|
Konkurenceschopnost lidského kapitálu České republiky na trhu práce Evropské unie
Jebavá, Alžběta ; Tomková, Magdalena (vedoucí práce) ; Kučerová, Jaroslava (oponent)
Lidský kapitál je ve dnešní době jedním z hlavních determinantů hospodářského vývoje a celkové konkurenceschopnosti ekonomiky. Proto se tato diplomová práce zabývá konkurenceschopností českého lidského kapitálu na trhu práce EU a analyzuje kvalifikační intenzitu nabídky a poptávky na trhu práce ČR a zemí EU-15, které jsou pro naši ekonomiku srovnávací skupinou. Zdůrazňuje především nezbytnost terciárního vzdělání a celoživotního vzdělávání jako klíče k zajištění flexibility lidského kapitálu a naplnění potřeb trhu práce.
|
| |
|
Návrh systému vzdělávání zaměstnanců
Židův, Kateřina ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Personální práce a její význam pro organizaci. Vzdělávání a rozvoj pracovníků. Adaptace pracovníků jako vzdělávací aktivita. Podrobná analýza systému vzdělávání v konkrétní společnosti - oblasti vzdělávání, formy a metody vzdělávání, fáze vzdělávání, evidence kurzů a školení. Návrh opatření k odstranění slabých stránek současného systému. Návrh procesu vzdělávání za využití informací získaných v rámci analýzy systému vzdělávání.
|
|
Analýza potřeb pracovníků a organizace v oblasti vzdělávání a rozvoje
Tůmová, Michaela ; Seidlová, Eva (vedoucí práce) ; Tejkl, Luboš (oponent)
Práce se zabývá tím, jak firmy ČEZ, a.s., ČSOB, a.s. a SANOMA Magazines Praha, s.r.o. identifikují své potřeby vzdělávání a také, jakým způsobem vyhodnocují výsledky a účinnost vzdělávacích programů.Dále se práce zabývá tím, nakolik se shodují postupy výše zmíněných firem s požadavky definovanými systematickým systémem vzdělávání.
|
|
Možnosti využití e-learningu v (obchodní) firmě
Brunnerová, Barbora ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce popisuje co je to e-learning, jeho výhody, nevýhody, vývojové trendy, podrobněji se věnuje simulaci, virtuální třídě, tvorbě e-learningového kurzu, měření efektivnosti e-learningu a jeho využití ve školách. V závěru práce je uveden příklad konkrétního využití e-learningu v jedné firmě.
|