Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 750 záznamů.  začátekpředchozí720 - 729dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Podnikatelský plán
Turková, Hana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Horáček, Jaroslav (oponent)
Teoreticko-metodologická část popisuje malé a střední podniky, dále se zabývá vysvětlením pojmu podnikatel a podnikání, charakterizuje obchodní společnosti a poslední část se zabývá vysvětlením pojmu podnikatelský plán a jeho částí. Praktická část charakterizuje firmu, popisuje organizační strukturu a strategickou analýzu, je charakterizován marketingový plán a navržena nová forma propagace, dále je vytvořen finanční plán. V závěru je hodnocení analyzované firmy.
Implementace systému plánování a rozpočtování
Kubáňková, Marie ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
* Celý systém plánování by měl sloužit k ověření reálnosti podnikatelské vize a zhodnocení vkladů manažerů a zobrazovat předpokládané hodnotové výsledky alternativně. * Citlivost trhu cestovního ruchu zdůrazňuje potřebu tvorby analytického aparátu, který velice rychle vyhodnotí změny, jež se na trhu nečekaně objeví. * Plánování činnosti společnosti na pět let dopředu nás upozorňuje na nutnost změn, bez kterých hrozí předlužení společnosti a problémy se solventností a likviditou. * Celá práce na praktickém příkladě malé firmy ukazuje nejen výhodu, ale i potřebnost plánování, rozpočtování a kalkulace pro udržení či posílení tržního postavení společnosti.
Podnikateľský plán a výber vhodnej právnej formy v pohostinstve
Kostovčíková, Jana ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Hlaváč, Andrej (oponent)
Práca analyzuje jednotlivé právne formy v oblasti pohostinstva, vyberá tú najvhodnejšiu. Ďalej popisuje postup vytvorenia podnikateľského plánu k založeniu kaviarne v hlavnom meste Českej Republiky - Prahe.
Podnikatelský plán
Šípová, Markéta Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hrubý, Petr (oponent)
Teoretická část obsahuje definice podnikání a základní východiska pro podnikání, strategické, marketingové plánování a vzorový podnikatelský plán. Aplikační část se zaměřuje na založení podniku, popis podniku a jeho strategii. Dále obsahuje analýzu prostředí, marketingový plán a finanční plán.
Podnikatelský plán Next generation baru Insomnia
Skácel, Martin ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Práce je zaměřena na poskytnutí srozumitelného a čtivého návodu k sestavení podnikatelského plánu nově vznikající společnosti. Teoretická část shrnuje obecné poznatky z dané oblasti. V praktické části je zpracován kompletní podnikatelský plán společnosti, jejímž cílem je v Čechách vytvořit a usadit se na zcela novém trhu, který bude charakteristický využitím nejnovějších zobrazovacích a ovládacích technologií v oblasti nočních zábavních podniků a barů.
Podnikatelský plán
Danihelová, Miluše Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Remerová, Jana (oponent)
Obsahem práce je nastínění problematiky zakládání penzionu v regionu Vysočina. Při plánování lokality podnikání je použita strategická analýza - Porterův model pěti sil. V rámci zakladatelského rozpočtu jsou vypočítány veškeré náklady na vybudování penzionu.
Podnikatelský plán společnosti BESICO Services, s. r. o.
Exnerová, Petra ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat důležitost podnikatelského plánu a jeho strukturu a zároveň aplikovat tvorbu podnikatelského plánu na existující společnost. Teoretická část popisuje důležitost podnikatelského plánu, proces přípravy, zásady zpracování, jeho strukturu a doporučení jak ho prezentovat před investorem. V praktické části je na základě poznatků z teoretické části sestaven podnikatelský plán existující společnosti BESICO Services, s. r. o. a zhodnocena celková situace této společnosti.
Podnikatelský plán digitální reklamní agentury
Bach, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Jenerálová, Ivana (oponent)
Cílem této práce je zpracování podnikatelského plánu digitální reklamní agentury. Pod pojmem ?digitální? se rozumí agentura, která poskytuje marketingové a reklamní služby v oblasti digitálních médií, především v oblasti internetu a mobilních telefonů. Zároveň se práce věnuje charakteristice vybraných digitálních médií v České republice se zaměřením na možnosti propagace výrobků a služeb v těchto médiích. Struktura práce reflektuje její cíl. Úvodní kapitola představuje manažerské shrnutí podnikatelského plánu, ve kterém jsou stručně uvedeny hlavní fakta a teze následujících kapitol. Po této kapitole následuje charakteristika firmy a její strategie. Další kapitola se podrobněji věnuje digitálním médiím jako nástroji internetového a mobilního marketingu. Následují kapitoly o poskytovaných službách, analýze trhu, marketingu, personalistice a finančním plánu. Závěr podnikatelského plánu tvoří jeho zhodnocení ve formě SWOT analýzy.
Ocenění společnosti Metrostav a.s.
Kuhnová, Klára ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Oceňování podniku se zabývá podnikem jako předmětem směny mezi kupujícím a prodávajícím. Výsledkem je pak hodnota podniku jako celku.
Podnikatelský plán
Fučíková, Lucie Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vítků, Jaroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je ukázat postup při sestavování podnikatelského plánu firmy ELPE,s.r.o. Jejím podnikatelským plánem je výměna účetního programu v celé firmě za účelem vybudování elektronického obchodu. Na podnikatelský plán se firma pokusí získat dotaci ze strukturálního fondu Evropské unie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 750 záznamů.   začátekpředchozí720 - 729dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.