Název: Promoce a inovace výrobků a jejich vliv na plánování objemu prodejů
Autoři: Stránská, Martina ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Dočkálek, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce popisuje analýzu vlivu promocí a inovací výrobku na plánování objemu prodejů - praktický příklad na společnosti Danone, a.s.
Klíčová slova: inovace; plánování prodejů; Promoce

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4121

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2278


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet