Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,264 záznamů.  začátekpředchozí716 - 725dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metronom pro mobilní zařízení Android
Pomkla, František ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementace metronomu pro smartphone s OS Android a smartwatch s OS Tizen, který umožňuje asynchronní fungování i navázání Bluetooth spojení a zasílání dat ze smartphone na smartwatch zařízení. Metronom má sloužit především hudebníkům hrajícím v kapele, kterým umožní ukládání specifického tempa pro konkrétní písničky. Tato tempa lze uložit do playlistů a zaslat pomocí Bluetooth komunikace. Aplikace ve smartwatch představuje jiný způsob zdůraznění tempa, a to pomocí vibrací. Další funkcí sloužící především pro bubeníky je vyhodnocování přesnosti úderů v rámci daného tempa pomocí smartphone aplikace. Pro implementaci byly použity programovací jazyky C# a Java společně s využitím SQLite databází.
Android aplikace pro Git s podporou git-lfs a git-annex
Marek, Petr ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce má za cíl implementovat aplikaci umožňující použití verzovacího systému Git a jeho rozšíření Git LFS a Git Annex na operačním systému Android. Poslouží zejména vývojářům k usnadnění práce se systémem Git a velkými soubory na této platformě. Uživatelské rozhraní je proto navrženo jako maximálně transparentní, za účelem efektivního řešení problémů vznikajících při použití Git.
Mobilní aplikace pro notifikace při dosažení míst
Ungrová, Klára ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření jednoduché aplikace pro operační systém Android, která bude zasílat notifikace při vstupu či výstupu z uživatelem zvolené zóny a celkově ulehčovat proces informování dalších osob. Detekce vstupu/výstupu ze zóny je založena na principu geofencingu. Pro trvalé uložení jednotlivých zón je použita SQLite databáze. Při překročení hranice zóny obdrží uživatel notifikaci, jejímž stisknutím je možné odeslat zprávu druhé osobě. Tuto zprávu si uživatel může předvolit pro každou zónu zvlášť (jak pro vstup, tak výstup). Zónu je možné kdykoliv aktivovat/deaktivovat. Uživatelovi je umožněno grafické zobrazení zón na mapě. Aplikace též nabízí odeslání zkušební notifikace, na které je názorně vysvětleno, jaké funkce poskytuje. Služba, průběžně získávající polohu, běží i po odstranění aplikace ze seznamu běžících aplikací. Pro úplné vypnutí aplikace je zapotřebí zmáčknout vypínací tlačítko v aplikaci. Práce se zabývá návrhem, implementací a následným testováním vyvíjené mobilní aplikace. Finální verze aplikace je publikována v obchodě Google Play.
Information System For Employees and Salaries Records
Ondria, Jozef ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
This thesis aimed to design and create an information system for employees and salary records. The system is based on a client-server architecture and uses multiple technologies. First, the MySQL system was chosen for the database implementation, PHP language and CodeIgniter framework for the REST server interface, and lastly Java for both the desktop and also Android mobile client application. The implemented system offers the ability to calculate employees' salaries, record their attendance, manage their accounts along with their personal and work data, and manage the legislative and company data as well.
Mobilní aplikace - Deník jako chat
Dorda, Tomáš ; Dobeš, Petr (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této aplikace bylo vytvořit minimalistickou mobilní aplikaci pro bezpečné vedení elektronického deníku připomínajícího svým uživatelským prostředí aplikaci instantního komunikátoru. Aplikace je implementována ve frameworku Flutter a je dostupná pro zařízení s operačním systémem Android. Práce se zaměřuje na návrh aplikace, její implementaci a průběžné testování. Výsledkem je aplikace umožňující vedení deníků, která umožňuje kterýkoliv deník zamknout vlastním heslem, skrýt a nebo dokonce deník skrýt a zamknout zároveň. Aplikace nabízí velké množství barev pro přizpůsobení každého deníku a originální uživatelské rozhraní.
Educational Tutorial for Smartphone Robot Control
Turek, Matej ; Kočí, Radek (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
This thesis describes making of tutorials to control robot based on platform Arduino Mega 2560 with smartphone based on operating system Android. Robot does have sensors that sends information about its state. Communication is created with Bluetooth module HC-05 that allows that to exchange data. Then smartphone process the data and send instructions to the robot. The types of tutorials differs in difficulty and there is prepared unfinished program which tutorials complete. Program is written in Java. Tutorials could be used for teaching purpose with minimal, slightly advanced and advanced experience with programming.
Hardwarový indikátor oznámení pro telefony se systémem Android
Bártl, Roman ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací notifikačního zařízení zobrazujícího nejrůznější upozornění z chytrých telefonů, jehož jádrem je platforma Arduino. Součástí práce je i implementace aplikace pro systém Android, která bude tato upozornění zachytávat a zasílat na zařízení prostřednictvím technologie Bluetooth Low Energy. Důraz je kladen na jednoduchost a srozumitelnost ovládání celého tohoto vestavěného systému.
Podpora hry Sagrada na mobilním telefonu s OS Android
Trněný, Jan ; Švec, Tomáš (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit podpůrnou aplikaci k deskové hře Sagrada na mobilní zařízení s OS Android. Řešení se skládá z detekce a rozpoznání karty herního vzoru a kostek na hrací ploše za využití knihovny OpenCV. Následně je poskytnuta podpora, v průběhu a na závěr hry, pro výpočet bodů a kontrolu pravidel pro jednoho i více hráčů. Tyto funkce dovolují spravovat data více hráčů na jednom mobilním zařízení a pomáhají k rychlejší kontrole pravidel a výpočtu bodů. Funkce zároveň poskytují pomoc začínajícím hráčům k lepšímu pochopení hry.
Video montáž na platformě Android
Janska, Miroslav ; Herout, Adam (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je implementovat aplikaci umožňující editování videa na platformě Android. Při implementaci byl použit framework FFmpeg umožňující manipulaci s multimediálním obsahem. Během implementace byla aplikace iterativně vylepšována a přizpůsobována požadavkům uživatelů. Výsledná aplikace umožňuje střih, spojování několika videí a~aplikování efektů. Díky aplikaci může potencionální uživatel sestříhat natočená videa během pár minut.
Rozšířená realita na Android - potlačení reálných objektů
Katrušák, Jaroslav ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh způsobu, jakým lze ve scéně rozšířené reality překrýt vybrané reálné objekty za účelem lepšího zobrazení virtuálních objektů a tento způsob následně implementovat v podobě aplikace pro operační systém Android. Výsledná aplikace, založená na technologii ARCore, umožňuje, kromě skrývání vybraných objektů, vkládání virtuálních objektů a následnou manipulaci s nimi. Práce se zaměřuje na návrh a implementaci takové aplikace a rozebírá vlastnosti zvoleného řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,264 záznamů.   začátekpředchozí716 - 725dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.