Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,081 záznamů.  začátekpředchozí688 - 697dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém managementu kvality v malé organizaci
Urban, Jan ; Krásová, Anna (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality malé stavební firmy. Cílem je analyzovat stávající základní systém a navrhnout konkrétní opatření vedoucí k souladu se standardní specifikací ČSN EN ISO 9001:2009. První tři kapitoly jsou zaměřeny na obecný popis a koncepce systémů managementu kvality. Další kapitola identifikuje a mapuje hlavní procesy v analyzované stavební firmě a navrhuje nový systém managementu kvality. Poslední kapitola uvádí obecné zásady pro tvorbu řídící dokumentace.
Experimentální síť pro testování podpory QoS
Fogl, Miroslav ; Mácha, Tomáš (oponent) ; Novotný, Vít (vedoucí práce)
Práce rozvádí problematiku podpory kvalitativních požadavků služeb v sítích IP na síťové i linkové vrstvě. Jsou zde popsány možnosti podpory kvalitativních služeb jednotlivých síťových prvků v laboratoři UTKO (směrovače, L3 přepínače). Vytvořená experimentální síť je zatížena různým druhem provozu (VoIP, FTP, HTTP, Video). Realizace datových služeb je pomocí dostupných terminálů (IP telefony, IP kamery, IP video-telefony, servery, klientské stanice). Měření je zaměřeno na zacházení s pakety v směrovači. Možnosti nabízející směrovač Cisco jsou ověřeny analýzou paketů. Dostupné metody zahazování jsou porovnány na základě měření a vyhodnoceny. Nejvhodnější obsluhou výstupní fronty je po měření v experimentální síti mechanizmus LLQ. Dokáže pakety upřednostňovat podle jejich priority v IP hlavičce. Dále je simulován rozdíl přetížení linky velkým datovým tokem po použití politiky QoS. K dosažení dostupnosti datových služeb v celé síti je žádoucí se zabývat mechanizmy k podpoře kvalitativních služeb ve všech síťových prvcích v síti.
Systém managementu kvality v malé organizaci
Urban, Jan ; Krásová, Anna (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality malé stavební firmy. Cílem je analyzovat stávající základní systém a navrhnout konkrétní opatření vedoucí k souladu se standardní specifikací ČSN EN ISO 9001:2009. První tři kapitoly jsou zaměřeny na obecný popis a koncepce systémů managementu kvality. Další kapitola identifikuje a mapuje hlavní procesy v analyzované stavební firmě a navrhuje nový systém managementu kvality. Poslední kapitola uvádí obecné zásady pro tvorbu řídící dokumentace.
Optimalizace výrobního procesu
Nováková, Veronika ; Krásová, Anna (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této Diplomové práce je analýza současného stavu řízení procesu, identifikace sortimentu produktů ve vybrané organizaci a návrh metodiky plánování procesů s cílem zajistit jejich optimální realizaci. Optimalizací je myšlena minimalizace nákladů při zachování přijatelné plynulosti dodávek. Práce obsahuje popis technologických i netechnologických procesů při výrobě cihelných výrobků, dále pak souhrn a popis základní nástrojů řízení kvality.
Aplikace KAIZEN
Brhlík, David ; Kotek, Luboš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této práce je zavést metodu Kaizen do výrobního procesu a do budoucna tak minimalizovat zmetkovitost výrobků a zároveň získat přesný číselný údaj a zaručit kvalitu daných produktů. Zavedení této metody povede k eliminaci dosavadní náhodné kontrole ve výrobním závodě Místo experimentu: ABB s.r.o. Brno (firma zaměřena na výrobu rozváděčů)
Optimalizace výrobních procesů
Pappová, Barbora ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu systému managementu kvality v organizaci Brněnská Drutěva výrobní družstvo v závodu kartonáže. Právě na tento závod se nově rozšířila certifikace podle normy ČSN EN ISO 9001:2009. Pro tyto účely bylo potřeba provést vstupní analýzu organizace, identifikovat a zmapovat procesy. Na základě zjištění byla stanovena doporučení k optimalizaci procesů a systému managementu kvality. Tato doporučení by měla organizaci sloužit jako návod do budoucna pro zlepšení a zefektivnění systému managementu kvality a optimalizaci výroby.
Zavádění SPC ve výrobním procesu
Letáček, Jiří ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zaváděním SPC (statistické řízení procesů) do výrobního procesu. Cílem práce je analýza současného stavu výroby ohýbání lišt a výběr vhodných metod, které je možné aplikovat v procesech firmy. Hlavním důvodem pro zavedení SPC je neustálé zlepšování jakosti ve výrobním podniku. Teoretická část práce se věnuje popisu ohýbání, kontrole jakosti procesů, nástrojům řízení jakosti a chybám měření. V praktické části je popsán aktuální stav výroby a řešení daného problému.
Standardizace procesu nakupování
Skácel, Jakub ; Kotek, Luboš (oponent) ; Kotek, Luboš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá standardizací vztahu zákazník - dodavatel z pohledu nakupování produktů v prostředí automobilového průmyslu. V práci jsou specifikovány požadavky zákazníka na dodavatele plastových dílů. Zákazníkem je firma Robert Bosch České Budějovice (RBCB). Standardizací rozumíme výběr a popis požadavků zákazníka na dodavatele.
Technologický postup výroby ocelových konstrukcí
Vedra, Jakub ; Opletal, Jan (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá legislativou a kontrolou výroby ocelových konstrukcí výrobků. Hlavním cílem diplomové práce je vypracování potřebných technických předpisů a dokumentů, které zajišťují splnění technických požadavků k výrobě ocelových konstrukcí výrobků a jsou v souladu s legislativními předpisy a technickými normami.
Zlepšování jakosti ve výrobě přívěsů
Vlach, Zdeněk ; Marková, Petra (oponent) ; Pernikář, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na řešení zadání z průmyslové praxe za účelem zvyšování jakosti ve výrobě přívěsů. Ve zhodnocení stávajícího stavu jsou popsány vybrané charakteristiky společnosti AGADOS, rozbor výrobního procesu včetně kontrolních a monitorovacích činností. Teoretická studie představuje postupy a metody plánování a neustálého zlepšování jakosti. Vyhodnocení výsledků pozorování s podporou nástrojů IS proběhlo cíleně konstrukcí zjištěných neshod pomocí Paretova diagramu. Po uplatnění nápravných opatření pro zlepšení jakosti, která byla stanovena z pohledu procesního řízení, proběhlo opakované vyhodnocení. Účinnost a efektivnost navržených opatření je znázorněna konstrukcí Paretových diagramů, které vyjadřují komplexní posouzení změn před a po uplatnění nápravných opatření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,081 záznamů.   začátekpředchozí688 - 697dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.