Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  začátekpředchozí80 - 89další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie Měšťanského pivovaru v Poličce a.s.
Navrátilová, Pavla ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Geschmay, Jan (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Měšťanského pivovaru v Poličce a provádím její analýzu pomocí marketingových nástrojů. Na jejím základě dávám pivovaru doporučení, jak svoji marketingovou strategii vylepšit. V teoretické části práce blíže seznamuji se strategickým marketingem a jednotlivými nástroji a metodami použitými v bakalářské práci.
Pivovarnictví v ČR - postavení v zahraničničním obchodě, komparace s vybranou zemí
Linhartová, Aneta ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je blíže popsat stav pivovarnictví v České republice, jeho význam pro průmysl a ekonomiku státu, ale také poukázat na aktuální otázky a problémy, kterým čelí. Dále se zaměřit na postavení v zahraničním obchodě a srovnání s vybranou zemí, v tomto případě s Německem, a na závěr charakterizovat společné a rozdílné znaky těchto dvou států.
Vliv fúzí pivovarů na cenu piva a strukturu trhu v ČR
Matej, Vlastimil ; Gráf, Václav (vedoucí práce) ; Loužek, Marek (oponent)
Cílem této práce je analyzovat vliv fúzí pivovarů na cenu piva a strukturu trhu v ČR. Práce se zabývá vývojem tržní struktury na trhu lahvového i sudového piva v posledních 20 letech. Na obou těchto trzích došlo k výraznému nárůstu tržní koncentrace. Jsou zde také představeny největší společnosti působící v českém pivovarnictví, ať již s českou či zahraniční kapitálovou účastí. V části věnované vlivu fúzí pivovarů na cenu piva je uveden přehled cenového vývoje několika českých sudových i lahvových piv. Na příkladu skupin Heineken Česká republika a K Brewery je zhodnocen vliv spojování pivovarů na šíři nabízeného sortimentu piv. Lze zde taktéž nalézt souhrnnou analýzu ukazatelů ROA a ROS v českém pivovarnictví. V případě obou těchto ukazatelů lze totiž spatřit výrazné rozdíly v závislosti na velikosti společnosti. Poslední část této práce se věnuje daňovému zvýhodnění malých pivovarů.
Strategická analýza pivovarnictví v ČR
Kohoutek, Pavel ; Podškubka, Tomáš (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou společnosti Plzeňský prazdroj, a.s. a analýzou trhu pivovarnictví v ČR. Společnost Plzeňský prazdroj, a.s. sídlí v Plzni a patří mezi největší podniky na trhu. Cílem práce je představit možnosti strategické analýzy, která je prvním krokem při ocenění podniku na základě analýzy výnosů. Strategická analýza se dělí na tři části. Obsahem první části je hodnocení atraktivity trhu a stanovení prognózy trhu pivovarnictví v ČR. Ve druhé části je společnost sledována ve srovnání s konkurencí. Poslední částí je stanovení prognózy tržeb společnosti Plzeňský prazdroj, a.s.
Ocenění společnosti Královský pivovar Krušovice a.s.
Zderadíček, Tomáš ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Strnad, Lucien (oponent)
Cílem této diplomové práce je stanovení tržní hodnoty vlastního kapitálu společnosti Královský pivovar Krušovice a.s. Práce postrádá obvyklé členění na teoretickou a aplikační část a je vypracována ve formě znaleckého posudku, který zahrnuje strategickou a finanční analýzu, analýzu generátorů hodnoty a finanční plán a výsledné ocenění.
Odhad hodnoty podniku
Slabý, Ondřej ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Kolářová, Blanka (oponent)
Smyslem tohoto textu je zpracovat odhad hodnoty průmyslového podniku Plzeňský Prazdroj, a.s. za účelem prodeje dosud neznámému kupci. V rámci diplomové práce jsou použity standardní postupy pro odhad hodnoty podniků jako strategická analýza, finanční analýza, sestavení finančního plánu a aplikace výnosových metod ocenění. Výsledkem práce je částka představující odhad hodnoty vlastního kapitálu oceňovaného podniku k datu ocenění.
Aplikace metody ANP v pivovarnictví
Geschmay, Pavel ; Fiala, Petr (vedoucí práce) ; Witz, Karel (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikacemi metod ANP (Analytic Network Process) v oblasti pivovarnictví. Soustředí se na trh piva v České republice a zejména na Měšťanský pivovar Polička a.s. ANP je metodou vícekriteriálního rozhodovaní, která funguje na bázi párových srovnávání. Hlavním cílem práce je aplikace metody na reálná data a problémy v dané oblasti. Práce je rozdělena na několik částí. V první kapitole se definují a popisují základní cíle a situace pivovaru v Poličce. Ve druhé kapitole je rozebrána teoreticky metodika ANP a metody s ní spojené. Stěžejní částí je nejrozsáhlejší třetí kapitola, kde jsou aplikovány nástroje na reálných datech a problémech. Poslední kapitolou je závěr a zhodnocení výsledků.
Finanční analýza společnosti Pivovary Staropramen, a. s.
Kůstková, Jana ; Bardún, Adam (vedoucí práce) ; Lodr, Jakub (oponent)
Úvod. Teoreticko-metodologická část: vymezení pojmu finanční analýzy, uživatelé, zdroje; metody analýzy absolutních, rozdílových, poměrových ukazatelů a jejjich soustav; jednorozměrná metoda mezipodnikového srovnání. Prakticko-aplikační část: základní informace a historie společnosti, aplikace metod z teoretické části, popis trhu a srovnání s hlavními konkurenty. Závěr - celkové zhodnocení.
Finanční analýza firmy Pivovary Staropramen a.s. z pohledu konkrétního uživatele
Svobodová, Lucie ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Heřmanský, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá finanční analýzou akciové společnosti Pivovary Staropramen pro potřeby externího subjektu. Podává jednoduchý přehledný obraz o finanční situaci podniku formou ekonomických ukazatelů a indexů, hodnotí jeho současný stav a naznačuje potenciální budoucí vývoj.
Finanční analýza společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Najman, Martin ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Nývlt, Michal (oponent)
Tématem práce je finanční analýza společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. Cílem této práce je podat celistvý obraz o finanční situaci podniku v letech 2001 - 2006 na základě analýzy veřejně dostupných účetních výkazů. Součástí práce je i tržní analýza pivovarnictví a mezipodnikové srovnání s největším tuzemským konkurentem - společnosti Pivovary Staropramen, a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   začátekpředchozí80 - 89další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.