Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí80 - 89dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Křižovatka ulic Krásnopolské a Opavské v Ostravě
Kocurek, Ondřej ; Kotas, Roman (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší křížení ulic Krásnopolské a Opavské v Ostravě. Stávající křižovatka zajišťuje hlavní dopravní spojení mezi městskými částmi Krásné Pole a Porubou, ulice Opavská je součástí silnice I/11, hlavním dopravním tahem mezi Opavou a Ostravou. Diplomová práce řeší variantní návrhy lepšího napojení větve křižovatky ulice Krásnopolské na ulici Opavskou, současný stav konstrukčně nevyhovuje především rozhledovými poměry a úpravou nároží křižovatky. Všechny varianty jsou navrženy dle platných norem a technických předpisů.
Přestavba křižovatky Svatopluka Čecha × Pod Valy × Tovární v Uherském Brodě
Mareček, Zdeněk ; Holcner, Petr (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je navržení nového stavu problémově organizované úrovňové křižovatky ulic Pod Valy, Brodská, Tovární a Svatopluka Čecha v Uherském Brodě. Na křižovatce bylo provedeno sčítání intenzit dopravy. Varianta okružní křižovat-ky byla rozpracována podrobněji, jelikož byla vyhodnocena jako nejlepší řešení ze tří navrhovaných variant.
Fyzikální simulace pro hru pinball
Čermák, Jakub ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit knihovnu pro fyzikální simulaci a pomocí ní vytvořit hru Pinball, na které bude vidět její funkčnost. Ve zprávě jsou popsány problémy a jejich řešení, které se v průběhu návrhu a programování objevily. Mezi těmito problémy lze vyzdvihnout tunelování, detekce a výsledek kolize. Jsou popsány i optimalizace řešení těchto problémů, které bylo možné použít pro naší specifickou knihovnu. Neméně důležité jsou principy, které snižují zátěž výsledné simulace - mezi hlavní lze zařadit správnou volbu mezí, detekce kutálení a uspání pomalu se pohybujících dynamických objektů. 
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Dočkal, Jiří ; Chudý, Peter (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem tvorby aplikace určené zadáním této bakalářské práce. V dokumentu jsou popisovány problémy a principy související s danou tématikou práce. Dokument dále popisuje vlastní realizaci aplikace a dosažené výsledky práce. Závěr pak obsahuje zhodnocení a možné cesty pro pokračování práce na projektu.
Rychlá implementace geometrických algoritmů
Krba, Martin ; Jošth, Radovan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Jedním z nejčastěji využívaných výpočtů v počítačové grafice je určení kolize mezi paprskem reprezentujícím šíření světla a trojúhelníkem na povrchu objektu v 3D prostoru. A právě jeho časté využití je motivací pro nalezení nejvhodnějších metod při tomto výpočtu. Tato práce obsahuje vysvětlení základů dané problematiky kolizí a testování metod s využitím reálných vstupních údajů pro lepší a přesnější porovnání vhodnosti jejich použití.
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Luňák, Miroslav ; Herout, Adam (oponent) ; Jošth, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem tvorby grafického intra 64kB s použitím sledování paprsku. V dokumentu jsou popisovány problémy a principy související s danou tématikou práce. Dokument dále popisuje vlastní realizaci aplikace a dosažené výsledky práce. Závr pak obsahuje zhodnocení a možné cesty pro pokraování práce na projektu.
Editor a simulátor silničního provozu pomocí celulárních automatů
Vašátko, Libor ; Zbořil, František (oponent) ; Žák, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá celulárními automaty, především jejich aplikací v oblasti simulace dopravy. Z existujících simulačních modelů jsou analyzovány modely Nagel-Schreckenberg a Brake-light, pro které je navrženo rozšíření pro simulaci křižovatek. Následně je navržena a vytvořena aplikace umožňující editaci a simulaci modelu libovolné křižovatky se světelnou signalizací. Tato aplikace umožňuje porovnávat různé simulační modely při simulaci jedné křižovatky a také podporuje přidávání dalších simulačních modelů. Závěrem je testováno navržené rozšíření simulačních modelů.
Rychlý výpočet průsečíku paprsku s trojúhelníkem
Horák, František ; Navrátil, Jan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
V této práci opakujeme některé základní pojmy analytické geometrie. Zmiňujeme některé techniky výpočtu průsečíku paprsku a trojúhelníku a také uvádíme příklady využití. Diskutujeme zde možnosti CUDA, optimalizační techniky na této architektuře a jejich implementaci vzhledem k dané problematice. Algoritmy výpočtu průsečíku paprsku a trojúhelníku podrobujeme testům.
Detekce aut přijíždějících ke křižovatce
Hopjan, Tomáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá sledováním aut přijíždějících ke křižovatce. Jsou popsány různé způsoby jejich detekce a zhodnoceny problémy. Primárně se jedná o sledování provozu během dne za různého počasí, ale je představen i způsob detekce během noci a nedostatečného osvětlení. Implementovány jsou nejpoužívanější algoritmy s využitím knihovny OpenCV. Důraz je kladen na otestování nejen různých algoritmů, ale také různých světelných podmínek, umístění a nastavení kamery.
Minimalistický objektově orientovaný "ray tracer"
Roženský, Mário ; Hradiš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce podává přehled o vykreslování scény pomocí metody ray tracing. Zabývá se jednotlivými aspekty při tvorbě aplikace využívající tuto metodu, jako jsou výpočty průsečíků, výpočet osvětlení apod. Je zde popsán základní algoritmus výpočtu jednoho snímku scény. Detailně jsou rozebrány jednotlivé třídy objektového návrhu. U každé je podrobný popis co daná třída dělá, proč byla do modelu zařazena a jsou vysvětleny důležité metody, které daná třída používá. Součástí je také ukázková aplikace demonstrující využití modelu v praxi a jeho snadnou použitelnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí80 - 89dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.