Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 807 záznamů.  začátekpředchozí783 - 792dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Segmentace automobilového trhu
Jihlavec, Pavel ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá segmentačním výzkumem automobilového trhu.
Výzkum trhu dřevěných pelet v České republice
Kožoušková, Kateřina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Wagnerová, Marie (oponent)
Výzkum trhu byl zadán na požadavek firmy, která plánovala vstoupit na český trh dřevěných pelet. V práci je zkoumána legislativa, politická situace, analýza bytů podle výstavby rodinných domů, analýza technické vybavenosti plynem ze sítě, analýza černého, hnědého uhlí a koksu. Dále je zahrnuto porovnání nákladů na vytápění jednotlivými palivy. Hlavní částí je pak analýza konkurence. Dále navazuje vyhodnocení dotazníků podniků vyrábějící kotle. Marketingovou částí se snažím navrhnout možnosti inzerce do časopisů a výstavy. Závěrem práce jsou výsledná doporučení pro firmu, jak postupovat při vstupu na český trh dřevěných pelet.
Analýza spokojenosti finančních poradců
Zavázalová, Kateřina ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Palková, Kateřina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na pracovní spokojenost a jejím cílem je analýza pracovní spokojenosti finančních poradců konkrétní společnosti a návrh na zlepšení současné situace. V teoretické části je definován pojem pracovní spokojenost, jeho faktory, následky a způsoby měření. Metodická část popisuje postupy použité ke sběru dat. První část praktické části stručně charakterizuje finančně poradenský trh a konkrétní podnik, ve kterém se průzkum prováděl. Druhá a nejobsáhlejší část obsahuje vyhodnocení a interpretaci jednotlivých otázek dotazníkového šetření. Závěrečná část se věnuje návrhům možných opatření ke zvýšení pracovní spokojenosti poradců.
The influence of internet on informative society in the educational process
Steiner, Štefan ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Munk, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je objasnit vlivy internetu, které jsou dalekosáhlé a různorodé. Internet výrazně přispěl ke vzniku nové společnosti, nových forem ekonomiky. Práce proto rozebírá informační společnost a s ní spojenou ekonomiku informací. Jsou to právě informace, které tvoří internet, internetovou kulturu, zvyky, komunity lidí. A výjimkou neni ani škola a školské prostředí, typické místo pro proces vzdělávání. Cílem práce je objasnění vzdělávací funkce internetu, nové metody a nástroje, které internet vnesl do vzdělávacího procesu. Vyvrcholením práce je výzkum mezi studenty, který odhaluje do jaké míry internet ovlivnil studium.
Investice do vědy, výzkumu a inovací: případ České republiky
Czesaná, Veronika ; Petrášek, František (vedoucí práce) ; Kučerová, Jaroslava (oponent)
Teoretické zázemí ekonomického vývoje založeného na znalostech a inovacích poskytují růstové teorie, jejichž přehled je uveden v první části práce. V metodologické části je navržen a zdůvodněn soubor indikátorů sestavený pro účely následné analýzy tak, aby bylo možno porovnat zdroje a efekty výzkumně vývojových a inovačních procesů. Obsahem analytické části je rozbor vybraných indikátorů včetně identifikace pravděpodobných příčin jejich vývoje a pozice ČR vůči zemím EU. Analýza je provedena v rámci pěti na sebe navazujících bloků, které postihují řetězec souvislostí od nákladů až po konečné makroekonomické efekty. Část analýzy, týkající se lidských zdrojů pro výzkum a vývoj, se kromě statistických dat opírá rovněž o vlastní dotazníkové šetření zájmu studentů vysokých škol o studium doktorských programů a o kariéru ve výzkumu a vývoji. V závěrech jsou nastíněna doporučení pro politiku podpory vědy, výzkumu a inovací s cílem dosáhnout zlepšení v oblastech, ve kterých byly analýzou identifikovány největší nedostatky.
Nákupní chování spotřebitelek džusů a nektarů. Marketingový průzkum ve spolupráci s Pfanner, spol. s r.o.
Caisová, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Teoretická část práce je rozdělena do dvou bloků, první objasňuje nákupní chování spotřebitele se zaměřením na modely nákupního chování, na hlavní faktory ovlivňující nákupní chování a na kupní rozhodovací proces. Druhý blok této části se zabývá dvěma metodami průzkumu trhu, pozorováním a dotazováním. V praktické části je představena společnost Pfanner a výsledky sekundárních dat získaných z databáze MML - TGI ČR a z agenturního výzkumu TNS AISA. Stěžejní část práce představuje analýza primárních dat získaných metodou dotazování a pozorování.
Výzkum a vývoj v Evropské unii
Maňasová, Petra ; Šaroch, Stanislav (vedoucí práce) ; Joklová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce popisuje a analyzuje situaci v oblasti výzkumu a vývoje Evropské unie. Poukazuje na problémy, s kterými se evropský výzkum a vývoj potýká, srovnává jeho pozici (i pomocí konkrétních ukazatelů) se světovými vůdci v této oblasti, kterými jsou Japonsko a především USA. Dále se snaží zmapovat aktivity EU v oblasti výzkumu a vývoje. Představuje jednotlivé programy a instituce, které již existují nebo mají v budoucnosti vzniknout.
Kvalitativní výzkum bioproduktů
Jiránková, Lucia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Poláková, Lucie (oponent)
Práce pojednává o výzkumu bioproduktů. Snaha zjistit postoje, motivy a názory na trh bioproduktů.
Marketing research in B2B
Pipová, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Přibová, Marie (oponent)
Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol. První představuje Business-to-Business trh a porovnává jeho přístup k zákazníkům s přístupem na spotřebitelský trh. V této kapitole se dále věnuji nejnovějším trendům a specifikům farmaceutického oboru. V druhé kapitole se věnuji marketingovému výzkumu a jeho různým způsobům realizace. Další kapitola tento marketingový výzkum představuje v souvislosti s B2B trhem. Poslední kapitola představuje praktickou část diplomové práce. Nejdříve v ní uvádím důvody, které mě vedly tento důvod zrealizovat a následně jeho hlavní cíl a hypotézy. Nechybí ale ani popis průběhu výzkumu a jeho nejdůležitější závěry a metodická poučení.
Zkrácení celkové průběžné doby u automobilového výrobce v zájmu zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Možný přínos řešení na úrovni Supply Chain Škoda Auto a.s.
Paclt, Ondřej ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Čurda, Jiří (oponent)
Práce studuje integrované logistické řetězce a jejich specifika v automobilovém průmyslu a hledá cesty k jejich racionalizaci. Snaží se nalézt způsoby zkrácení celkové průběžné doby, a to konkrétně u automobilového výrobce za účelem zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Zaměřuje se identifikaci míst v jeho Supply Chain, kde může vzniknout chyba či zdržení v procesu vyřízení objednávky a také na možnost usměrňovat výkyvy v poptávce. Zkoumá faktory, které celkovou průběžnou dobu speciálně v automobilovém průmyslu ovlivňují. Na základě zjištěných informací navrhuje opatření a doporučení, které tuto otázku řeší v souladu se současnými trendy a zohledňuje také přání a požadavky zákazníků při koupi nového vozu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 807 záznamů.   začátekpředchozí783 - 792dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.