Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 750 záznamů.  začátekpředchozí732 - 741další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace jednotlivých způsobů nakládání s odpady s ohledem na kvalitu životního prostředí a ekonomickou efektivnost (jaký způsob nakládání s odpady preferovat?)
Bauerová, Lucie ; Čamrová, Lenka (vedoucí práce) ; Petrášek, František (oponent)
Tato práce obsahuje srovnání několika způsobů nakládání s odpadem. Tyto způsoby se odlišují svou ekonomickou efektivností, která souvisí s vývojem technologií v této oblasti a ekologickou šetrností. V práci je vždy odhalen nejprve způsob tohoto nakládání ? část teoretická a poté dle argumentů a teorií, týkajících se tohoto způsobu, využití těchto poznatků v praxi ? část analytická. Dále je v práci popsána problematika nakládání s odpadem po stránce legislativy. V práci je poukázáno na příkladu odpadového hospodářství Jihočeského kraje, jak se využívá poznatků z oblasti nakládání s odpadem v praxi a jaký způsob je v této oblasti preferován, co vede k volbě určitého způsobu nakládání s odpadem a co předchází vzniku plánu odpadového hospodářství. Cílem práce je volba nejefektivnějšího způsobu nakládání s odpadem.
Podnikatelský plán firmy MAKA a.s. pro léta 2008 až 2010
Dittrich, Pavel ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Bátrla, Michal (oponent)
Práce se zabývá podnikatelským plánem a jeho tvorbou pro malý výrobní podnik MAKA a.s.
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
Fedorová, Markéta ; Šušáková, Zdena (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Práce popisuje přípravu plánu reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky. Plán zahrnuje dílčí kroky procesu registrace nové obchodní značky firmy, SWOT analýzu firmy a jejího největšího konkurenta, analýzu trhu, finanční rozpočet, časový plán a charakteristiku a možnosti využití reklamních nástrojů. Práce je též věnována využití Internetu v reklamní kampani.
Podnikatelský plán pro Outdoor Training
Vališ, Petr ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce)
Práce hodnotí procesy vlastních podnikatelských aktivit v oblasti Outdoor Training. Úvodní čast obecně seznamuje čtenáře s podnikatelským prostředím v ČR a poté se zaměřuje na obor zážitkové pedagogiky. Druhá čast konkretizuje specifický interní podnikatelský plán a hodnotí jeho části a charakterizuje přístupy.
Podnikatelský plán EasyMedia s.r.o.
Pavelka, Patrik ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Trnka, Jiří (oponent)
Diplomová práce Podnikatelský plán EasyMedia s.r.o. si dala za cíl popsat metodiku tvorby podnikatelského plánu, podle ní posléze konkrétní podnikatelský plán sestavit a na základě výsledků v podnikatelském plánu prezentovaných rozhodnout o smysluplnosti realizace projektu EasyMedia s.r.o. Popis metodiky informuje o postupech doporučovaných odbornou literaturou. Analytická část práce studuje potenciální projekt z hlediska postavení na trhu, konkurenčních výhod, ziskovosti apod.
Osobní finanční plán
Svíčka, Michal ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent)
Práce ukazuje, že finančně gramotní lidé vnímají peníze jako oboustranný tok, jako příjmy a výdaje, a to v čase. K takovému uvědomění jim neustále pomáhá právě písemný osobní finanční plán. Ten slouží ke kontrole peněz, k plánování jejich toku v čase, k jejich získávání, ochraně a rozmnožování. Jeho přínosem je efektivnost ve finančním rozhodování a řízení finační situace. Pomáhá zároveň jako mnemotechnická pomůcka při dosahování finančních a potažmo životních cílů a potřeb.
Podnikatelské plány na výstavbu a provoz fotovoltaické elektrárny a na developerský projekt a jejich porovnání
Železná, Jarmila ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Spálenka, Daniel (oponent)
Cílem dipl. práce je vyhotovení dvou podnikateských plánů, jejich porovnání a vyhodnocení z hlediska výhodnosti a výběr jednoho z nich pro realizaci.
Podnikatelský plán dámského pohybového studia
Hanychová, Lenka ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Kotěšovcová, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu dámského pohybového studia. Teoretická část popisuje strukturu podnikatelského plánu. Praktická část postupuje podle doporučení obsažených v teoretické části. Snaží se postřehnout podnikání dámského pohybového studia z mnoha úhlů. Na závěr je celý projekt zhodnocen.
Promoce a inovace výrobků a jejich vliv na plánování objemu prodejů
Stránská, Martina ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Dočkálek, Jan (oponent)
Práce popisuje analýzu vlivu promocí a inovací výrobku na plánování objemu prodejů - praktický příklad na společnosti Danone, a.s.
NOVÉ MOŽNOSTI PLÁNOVÁNÍ PRO STŘEDNÍ A VELKÉ SPOLEČNOSTI
Přibyslavský, Jiří ; Uhrová, Inka (vedoucí práce) ; Kohoutová, Helena (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Cílem a zároveň obsahem disertační práce je rozvoj discipliny plánování a rozpočtování v podobě návrhu a aplikace metody pro podporu plánování, která bude vycházet ze současného teoretického i praktického stavu vědění v oblasti plánování. Kombinací daných teoretických i praktických znalostí vzniká zcela nová metodika pro využití možností plánování. Metodika byla nazvána 5M, podle pěti základních pilířů pro podporu plánování. Metoda 5M má své místo jak na akademické půdě díky shrnutí dnešních teoretických základů v oblasti plánování a jejich rozšířením o vlastní poznatky, tak v reálné praxi, kde podobný koncept stále chybí a mohl by být zajímavým vodítkem a alternativou k reorganizaci a redefinici firemních plánovacích a forecastovacích systémů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 750 záznamů.   začátekpředchozí732 - 741další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.