Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 87 záznamů.  začátekpředchozí78 - 87  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Možnosti otevření nové pobočky vodácké půjčovny
PESZATOVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce bylo nalezení a zhodnocení možnosti otevření nové pobočky vodácké půjčovny v Českém Krumlově. Pro tento úkol jsem si vybrala firmu Ká-servis, která mi poskytla potřebné informace. Prvním krokem bylo potřebné nastudování odborné literatury, která mi pomohla pochopit některé problémy důležité ke správnému zpracování této diplomové práce. Ve vlastní části jsem poté charakterizovala odvětví, ve kterém se daná firma nachází, historii firmy až po současnost včetně nabídky zboží i služeb. Analýzou marketingového prostředí jsem se snažila zmapovat situaci této firmy na trhu a také stanovit vlivy, které ji mohou v blízké budoucnosti výrazně ovlivnit. Dále jsem provedla analýza potřeb a přání zákazníků formou řízeného rozhovoru s určitým počtem respondentů, která by firmě mohla pomoct k tomu, na co se zaměřit při otevření nové pobočky. Dalším krokem byla analýza vhodných míst k otevření pobočky, jejímž cílem bylo najít nejvýhodnější možnost. Na základě vyhodnocených údajů jsem dospěla k závěru, že nejlepším místem kde otevřít novou pobočky firmy Ká-servis v Českém Krumlově je na okraji historického centra.
Konflikty při využívání řeky Vltavy rekreačními aktivitami
KOUBOVÁ, Jiřina
Diplomová práce navazuje na bakalářskou práci, zejména na jejích výsledcích. Bakalářská práce zviditelnila řadu konfliktů, které vznikají v destinaci (úsek řeky Vltavy od Vyššího Brodu do Českých Budějovic) při využívání rekreačními aktivitami. Hlavní cíl diplomové práce je vypracování návrhu projektové dokumentace, který bude řešit existující konflikty při využívání řeky Vltavy rekreačními aktivitami. K vypracování diplomové práce bylo využito sekundárních a primárních informací. Pro diplomovou práci bylo zapotřebí zpracovat STEP analýzu. Zpracování a výsledky situační analýzy, dotazníkové šetření, řízených rozhovorů, ale i STEP analýzy byly základem pro vytvoření SWOT analýzy. Na základě sestavení SWOT analýzy byly zpracovány strategické cíle, strategie a opatření, které povedou k řešení existujících konfliktů na vymezeném území. Na základě sestavení strategických opatření bylo vybráno jedno opatření a byl zpracován projekt, který bude řešit existující konflikt (odstranění nedostatků v nabídce využití volné času).
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
ŠANDOR, Pavel
Cílem této diplomové práce bylo, na základě odborné literatury, vlastních poznatků a získaných informací o trhu, vypracovat analýzu vnějšího prostředí firmy vybraného podniku. K výsledkům jsem došel pomocí STEP analýzy, Porterova modelu, analýzy konkurence a SWOT analýzy. Pomocí STEP analýzy jsem se snažil vymezit faktory, které mohou podnik ovlivňovat, i když se nachází vně podniku. Na základě Porterova modelu jsem zanalyzoval pět konkurenčních sil, které mají na náš podnik vliv, a to noví konkurenti, dodavatelé, odběratelé, substituty a konkurenční ring. Analýzou konkurence jsem posoudil, které firmy, zabývající se kovovýrobou a zámečnictvím, jsou přímými konkurenty firmy a mohou představovat jejich potencionální hrozbu. Metodou SWOT analýzy jsem posuzoval vnitřní silné a slabé stránky podniku a vnější příležitosti a ohrožení. Základem bylo nalezení vhodných faktorů a poté stanovení jejich důležitosti pomocí metody párového srovnávání. Na závěr jsem provedl zhodnocení dat, na jejichž základě jsem vypracoval doporučení pro budoucí vývoj podniku a navrhl jsem vhodné strategie. Těmito strategiemi byly strategie rozvoje trhu, strategie proniknutí na trh, strategie vytváření konkurenční výhody cestou nízkých nákladů a strategie soustředné diverzifikace.
Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě
ČERNÁ, Jana
Marketing má v současné době stále větší význam a každá firma by se jím měla důkladně zabývat. Aby firma mohla v daném odvětví obstát, musí získávat co nejpřesnější informace o konkurenci, dodavatelích, zákaznících a s pomocí těchto údajů vypracovávat marketingové strategie. V teoretické části této bakalářské práce je popsán marketing, marketingové prostředí a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy aplikovány na konkrétní podnik {--} ARBO, spol. s r. o. Marketingové prostředí je analyzováno pomocí Porterova modelu pěti sil a STEP analýzy.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
MARTÍNKOVÁ, Dana
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné situace a postavení vybraného podniku na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení podnikové strategie a opatření pro úspěšné řízení daného podniku.
Analýza vnějího prostředí vybraného podniku
HOŘEJŠÍ, Ladislav
Zhodnocení současné situace a postavení vybraného podniku na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení podnikové strategie a opatření pro úspěšné řízení podniku.
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy
RYBECKÁ, Pavla
V diplomové práci byly prováděny analýzy prostředí ve společnosti SG- Geotechnika a.s. za účelem zjištění její konkurenční pozice. Byly aplikovány metody a postupy strategického řízení na společnost SG - Geotechnika a.s., která se zaměřuje mimo jiné na konzultační a inženýrskou činnost a monitoring staveb v geologii a hydrologii.
Konflikty při využívání řeky Lužnice rekreačními aktivitami
SOLAŘOVÁ, Pavlína
Hlavním cílem diplomové práce bylo vypracování návrhu projektu, který bude řešit současné konflikty při rekreačním využívání řeky Lužnice. Z výsledků bakalářské práce (situační analýzy a dotazníkového šetření), z rozhovorů se zainteresovanými osobami, PEST a SWOT analýzy vyplynula celá řada konfliktů způsobených zejména rekreačním využíváním oblasti. Na základě zjištěného stavu oblasti byly zformulovány strategické cíle, opatření a následně plán rozvoje cestovního ruchu. Dále byl zpracován konkrétní projekt (výstavba motelu v kempu), který se věnuje jednomu z největších problémů v oblasti, a to nedostatečné infrastruktuře cestovního ruchu a nekvalitním službám.
Konflikty při využívání vodní nádrže Seč rekreačními aktivitami
KUCHTOVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá řešením konfliktů, které se vyskytují v rekreační oblasti Seč. Tyto konflikty byly zjištěny na základě bakalářské práce, ve které bylo provedeno dotazníkové šetření a situační analýza. V diplomové práci poté byly zpracovány PEST analýza a SWOT analýza vymezeného prostředí. Tato šetření odhalila konflikty, které brání optimálnímu využívání rekreační oblasti. Na základě zjištěného stavu oblasti byly zformulovány strategické cíle, opatření a následně plán rozvoje cestovního ruchu. Hlavním cílem diplomové práce bylo vybrat jeden konkrétní konflikt při využívání vodní nádrže Seč rekreačními aktivitami a následně zpracovat návrh projektové dokumentace. Návrh projektové dokumentace se zabývá problémem nedostatečné infrastruktury cestovního ruchu v rekreační oblasti.
Analýza marketingového prostředí firmy BÜROPROFI s.r.o.
PADRTOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě a na základě analýzy určit trendy a jejich vlivy na budoucnost firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 87 záznamů.   začátekpředchozí78 - 87  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.