Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing měst a obcí jako faktor regionálního rozvoje na příkladu města Nové Hrady
HEJTMÁNKOVÁ, Kristýna
Práce se zabývá zhodnocením marketingu konkrétního města jako faktoru regionálního rozvoje. Závěr práce se zabývá navržením návrhu vedoucích ke zlepšení marketingu města.
Analýza lokálního trhu biomasy z pohledu vybrané firmy
DLABOLOVÁ, Denisa
Diplomová práce se zabývá analyzování lokálního trhu biomasy z pohledu společnosti Less a Energy. Je zde zkoumána potenciál těžebních zbytků z vybrané oblasti, dále je zkoumána dopravní hranice pro dodávání štěpky. Je zde využita analýza Porterova modelu.
Mezinárodní konkurenceschopnost ČR v novém tisíciletí
Štěpánek, Lukáš ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Diplomová práce zkoumá vývoj konkurenceschopnosti České republiky od roku 2000 pomocí měřitelných i komplexních ukazatelů. První dvě kapitoly tvoří teoretický základ pro následnou analýzu. V rámci první kapitoly je vymezen pojem konkurenceschopnosti na makroekonomické úrovni. Druhá kapitola se zabývá metodami a principy měření konkurenceschopnosti, které jsou v následujících částech práce aplikovány na ČR. Nejdříve je zkoumána exportní výkonnost ČR a její vývoj v novém tisíciletí. Následuje analýza nákladových ukazatelů ČR v porovnání s členskými státy EU. V rámci čtvrté kapitoly je hodnocen současný stav konkurenceschopnosti ČR na základě multikriteriálních měření Světového ekonomického fóra a Mezinárodního institutu pro rozvoj managementu.
Návrh marketingové strategie obchodníka
Zich, Štěpán ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vlček, Jan (oponent)
Cílem práce je pomocí analýzy konkurenčních sil posoudit možnosti zvýšení tržního podílu pro nový model vozu Mercedes-Benz třídy A v České republice, který přijde na trh v roce 2012 a spadá do kategorie nižší střední třída. Hlavním prostředkem pro vytvoření závěrů je analýza pěti konkurenčních sil dle Portera, do nichž patří existující konkurence na trhu, hrozba nově vstupujících, vyjednávající síla zákazníků, dodavatelů a hrozba substitutů. Výsledky jsou shrnuty ve SWOT schématu. Základními zdroji jsou statistiky sdružení dovozců automobilů, interní údaje Mercedes-Benz Česká republika a údaje ze stránek prodejců. Závěr představují marketingová doporučení, mezi která patří strategie diferenciace značky, držení se základních konkurenčních výhod, v krátkodobém časovém horizontu zvýšení marketingových výdajů, ve střednědobém zvýšení počtu dealerství a servisů v ČR a boj proti negativní lokální reputaci.
Analýza konkurenceschopnosti na pojišťovacím trhu
ŠAVLOVÁ, Věra
Práce zpracovává analýzu konkurenceschopnosti na pojišťovacím trhu se životním pojištěním v ČR. Jsou zde srovnány tři pojišťovny, které nabízí životní pojištění: Pojišťovna České Spořitelny, a.s., Kooperativa pojišťovna a.s. a ČSOB pojišťovna, a.s. Jako metody zpracování analýzy jsou použity: Porterův model, Marketingový dotazník a SWOT analýza.
Vliv Internetu na konkurenci
Netolická, Daniela ; Zemplinerová, Alena (vedoucí práce) ; Ždímal, Martin (oponent)
Diplomová práce analyzuje dopad Internetu na konkurenci pomocí hybných konkurenčních sil a hodnotového řetězce Michaela E. Portera. Popisuje historii Internetového podnikání na modelu Hype Cycle a věnuje se Internetovému maloobchodu v České republice.
Ocenění společnosti Rudolf Jelínek, a. s.
Kotrbová, Dominika ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo ocenit společnost RUDOLF JELÍNEK a.s. z hlediska potenciálního akcionáře. Společnost v současné době vykazuje vysokou investiční aktivitu - modernizuje výrobny, technologie, proniká na zahraniční trhy v Evropě i v Americe. Diplomová práce byla rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části byl přiblížen postup při oceňování podniků od základních pojmů, přes analýzu prostředí, finanční analýzu, finanční plán až po základní přehled oceňovacích metod. V praktivké části pak byl tento postup aplikován na konkrétní podnik, čímž byla získána konkrétní hodnota podniku.
Komparativní výhoda společnosti Lexus na trhu ČR-SR a její využití v cílovém segmentu
Vepřek, Michal ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Velek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na hledání konkurenční výhody importéra vozů Lexus. Konkurenceschopnost je analyzována ze tří pohledů: analýza odvětví, institucionálního rámce a schoností a zdrojů firmy. Jako hlavní konkurenční výhody byly identifikovány malá zákaznická základna, technologická vyspělost modelů a kultura a hodnoty společnosti. Tyto výhody byly aplikovány v návrhu marketingové strategie a jsou rozepsány v poslední části práce v pěti P: produkt, cena, místo prodeje, podpora prodeje a lidé. Návrh marketingu je konstruován s ohledem na vrcholový cíl, jímž je rentabilita společnosti.
Současné trendy v letecké dopravě se zaměřením na evropský prostor
Pecáková, Iva ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Odvětví civilní letecké dopravy se v současné době dynamicky rozvíjí a stále významněji konkuruje tradičnějším formám dopravy. Práce se zaměřuje na analýzu současného fungování odvětví a na identifikaci aktuálních vývojových trendů. Východiskem pro analýzu je porozumění specifikům zasazení letecké dopravy do kontextu celého dopravního sektoru a pochopení jeho osobitého historického vývoje. Pro analýzu je zvolena perspektiva evropského regionu ? jednoho ze světových center letecké dopravy, které dnes nadto vytváří intenzivní tlak na další rozvoj odvětví. Analýza ukazuje, jaké konkrétní trendy se dnes v odvětví letecké dopravy projevují a jakým způsobem budou odvětví formovat v blízké budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.