Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí70 - 79dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopravní řešení I/43 Lipůvka
Londin, Filip ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá dopravním řešením na silnici I/43 Lipůvka. Cílem této práce je analyzovat současný stav a vyhledat možnosti zvýšení kapacity a zlepšení stavu. Zkoumanými místy jsou především křižovatky I/43 x II/379 (Blansko), I/43 x II/379 (Drásov). Práce se pokouší odhadnout a popsat přínosy a náklady uvažovaných řešení.
Návrh řešení sil. I/42 – VMO v Brně v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom
Motl, Vojtěch ; Bijok, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování komplexního dopravního řešení v zájmovém území Velkého městského okruhu v Brně, a to v úseku MÚK Hlinky – MÚK Velodrom. Práce představuje dvě varianty výškového vedení VMO. První varianta uvažuje výškové vedení VMO po estakádě, kdy je obsluha území řešena pod estakádou v úrovni terénu. Areály po obou stranách VMO zůstávají nedotčeny. Ve druhé variantě autor předpokládá přestavbu části areálu Brněnských veletrhů. V tom případě je VMO veden po úrovni terénu a zvedá se až před MÚK Velodrom. Území je poté obslouženo novou obslužnou komunikací vedoucí přestavěnou částí a mosty vedoucími přes VMO. Dále je tématem práce vyřešení mimoúrovňové křižovatky Velodrom. Závěrem jsou obě varianty porovnané a vyhodnocené.
Křižovatka Hrotovická x Kosmákova v Třebíči
Štadáni, Pavel ; Chaker, Manar (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem práce je projektová dokumentace rekonstrukce stávající nevhodné dvojice blízkých křižovatek na silnici II/351 v Třebíči. Jako podklad návrhu byl proveden směrový dopravní průzkum, na jehož základě byly porovnány varianty a zvolena k vypracování (spirálová) turbo okružní křižovatka. Projekt řeší silniční dopravu včetně linkové autobusové dopravy, komunikace pro pěší a úpravy na přilehlých místních komunikací.
Návrh rekonstrukce ulice Gorkého v Brně
Smolka, Zdeněk ; Rambousek, Martin (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování technické studie ulice Gorkého v Brně – Veveří. V diplomové práci budou zpracovány tři varianty situací, které se budou zaměřovat na několik různých kritérií. Varianta 1. se zaměřuje především na cyklisty, vyhrazeným pruhem pro cyklisty a parkovací stání se šikmým a podélným uspořádáním. Ve variantě 2. je snaha o zachování stávajícího šířkového uspořádání, je zde zachována původní uliční zeleň. Parkovací stání jsou zde kolmá a cyklistická doprava je řešena piktogramem. Varianta 3. je zaměřena především na počet parkovacích stání. Pro podrobné rozpracování byla vybrána varianta 2. Ulice bude kompletně rekonstruována z důvodu výstavby kanalizace a vodovodu. Všechny stavební úpravy jsou navrženy dle platných norem a předpisů
Bezpečnostní inspekce na vybraných lokalitách v Olomouckém kraji
Nováková, Kristýna ; Nečas, Zdeněk (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na bezpečnostní inspekci na vybraných křižovatkách v Olomouckém kraji. Prvním krokem diplomové práce byl výběr 20 křižovatek, každá z nich byla následně podrobena analýze nehodovosti. Křižovatky byly porovnány pomocí ukazatelů nehodovosti, jež byly základem pro výběr celkem 11 křižovatek za účelem vizuální prohlídky. Na základě vizuálních prohlídek byl výběr křižovatek dále zúžen na celkově 4 křižovatky v Olomouckém kraji, na kterých byla provedena podrobná bezpečnostní inspekce, identifikovaná možná rizika ovlivňující původ dopravních nehod a navrhnuta vhodná opatření za účelem odstranění či eliminace problémů v řešených křižovatkách.
Liberec, Ruprechtická x Michelský Vrch
Kaňková, Kateřina ; Belda, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je variantní návrh úpravy oblasti křižovatky ulic Ruprechtická, Michelský vrch a U Pramenů v Liberci – Ruprechticích, která je v současném stavu příliš rozlehlá a nepřehledná. Na základě provedeného sčítání dopravy, orientačního měření rychlosti, analýzy nehodovosti a dostupných podkladů jsou navrženy tři varianty dopravně technického řešení upravované křižovatky. Zklidnění dopravy je dosaženo zejména změnou směrového vedení a šířkového uspořádání křižujících se komunikací. Zjednosměrněním ulice U Pramenů směrem ven z křižovatky je snížena dopravní zátěž křižovatky. Důraz byl kladen také na zlepšení podmínek pro chodce a osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. V závěru práce je uvedeno multikriteriální hodnocení všech vypracovaných návrhů a doporučení pro realizaci nejvhodnější varianty.
Ekonomické posouzení dopravní situace
Doležel, Robin ; Matuszková, Radka (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá modelováním a následným ekonomickým posouzením dopravní situace konkrétní křižovatky, při uplatnění pravidla o odbočení vpravo na červený světelný signál. Práce je rozdělena na část teoretickou, která popisuje pravidlo odbočení, obecný postup vytváření dopravní mikrosimulace a metodiku hodnocení ekonomické efektivnosti dle ŘSD. V Části praktické je zájmová oblast popsána a v programu Aimsun vytvořena mikrosimulace stávající a návrhové varianty. Výstupy z programu Aimsun jsou dále porovnány a ekonomicky vyhodnoceny.
Vymezení trasy pro běžecký závod modifikací úlohy obchodního cestujícího
Havel, Filip ; Borovička, Adam (vedoucí práce) ; Fábry, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá nalezením optimální trasy pro běžecký závod. V množině až 251 křižovatek hledá propojení vymezující okruh s předem daným počátečním a současně cílovým místem. Modelově čerpá ze základního tvaru úlohy obchodního cestujícího, jehož primárním úkolem je projít zadanou množinu míst po co nejkratší cestě či v co nejkratším čase a vrátit se zpět do výchozího místa, přičemž každé místo navštíví právě jednou. Trasy hledané touto prací se ovšem v několika aspektech odlišují. Předně není nutné, aby zahrnovaly všechna místa, ty lze navštívit i vícekrát. Výsledná trasa nemá být nejkratší, ale měla by mít určité délkové rozpětí a klíčovým faktorem k optimalizaci jsou získané výškové metry. Řešení exaktními metodami předvede optimalizační software LINGO, pro vyšší výpočetní náročnost však pouze na omezeném rozsahu úlohy, 21 křižovatkách v centru města. Vymezení delší trasy na větší množině křižovatek umožní až odvozené heuristiky s pracovními názvy: nejvzdálenější soused s nejmenším stoupáním a minimální profilová změna. Součástí práce je detailní popis použitého matematického modelu i obecný postup, ukázka a rozbor obou aplikovaných heuristik.
Křižovatka Úvoz x Údolní
Pagač, Aleš ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh úpravy křižovatky ulic Úvoz x Údolní ve městě Brně. Cílem je zlepšení přestupních vazeb MHD a pohyb chodců. Navržený koncept by neměl výrazně zhoršit průjezdnost motorové dopravy. V této práci jsou řešeny varianty umístění zastávek, jízdní pruhy a jejich šířka.Plynulost jízdy zabezpečuje signální plán. Z variant byla vybrána nejvhodnější.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí70 - 79dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.