Hledá nedostatky, které se v poměrně sofistikovaném řízení vyskytují, když je informační systém podle vnitropodnikových principů nasazen do praxe. Využívá pohledu uživatele na IS/ICT a snaží se navrhnout činnosti, které by pomohly zohlednit požadavky uživatelů v divizi. Uživatelský pohled doposud nebyl v provozu informatiky akcentován.
Hodnotově orientovaný model řízení inovace CRM
Neumann, Josef ; Dohnal, Jan (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Současné přístupy k řízení inovace CRM v nedostatečné míře akcentují řízení hodnoty portfolia vztahů se zákazníky. Přestože CRM lze dnes považovat za jednu z klíčových podnikových strategii, je podceňována role CRM jako významné složky integrovaného řízení podnikové výkonnosti. Tomu odpovídá i absence vhodného modelu pro hodnotově orientované řízení inovace CRM. Dochází tak často k nesprávnému nastavení strategií a priorit inovace CRM a následně i problematickému řízení vlastních přínosů CRM. Primárním cílem této disertační práce je přispět k rozvoji teoretické základny hodnotově orientovaného řízení inovace CRM a umožnit její následnou aplikaci v podnikové praxi a to právě prostřednictvím navrženého modelu (HOM).
Návrh výběrového řízení ve společnosti Tesco Stores ČR a. s.
Sobotková, Šárka ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Richter, Aleš (oponent)
Popis a následná analýza procesu výběrového řízení ve společnosti Tesco Stores ČR a. s. na konkrétní volné pracovní pozici
Efektivní řízení zákazníků ve společnosti Soma s. r. o.
Vernerová, Pavla ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Volkmerová, Blanka (oponent)
Analýza obchodních případů ve společnosti Soma s. r. o.. Na zažátku je definován trh a v další části úkoly jednotlivých oddělení v rámci společnosti (marketing, obchod, servis). Cílem je identifikovat oblasti, jejichž zlepšení by vedlo k vytvoření vyšší hodnoty pro zákazníka a současně k větším tržbám pro firmu Soma.
Řízení kreditního rizika
Drahotová, Ladislava ; Pavlová, Eva (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Kalina, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza procesů rizika, konkrétně kreditního rizika. Zabývá se jeho detailním řízením distribuční společností, funkcí jednotlivých parametrů a jejich promítnutí do hodnot pro různé zákazníky. Analýza vychází z obecných zákonitostí řízení rizika. Ty jsou aplikovány přímo na řízení kreditního rizika v distribuční společnosti. Stěžejní význam je v analýze současné situace a zákazníků, u kterých je kreditní riziko sledováno. Praktické využití diplomové práce je v oblasti vzdělávání v distribuční společnosti. Svým zaměřením poslouží zejména při získávání uceleného přehledu o řízení kreditního rizika v GDC.
Implementace Business Intelligence v malé společnosti působící v sektoru vzdělávání
Mrázek, Josef ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout model metrik vhodný k řízení malé společnosti a následně demonstrovat jeho praktické využití při řízení společnosti za pomocí běžně dostupných informačních technologií. Na základě studia dostupné literatury byl jako model strategického řízení společnosti vybrán model Balanced Scorecard. V rámci tohoto modelu byla nejdříve definována mise a vize školy. Dále byly stanoveny strategické cíle a na ně navazující metriky. Dílčím cílem bylo pro vybrané metriky demonstrovat jejich praktické využití při řízení společnosti. Bylo navrženo technologické řešení respektující možnosti malých společností. Konečným výstupem praktické části této práce pak byla demonstrace využití BI k podpoře strategického řízení a rozhodování.
MANAŽERSKÉ ÚČETNICTVÍ A JEHO INFORMACE PRO ŘÍZENÍ PO LINII VÝKONŮ
Sehnal, Jakub ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Brabec, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá manažerským účetnictvím a řízením po linii výkonů. V teoretické části se po vymezení základních pojmů práce stručně věnuje řízení po linii výkonů a jednotivým myšlenkovým proudům v této oblasti. Těžištěm práce je aplikační část, kde jsou postupy nastíněné v teoretické části aplikovány ve společnosti se zakázkovou výrobou nábytku. Cílem aplikační části je zkvalitnit vypovídací schopnost manažerského účetnictví této společnosti po linii výkonů.
Japonský styl řízení
Rašpl, Martin ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hroudová, Eva (oponent)
V manažerské praxi se můžeme setkat s mnoha rozdílnými přístupy k řízení firem. Jedním zcela osobitým přístupem je Japonský styl řízení. Japonský styl řízení byl vždy v popředí zájmu, o jeho úspěšnosti mluví vysoká ekonomická úroveň Japonska. V České Republice vzrůstá počet japonský firem, které s sebou přinášejí i svojí firemní kulturu. V jaké míře jsou japonské přístupy úspěšné v jiných kulturních podmínkách, tak na to se snaží odpovědět tato práce. Je zde rozebírán japonský systém řízení, řídící metody a styl s jakým jsou uplatňovány. V průběhu práce jsou vyzdviženy klady a přínosy těchto přístupů, ale je zde upozorněno i na jejich negativní stránky. Předmětem analýzy jsou 2 největší japonské firmy u nás, jejich problémy, se kterými se firmy potýkaly při vstupu na český trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 878 záznamů.   začátekpředchozí869 - 878  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.