Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  začátekpředchozí85 - 94  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komunitní RSS čtečka pro iOS
Nováček, Stanislav ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Hradil, Jiří (oponent)
Mobilní telefony se den co den stávají nejvíce používanou technologií. Počet jejich uživatelů neustále roste, hlavně kvůli lepší dostupnosti chytrých zařízení, jejich funkčností a také díky větší dostupnosti mobilního internetového připojení. A spolu s chytrými telefony roste množství mobilních aplikací, které nám šetří čas a peníze. E-mailový klient, kalendář, RSS čtečky, internetové prohlížeče a prohlížeče dokumentů, aplikace pro sociální sítě, iternetová rádia, navigace využivající GPS a mnoho dalších. To vše v jednom zařízení v naší kapsi. Cílem této práce je vytvoření komunitní RSS čtečky Felicity - mobilní aplikace pro iOS - a její publikace na App Store. Práce může také sloužit jako inspirace při vytváření podobných aplikací pro iOS zařízení a přiložené soubory se zdrojovými kódy mohou sloužit jako praktický studijní materiál. Nejprve je čtenář uveden do problematiky charakteristiky mobilních aplikací a mobilních platforem. Uvedeny zde jsou také novinky v iOS 8, potřebné věci pro vývoj aplikace pro Apple iOS zařízení, stručný popis programovacích jazyků Objective-C a Swift a charakteristika syndikace webového obsahu a formátů RSS a Atom. Následně je v rámci práce popsána tvorba aplikace pro platformu iOS. Touto aplikací je komunitní RSS čtečka postavená na cloudových službách Feedly. Od jiných RSS čteček se liší sociální částí, která dává aplikaci výhodu sdílení článků mezi své kamarády. Dále je uveden popis její funkcionality, uživatelského rozhnaní, přiblížení implementace a popis použitých knihoven třetích stran. V poslední části práce jsou uvedeny způsoby, jak podpořit spuštění, počet stažení, hodnocení a následné udržení aplikace v povědomí uživatelů.
Využití gamifikace v elektronickém systému pro hledání pracovního místa
Cirok, Boris ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá využitím gamifikace v elektronickém systému pro hledání pracovní-ho místa. Hlavním cílem je navrhnout systém z prostředí e-recruitmentu, který bude využí-vat gamifikaci. Systém je následně implementován do prototypu aplikace pro mobilní operační systém iOS a poté je uživatelsky otestován. První část práce se zabývá teoretickým vymezením gamifikace a frameworku Mechanics Dynamics Aesthetics, který se využívá v praktické části. Druhá část je věnována analýze současného stavu gamifikace ve webových a mobilních aplikacích. Dále se analýza věnuje i samotnému tématu e-recruitmentu a dle stanovené metodiky popisuje vybrané aplikace z prostředí pro hledání pracovního místa. Třetí část je věnována praktickému návrhu systému využívajícího gamifikaci, který spolu-pracuje s kariérním portálem UNIjobs.cz. V této části je popsán také vývoj prototypu apli-kace a jeho následné uživatelské testování.
Vývoj mobilní aplikace a její publikování v internetovém obchodě
TRUHLÁŘ, Jakub
Práce se snaží přiblížit fáze vývoje mobilní aplikace od konceptu, přes samotný vývoj aplikace, až po publikování v samotném internetovém obchodě. Začátek práce se zabývá popisem zařízení, operačního systému a frameworků na vývoj 2D her pro iOS. Je zde popsána obecná terminologie a detailně je představen framework Sprite Kit. Metodika práce se již věnuje všem fázím samotné tvorby 2D hry za použití Sprite Kitu i IDE Xcode. Ke konci je čtenář seznámen s přípravou hotové aplikace pro vystavení v App Storu, se schvalovacím procesem a následně je mu přiblíženo prostředí pro správu aplikací iTunes Connect se statistikami a verzemi vydané hry.
The Position of Apple Incorporated in the World Economy
Marahimi, Narmin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem této diplomové práce je demonstrovat pozici společnosti Apple na světovém trhu, stejně jako její vyhlídky do budoucnosti. Důvodů, proč je tato práce věnována právě této společnosti, je více, především však jde o to, že jde o výrobce údávajícího tempo na trhu ve svých kategoriích, přičemž zájem o jeho výrobky, a s ním i konkurenceschopnost, neustále vzrůstá. Práce se skládá z celkem tří kapitol, z nichž každá je následně rozčleněna do několika podkapitol. První část se zabývá historií společnosti. Jsou zmapovány jak období růstu, tak i poklesy, stejně jako první modely počítačů a další výrobky. A protože je existence firmy Apple nerozlučně spjata s osobností jejího zakladatele Steva Jobse, konec první kapitoly se věnuje období po jeho smrti. Druhá část se zabývá analýzou vybraných produktů Apple (iPhone, iPad, Mac) z pohledu PEST, SWOT, a srovnání s konkurenčními produkty. V závěrečné kapitole je odhalena vize a strategie firmy, spolu s jejími prioritami a hodnotami. Na úplném konci práce je úspěch popisované společnosti vyjádřen stručným přehledem nejúspěšnějších produktů.
Vývoj webových aplikací pro provoz na mobilních telefonech
Žabka, Michael ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl popsat technologie využívané při vývoji mobilních webových aplikací, vysvětlit rozdíly mezi vývojem desktopových aplikací a aplikací mobilních a uvést příklad mobilní aplikace. Kromě webových aplikací jsou v práci zmíněny i nativní aplikace. Dále se práce věnuje mobilním platformám a zařízením a popisuje rozdíly mezi nimi. Pro vývoj webových aplikací jsou popsány nejvyužívanější frameworky jako jsou jQuery Mobile, Sencha Touch apod. Zároveň se práce zabývá i vývojovými prostředími a emulátory, podporujícími tvorbu mobilních webových aplikací. K danému tématu existuje jenom velice strohá literatura a ještě méně zdrojů je v českém jazyce, proto jsem se rozhodl tuto práci zpracovat. Cíl je dosahován postupným vpravováním do tématu, popisováním současné situace na trhu a předpokládaného rozvoje tohoto odvětví. Následně jsou zpracovány a vysvětleny nejvyužívanější technologie a principy jejich používání a to především pomocí programovacího jazyka JavaScript. Ke konci práce je vytvořena ukázková aplikace, která ukazuje možnosti tvorby webových, ale i nativních aplikací.
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Zitková, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Olša, Martin (oponent)
Diplomová práce na téma Komerční komunikace aplikací do iPhonu a iPadu se zabývá analýzou účinnosti jednotlivých prvků, které jsou nutné pro úspěšnou aplikaci se zaměřením na komerční komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, část se zaměřuje na popsání úlohy komerčních komunikací v dnešním světě, vymezení mobilního trhu a jeho záazníků a vyjmenování aktivit doporučených pro dosažení úspěchu aplikace. Hlavním výstupem této části je stanovení hypotéz týkající se doporučených aktivit. Druhá, praktická, část bude popisovat život dvou aplikací a porovnávat jejich realizované aktivity s vývojem prodejů. Na závěr bude provedeno vyhodnocení stanovených hypotéz s ohledem na zjištění z praktické části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   začátekpředchozí85 - 94  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.