Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 92 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Křesťan a vegetariánství
JÁCHIM, Petr
Práce je zaměřena teoreticky, zabývá se vztahem člověka ke stvoření v souvislosti s konzumací masa. Problematika je nahlížena z křesťanského hlediska, snaží se najít odpověď na otázku, zda by měl být křesťan vegetarián. První kapitola vychází z biblických textů, přibližuje výpovědi Starého i Nového zákona, ve vztahu k vegetariánství. Významná je v tomto směru zpráva o stvoření, která vymezuje postavení člověka a jeho vztahy k okolnímu stvoření, včetně zvířat. Druhá kapitola se věnuje vegetariánství v historii a dnes. Charakterizuje vývoj novodobého vegetariánství, vztah ke konzumaci masa v historii a také důvody, které vedou jednotlivce k tomuto stylu stravování. Třetí kapitola reflektuje křesťanský pohled na stvoření, etický vztah ke zvířatům. Postoj k vegetariánství je v této kapitole odvozen ze vztahu křesťana ke stvoření a zvířatům.
Tvorba odborné publikace
Fürstová, Iveta
This contribution aims to unveil the backstage of preparation, writing and creation of a scientific publication using the example of the book titled Grey Literature Repositories, to be published towards the end of 2010. This paper will describe individual phases of coming into existence of a scientific publication, the work of the authors and the editor, but will also emphasize the importance of selecting a reliable publishing house, translator, book designer, etc. The aim of the presentation is to share the experience of producing a scientific publication.
Plný text: idr-70_1 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: idr-70_2 - Stáhnout plný textPDF; idr-70_3 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-70_4 - Stáhnout plný textMP4
Formalizace tvorby týmů
Cerman, Tomáš ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Stejskalová, Irena (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V první části mé práce jsou vymezeny základní pojmy z oblasti psychologie osobnosti a psychologie práce, které tvoří nezbytný základ pro využití typologie osobnosti a rolí v praktické části. Definuji též pojmy jako skupina, tým, postupy při tvorbě týmů. Praktická část je složena z tvorby repertoárové mřížky, která ukazuje blízkost týmových rolí, ukotvených v repertoárových mřížkách na základě osobnostních atributů a vybraných pozic typů týmů.
Analýza tvorby webových stránek malé organizace
Labašta, Petr ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Havlan, Jan (oponent)
Práce teoreticky i prakticky pojednává, jak postupovat při tvorbě webových prezentací malé organizace. Teoretická část je zaměřena na pravidla a postupy, které by měl každý dodržovat za účelem vytvoření kvalitních WWW stránek. V teoretické části je také popsáno, jakou roli hraje webová prezentace pro organizaci a pro samotné návštěvníky této prezentace. Praktická část je zaměřena na znalosti a zkušenosti autora práce. Tato část obsahuje popis tvorby webové prezentace penzionu, analýzu původní webové prezentace a možné příčiny, proč majitelé penzionu požadovali aktualizaci webové prezentace. A jako poslední část této práce je autorův náhled do budoucnosti webových prezentací, kde jsou popsány možné funkce a možnosti webových stránek.
Franšízink jako metoda vstupu na trh
Píšťková, Petra ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Vohralík, Michal (oponent)
Práce popisuje podstatu franchisingu, předpoklady jeho úspěšného fungování a jeho přednosti a nedostatky jak pro franchisory, tak pro franchisanty. Dále je zde popsáno, jak probíhá tvorba franchisingového souboru, a jsou analyzovány nezbytné náležitosti franchisingového podnikání, tj. franchisingová smlouva a manuál. Především je zde však zhodnocen a analyzován franchisingový koncept společnosti EURECA SHOPS s.r.o., která provozuje v ČR síť prodejen pečiva a rychlého občerstvení PANERIA a od roku 2001 poskytuje své know-how i na základě franchisy.
Impact of global media on the creation of international policy. Case study: Middle East conflicts
Slezáková, Lucia ; Lehmannová, Zuzana (vedoucí práce) ; Havlová, Radka (oponent)
Táto práca skúma vplyv globálnych masmédií na tvorbu medzinárodnej politiky počas vybraných konfliktov na Blízkom východe. Zameriava sa konkrétne na vojnu v Perzskom zálive a vojnu v Iraku. Jej hlavným cieľom je analýza, do akej miery môžu masmédiá ovplyvňovať proces tvorby medzinárodnej politiky resp. byť v nej využívané ako nástroj jej hlavných aktérov. Zhodnocuje, že masmédiá hrajú v medzinárodnej politike významnú úlohu ako nástroj propagandy. V budúcnosti sa stanú masmédiá kľúčovým faktorom pri zaisťovaní informačnej dominancie v nových konfliktoch. Masmédiá na Blízkom východe majú, ale zároveň potenciál stať sa nástrojom budovania demokracie.
Marketingová strategie hotelu Sitno
Allouache, Diana ; Kovář, František (vedoucí práce)
Bakalárska práca je venovaná zhodnoteniu marketingového postupu pri riadení hotelu. Zaoberá sa teóriou tvorby marketingovej stratégie hotelov. Pozornosť je sústredená na zhodnotenie vnútorných podmienok a vonkajšieho okolia hotelu ako základný predpoklad úspešnej tvorby marketingovej stratégie. Prípadová štúdia sa zameria na hotel Sitno vo Vyhniach. Na konkrétnom príklade ukáže využitie SWOT analýzy, kde sa kvalitatívne vyhodnotia všetky relevantné stránky fungovania hotelu Sitno a jeho súčasnej pozície na trhu.
Problematika Product Placement ve filmové tvorbě v EU a ČR
Urbanová, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Schaffer, Robert (oponent)
Práce je o problematice product placementu ve filmové tvorbě v rámci České republiky a Evropské unie. Definuje product placement a také podmínky efektivního použití, vymezuje legislativní rámec, jeho výhody a nevýhody při užití ve filmové tvorbě. Zmiňuje se i o kinoreklamě a užití komerčních komunikací v komunikaci filmové tvorby. V závěru práce jsou doporučeny legislativní změny v České republice a také nastíněn širší rámec využití product placementu ve filmové tvorbě jeho zadavateli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 92 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.