Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí80 - 89dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce železniční stanice Uničov
Šafář, Zdeněk ; Vacek, Josef (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční stanice Uničov. Cílem bylo vytvořit řešení, které bude co nejlépe vyhovovat potřebám budoucího provozu a především potřebám cestujících. Záměrem bylo řešit vše v souladu se stávající legislativou, jednoduše a účelně. Všechny nové konstrukce byly navrženy tak, aby zajistily maximální možnou míru bezpečnosti. Velký důraz byl kladen na přístupnost stanice pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. V nově navržených kolejích došlo oproti původnímu stavu ke zvýšení rychlosti, byla navržena nová nástupiště a vytvořen nový systém odvodnění.
Rekonstrukce žst. Studenec
Vlachová, Dominika ; Slávik, Dušan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Studenec tak, aby vyhovovala současnému a výhledovému provozu. Hlavním účelem rekonstrukce je zvýšení traťové rychlosti. Rekonstrukce zohledňuje požadavky pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace dle platné legislativy.
Porovnání rekonstrukce žst. Březová nad Svitavou s výstavbou nové zastávky
Jelínková, Markéta ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je navrhnout úpravy žst. Březová nad Svitavou s ohledem na zavedení dálkového ovládání zabezpečovacího zařízení a prověřit možnost vybudování nové zastávky, která by byla situována blíže k centru města. Cílem práce je vzájemné porovnání vypracovaných variant. Práce obsahuje návrh nových nástupišť splňující podmínky bezpečného přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace, dále úpravu geometrických parametrů koleje, železničního svršku a spodku včetně systému odvodnění stanice.
Vyhodnocení vlivu podpražcových podložek ve zkušebním úsekuv žst. Planá nad Lužnicí
Švanda, Tomáš ; Langer, Vojtěch (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Podpražcové podložky jsou pružné desky umístěné na spodní ploše pražce. Cílem těchto prvků je mimo jiné zpomalit rozpad geometrických parametrů koleje a snížit tak potřebu zásahu do koleje, tedy náklady na údržbu. V současné době jsou podpražcové podložky osazeny ve třech zkušebních úsecích v síti SŽDC. Vliv podpražcových podložek je průběžně sledován. Ve zkušebních úsecích je přesnou nivelací sledována výšková poloha kolejnic. Bakalářská práce je věnována zkušebnímu úseku v žst. Planá nad Lužnicí. V rámci práce bylo provedeno měření nivelace v roce 2015, naměřená data byla vyhodnocena a porovnána s předchozími měřeními. Do vyhodnocení vlivu podpražcových podložek byly dle dispozice zapracována také data z měření měřícím vozem.
Rekonstrukce dat z poškozeného CD/DVD
Jarolím, Jordán ; Zbořil, František (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rekonstrukcí dat z poškozených CD/DVD. Cílem práce je napsat aplikaci, která bude schopna z obrazového vstupu (naskenované fragmenty disku) získaného optickým/elektronovým mikroskopem přečíst bitový stream. Práce se také věnuje způsobu uložení dat na disku, procesu přípravy jednotlivých vzorků CD a DVD a jejich skenování. Dále je v práci popsán algoritmus vytvořeného software, jeho testování a výsledky.
Pásové podvozky
Bartoníček, Richard ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Pokorný, Prokop (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje základní přehled konstrukčních variant pásových podvozků. V druhé části jsou pak uvedeny příklady použití pásových podvozků ve stavebnictví a lesních a zemědělských aplikacích.
Příprava realizace železničního viaduktu v Ostrově nad Oslavou
Šťastný, Jiří ; Doubek, Rostislav (oponent) ; Kantová, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přípravou realizace železničního viaduktu v Ostrově nad Oslavou. Realizace hlavních technologických etap je řešena ve stavebně technologické studii. Technologické postupy jednotlivých dílčích pracovních etap jsou doplněny o technologické předpisy, návrh hlavních stavebních strojů a mechanismů, kontrolní a zkušební plán, plán BOZP, časový a finanční plán stavby, rozpočet stavby, plán zajištění materiálových zdrojů. Dále je vypracována technická zpráva zařízení staveniště. Jednotlivé části diplomové práce jsou doplněny o potřebné výkresy. V rámci diplomové práce je také zpracován návrh sanace spodní stavby železničního viaduktu v rozsahu technologických předpisů pro sanační práce a výkresů.
Rekonstrukce železniční stanice Nedvědice
Rous, Petr ; Kroupa, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční stanice Nedvědice. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a spodku. Ve stanici je navrženo poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále je součástí práce řešení železničního přejezdu a přechodu. V rámci rekonstrukce bude navrženo nové odvodnění.
Sportovní a kulturní areál, Otradov
Myška, Jan ; Nováková, Eva (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zpracování projektové dokumentace pro realizaci novostavby Sportovního a kulturního areálu obci Otradov. Dominantou areálu jsou objekty tribun a víceúčelová hala. Stavba je architektonicky řešena se snahou nevyčnívat příliš z venkovské architektury. Víceúčelová hala je dvoupodlažní, z jedné třetiny zastřešena plochou střechou, ze dvou třetin střechou sedlovou. Nosným systémem jsou pórobetonové tvárnice. Objekt tribun je dvoupodlažní s nosným skeletem. Zastřešení je řešeno pomocí lomených dřevěných nosníků. Hygienické zázemí je řešeno stěnovým systémem a zastřešeno pultovou střechou. Lehkoatletická dráha má povrch z polyuretanové směsi určené pro sportoviště.
Návrh modernizace železniční stanice Valašské Meziříčí
Málek, Jiří ; Pur, Kamil (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh modernizace železniční stanice Valašské Meziříčí. Práce zahrnuje rekonstrukci obou zhlaví a konstrukční uspořádání nástupišť pro bezpečný pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace celkem se sedmi nástupními hranami. Dále se práce zabývá konstrukcí železničního svršku a spodku včetně odvodnění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí80 - 89dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.