Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 86 záznamů.  začátekpředchozí77 - 86  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Žďárská, Kristýna ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je navržení strategických podnikatelských aktivit, které povedou k posílení konkurenční pozice a růstu tržeb společnosti Farmet a.s. V teoretické části jsou popsány metody a postupy použité v praktické části. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku a na základě těchto analýz je vytvořena SWOT analýza. Ze získaných údajů pak vychází možné varianty strategie, které jsou hodnoceny z hlediska ziskovosti a rizikovosti. V závěru práce je detailněji rozpracována realizace zvolené strategie.
Internacionalizace podnikových činností - outsourcing a offshoring
Tyll, Ladislav ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent) ; Sedláček, Stanislav (oponent)
Outsourcing a offshoring představují moderní nástroje řízení podniku, které využívá management s cílem zvýšit konkurenční postavení firmy prostřednictvím lepšího zacílení na svůj hlavní předmět podnikání. Mimoto mohou přinášet i nižší náklady, vyšší flexibilitu nebo vyšší kvalitu procesů. Těchto výhod je v obecné rovině dosahováno buď přenesením některých vnitropodnikových procesů na externího poskytovatele nebo na dceřinou společnost umístěnou v zahraničí. Základním cílem této práce je poskytnout manažerům společností a studentům komplexní pohled na výše uvedené nástroje od fáze strategického rozhodnutí ohledně jejich aplikace, až po jejich konečné hodnocení. Z důvodu maximální objektivity a kompletnosti je součástí práce i problematika daňových optimalizačních modelů s využitím daňových rájů. Aby bylo jasné, které procesy a nástroje jsou manažerům k dispozici v souladu s platnou legislativou, je do práce zahrnuta také oblast transferových cen, jako jednoho z nástrojů daňové optimalizace. V rámci praktické části mé disertační práce se snažím o vytvoření hodnotícího modelu států z pohledu mezinárodního outsourcingu. Tento model je založen na vícekriteriální analýze lokalizačních faktorů, přičemž největší důraz je kladen na minimalizaci rizika selhání ze strany poskytovatele vybraného procesu. Celý model byl také doplněn o zřídka využívané etické faktory. Výsledkem provedené analýzy vybraných států bylo zjištění, že i výrazně nižší náklady na pracovní sílu mohou být vyváženy ostatními lokalizačními faktory, pokud tyto nedosahují významně horších úrovní. V poslední části práce je představena aplikace obou zkoumaných metod v českém textilním průmyslu s cílem přinést důkaz, že jsou při své vhodné kombinaci schopny vést ke zlepšení jeho konkurenčního postavení na zahraničních trzích. Z důvodu mého profesního zaměření byl jako vzorový trh vybráno Rusko. Cílů této práce bylo dosaženo skrze extensivní zkoumání různých informačních zdrojů, vč. statistických dat a dostupných průzkumů prováděných renomovanými institucemi. Konečné závěry byly poté formulovány na základě osobních zkušeností z praxe.
Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku
PAVELEK, Milan
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu podniku pomocí vybraných metod analýzy vnitřního prostředí. Ve sledovaném podniku byla provedena finanční analýza, analýza portfolia společnosti, zaměřil jsem se na oblast marketingu a lidských zdrojů. V závěru práce jsem použil SWOT analýzu. Na základě zjištěných poznatků navrhnu vhodnou strategii pro sledovaný podnik.
Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Policarová, Martina ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Tyráček, Petr (oponent)
Tématem této diplomové práce je navržení strategických podnikatelských aktivit firmy KERAMIS koupelny s. r. o.. Zpracovala jsem jednotlivé strategické analýzy (PEST analýza, Portrův model, analýza hodnotového řetězce, finanční analýza a SWOT analýza) a navrhla jsem konkrétní strategii stability na základě výsledku analýz ve vztahu k marketingu, R&D, lidským zdrojům, financím a produktům. Dle mých zjištění by firma měla setrvat ve svém oboru podnikání a nerozšiřovat její podnikání do celého sektoru stavebnictví. Firma musí snížit svoji zadluženost, neustále hledat nové dodavatele, kteří nabídnou lepší obchodní podmínky a nové zboží, snažit se získávat exkluzivní zastoupení v regionu a finančně motivovat zaměstnance v závislosti na jejich pracovní produktivitě. Dále doporučuji zakoupení grafického 3D programu, investici do optimalizace www stránek (SEO) a zakoupení dodávkového vozu. Budoucí vývoj firmy záleží na dostatečném množství finančních prostředků a následné realizaci příležitostí.
Konkurenceschopnost podniku na příkladě Alstom Power s.r.o.
Nešpor, Radek ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Sedláčková, Leona (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je vybrané teoretické poznatky konkurenceschopnosti podniku a metody jejího dosahování aplikovat na existující podnik Alstom Power s.r.o. a tím zlepšit jeho postavení s ohledem na konkurenční prostředí v němž se nachází. Metody analýzy konkurenceschopnosti a s tím související analýzy konkurenčního prostředí zde použité jsou zejména strukturální analýza odvětví a výběr konkurenční strategie, definice konkurenčních výhod a volba vhodných strategických rozhodnutí. Práce obsahuje jasně formulovanou konkurenční strategii a její výhody i nevýhody. Rovněž práce obsahuje kroky jimiž je možno nevýhody zvolené konkurenční strategie eliminovat, či alespoň minimalizovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 86 záznamů.   začátekpředchozí77 - 86  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.